Mitäs pidätte blogista "Der Himmel über Berlin" ?
Kommentit (65)
ne pitkät hiukset ole nyt in pojilla?
Etsin jotain omaperäisempää taukolukemiseksi. Oman blogin pitämiseen ei ole oikein aikaa.
Haluaisin kommentoida useinkin ja kannustaa Saaraa, mut mulla ei ole mitään tilejä ja anonyymisti ei voi kommentoida.
Mut ihana blogi. Aivan ihana perhe, superkaunis koti, I love Berlin, Saara on tyyliltään aivan tajuttoman upea... Olen seurannut blogia jo pari vuotta ja uuden postauksen ilmestyminen ilahduttaa kaikista seuraamistani blogeista eniten.
Uskon, että tuolla blogilla ja tyylillä on plagioijansa, monet merkit on rantautuneet lastenvaateblogeihin nimenomaan Joaksen garderobin kautta. Joskus jopa ärsyttää se kuinka näkyvää se on.
Joas on suloinen lapsi. Oli aivan sydämeenkäyvän söpö jo vauvana. Ne paksut upeat hiukset on niin Joasta! Ei kaikille pojille käy sellainen pyhäkoulupoika-kampaus.
Saaran vastine tähän viestiin kertoo pettämättömästä tyylitajusta ja arvomaailmasta sekä tasapainosta. Hänen ei tarvitse alentua arvostelijoiden tasolle, joten tutkikaapa te haukkuja itseänne, mikä teissä on sytyttää sen tarpeen mollata anonyymeinä keskustelupalstalla?
Toivon teille onnea, jotta huokuisitte ympäristöönne rakentavaa ja hyvää energiaa ja näkisitte erilaisuuden vähemmän uhkaavana.
Saara, olet ihana enkä tykkää yhtään että mun suosikkiblogistista puhutaan näin. Mäkin haluan Berliiniin, ulos tästä umpimielisyyden sydänmaasta!
T. Elma
puistossa tytöksi ihan vain sen takia, että sillä on punaiset housut.
Vaihdoin seuraavana viikonloppuna siniset vaatteet, niin lapsestani tuli poika.
Yksinkertaisia ovat ihmiset.
Puheet ja eleet ja leikit molempina päivinä ihan poikien uhoamista.
Erityisesti eräs suunnilleen Joaksen ikäisen pojan bloggaava äiti on kovastikin ottanut vaikutteita Saaralta ja Joakselta...
Uskon, että tuolla blogilla ja tyylillä on plagioijansa, monet merkit on rantautuneet lastenvaateblogeihin nimenomaan Joaksen garderobin kautta. Joskus jopa ärsyttää se kuinka näkyvää se on.
Ei niin kaupallinen ja kuvat on hienoja!
Joas on niin suloinen :)
Miellyttävä blogi siis! Terkut Berliiniin!
Erityisesti eräs suunnilleen Joaksen ikäisen pojan bloggaava äiti on kovastikin ottanut vaikutteita Saaralta ja Joakselta...
Joas on ihana pitkine tukkineen!
Uskon, että tuolla blogilla ja tyylillä on plagioijansa, monet merkit on rantautuneet lastenvaateblogeihin nimenomaan Joaksen garderobin kautta. Joskus jopa ärsyttää se kuinka näkyvää se on.Joas on ihana pitkine tukkineen!
Se under my motherly wings....nykyään joku BlackBerries. Mrs. Agatha myös.
esittely oli hieman huvittavaa ja narsistista :)
Lastenvaateralli! Ainakin jossain vaiheessa Danskulle ilmestyi jatkuvasti samoja vaatteita kuin Saara oli esitellyt Joakselle hankitun...
no ainakin
Lastenvaateralli! Ainakin jossain vaiheessa Danskulle ilmestyi jatkuvasti samoja vaatteita kuin Saara oli esitellyt Joakselle hankitun...
no ainakin
Kuten? Mä en nää missään näissä blogeissa "matkimista" ja harvoin saara edes enää postailee Joaksen vaatteista.
mutta jossain vaiheessa oli paljonkin sellaista, että kun Joaksella oli kuvissa esim. jotkut leggingsit, niin kohta ne olivat myös D:llä, samoin taisi olla jotkut kumisaappaat, lastenhuoneen matto, niitä jonkun en-muista-minkä merkin robottipaitoja yms. Aika paljon samoja. Ja D:n tyyli muuttui jossain vaiheessa ihan samanlaiseksi kuin Joaksen...
Kuten? Mä en nää missään näissä blogeissa "matkimista" ja harvoin saara edes enää postailee Joaksen vaatteista.
Ehkä sekoitat blogin, mutta ei mun mielestä :)
Joskus vuosi sitten oli paljon selkeämmin huomattavissa. Nyt ehkä Lastenvaaterallissa on löytynyt enemmän sellainen omanlainen tyyli. Tai sitten Saara ei enää tosiaan bloggaa niin paljoa Joaksen vaatteista.
että ovat ehkä jokseenkin tyttömäiseen tapaan leikatut. Mutta minulla ei ole mitään pikkupoikien pitkiä hiuksia vastaan, omalla 2v7kk pojalla on myös pitkähköt hiukset :)
Joskus vuosi sitten oli paljon selkeämmin huomattavissa. Nyt ehkä Lastenvaaterallissa on löytynyt enemmän sellainen omanlainen tyyli. Tai sitten Saara ei enää tosiaan bloggaa niin paljoa Joaksen vaatteista.
Jos mä jankutan, mut siis mä ite kirjotan blogia myös ja siis meillä ainakin on samanlainen ikean raitamatto joka joaksella ainakin joskus oli ja paljon yksivärisiä leggareita(kuten joaksella)...juuri katselin danskun kuvia viime vuodelta ja sit joaksen, niin ei kyllä niin mitään samaa missään. Sen takia mietin et tarkoitatkohan mun blogia....
Tarkoitan siis nimenomaan tuota Lastenvaaterallia. En muista törmänneeni muihin blogeihin, joissa olisi tuota "samaa tyyliä". Ja voi olla, että tästä on jo yli vuosi aikaa, kun tuo yhteneväisyys on ollut selkeämpi. Ehkä te blogistit ette sitten itse huomaa sitä niin selvästi kuin me sivustakatsojat... ;)
Jos mä jankutan, mut siis mä ite kirjotan blogia myös ja siis meillä ainakin on samanlainen ikean raitamatto joka joaksella ainakin joskus oli ja paljon yksivärisiä leggareita(kuten joaksella)...juuri katselin danskun kuvia viime vuodelta ja sit joaksen, niin ei kyllä niin mitään samaa missään. Sen takia mietin et tarkoitatkohan mun blogia....
En lue muutenkaan blogeja, joissa esitellään lapsia ja arkielämää noin avoimesti. Tekstien sisältökin on minun makuuni liian kevyttä. Asun itsekin Saksassa (lapsia kaksi ja asuinvuosia noin kymmenen), ja tuon blogin kirjoittajalle on lipsahtanut teksteihinsä virheitäkin (luin jokusen postauksen, ja huutelin täällä yksikseni ääneen, että EI pidä paikkaansa).