Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs pidätte blogista "Der Himmel über Berlin" ?

Vierailija
20.04.2011 |

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kolmannen lapsen? Mä olin jotain suljettua lukemassa hetken. Palasipa takaisin, mä jäin remppajuttuja odottelemaan

Vierailija
62/65 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on poika. Kohta 6v. luonnonkiharalla pörrötukalla varustettu poika. On myös saanut lahjakseen todella kauniit kasvot. Tykkää muutenkin kaikesta kauniista. Huomaa pihalta (ihan omin sanoin) kauniita maisemia, kauniita rakennuksia, ihania kukkia jne. Käyttää vaatteinaan niin mustia kuin vaaleanpunaisia. Leikkii myös nukeilla siinä missä autoilla ja pyssyillä.

Kai siitä sitten isona tulee homo arkkitehti ;)! Ja varmaan mulla on sitten huono omatunto, kun en leikkauttanut sille siilitukkaa tai muistanut kertoa, että ne sen mielestä kauniit rakennukset ja ihanat maisemat oli ihan vitun rumia... Musta vaan noita v***n tylsiä, suvaitsemattomia sekä ahdasmielisiä, omaan elämäänsä kyllästyneitä äitejä on täällä Suomessa ihan tarpeeksi. Sellaisia, jotka ei ymmärrä, että kaikki vaan ei halua pojalleen sitä Turtlespaitaa, armyshortseja ja siilitukkaa saati opettaa törkeetä kielenkäyttöä ja käyttäytymistä!

Ja aiheesta se, että Saaran blogi on kiva ja elämänmakuinen! Kiitos siitä :)!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näitä siilitukkaisia pikkupoikia esiintyy? Kun täällä pääkaupunkiseudulla omalla asuinalueellani suurimmalla osalla pieniä poikia on kivasti leikattu lyhyt tukka. Siilejä tai liuhulettejä ei juuri näe...

Vierailija
64/65 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hän muuten olisi tiennyt että täällä puhutaan blogista? Sitähän ei kai oltu linkitetty tänne :) Jouduin itsekin kaivamaan sen googlella esiin.

Vierailija
65/65 |
28.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt lukemaan ko. blogi, siellä on nyt käsitelty tämä keskustelu, ilmeisesti saara löytänyt sen täältä ja hyvä niin. Itse tykkään lukea hänen blogiaan.

Kummasti ihmiset arvostelevat toistensa lapsia, miettikääpä omalle kohdallenne kun omaa lastanne arvosteltaisiin julkisesti netin keskustelupalstoilla, voin sanoa että voisi hymy hyytyä kun jonkun lapsi haukuttaisiin hirviömäisen rumaksi kauhukakaraksi. :D

Tässä otteet blogista Der Himmel über Berlin

Siinä nimestä valittajille :

"Joaksen nimi (ei, se ei ole muunnos Jonaksesta vaan Raamatusta peräisin oleva meidän mielestä kaunis, mutta harvinaiseksi jäänyt miehen nimi)"

Ja siinä hiuskriitikoille:

"Itse pidän pikkupojilla pidemmistä hiuksista, joten miksi siis leikata hiukset lyhyiksi, kun se ei "ongelmaa" poista?"

Ihmettelen myös miksi poikalapsilla pitäisi olla lyhyt tukka ja tytöillä pitkä? Eikö se ole jokaisen oma asia minkä pituisena hiuksensa pitää, ja voi harmi jos teillä on rumia lapsia.

Kyllä Joas on enemmän pojan kuin tytön näöinen, on vain hyvin kaunis lapsi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kuusi