Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isot rinnat alentaa naisen arvoa.

Vierailija
20.04.2011 |

Olet tyhmän povipommin näköinen.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niitä oikein korostaa, niin voi huomio kiinnittyä pois älyllisistä asioista.

Sen lisäksi on isohko joukko ns. tissimiehiä, jotka ilman omaa tietoista "tahtoa" kiinnittävät asiaa huomiota :D. Osa kaa kiksejä isoista, osa keskikokoisista ja osa pienistä.

Vierailija
42/57 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä usko että se mieskään pystyy kiihottumaan isoista rinnoista jos ne roikkuu ja on pelkät nahat, johan pelkkä näky on karmaseva, kuka sellasia haluaa edes tunnustella?

Kyllä ne pitää kiinteet olla, oli sitten pienet tai isot rinnat.

Miesten mielenliikkeitä ei voi (hetero)nainen tietää. =) Olen kuullut monen miehen suusta, että he pitävät myös roikkuvia tissejä ihanina ja naisellisina. Ja siis itselläni ei (vielä) roikkotissit ole ja ihan kaverimiehiltä kuullut tuon, joten ei niillä mitään syytä ole ollut valehdellakaan.

Kyllä muakin heteronaisena ihmetyttää tuo, koska itse pidän eniten pienistä ja kiinteistä rinnoista, piukoista pakaroista ja suht. rasvattomasta kehosta naisilla. Mutta monet miehet tykkää vähän pullukammista naisista, isoista pepuista, eikä niitä haittaa selluliitti tai raskausarvet. Joitain miehiä kiihottaa -- hui KAUHISTUS -- jopa karvainen pillu! :-

Ehkä sekin on miesten mielestä outoa, että mä tykkään karvaisista ja vähän isommista miehistä? =) Enkä tykkää kovin isoista peniksistä. Sekin on varmaan miesten mielestä täysi mahdottomuus, että joku nainen ei tykkää "monsterikulleista".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja selväksi on tullut että ne pääasia on se että ovat kiinteät eikä mitkään pelkät roikottimet.

Vierailija
44/57 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on D-kupin rinnat. Mies rakastaa niitä, mutta joskus toivoo, että olisivat vielä vähän isommat. Aina kun lihon kasvavat tissinikin ja mies kiihottuu. Mieheni ei kuitenkaan halua mun ottavat silikoneja eikä lihovan vain siksi, että tissit kasvaisivat lisää. Mutta on selväsi ns.tissimies.

Vierailija
45/57 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos pukeutuu "halvasti", sellaisiin vaatteisiin jossa rinnat ovat todellakin tyrkyllä niin se kyllä tekee naisen tyhmän näköiseksikin. Itselläni pienet rinnat ja ihan tyytyväinen ole ollut niihin aina. Kivaa olla hoikka ja pienirintainen sporttityyppi kun isorintainen "seksipommi".

Niin isoja tissejä ei sitte ilmeisesti ole kuin niillä hoikilla "seksipommeilla". Oma kroppani näyttäisi erittäin hölmöltä jollei mulla ois isoja tissejä. En ole kuitenkaan mikään laiha, enkä normaali painoinenkaan. Painoindeksin mukaan olen lievästi ylipainoinen, joten jos mulla ois jotkut lattarinnat ja maha kauhiton ni ai että et näyttäis typerältä. Nyt olen sopiva, maha ei ole kauhiton, rinnat erottuvat juuri sopivasti. Kyllä mä olen ainakin tyytyväinen itseeni eikä mun rinnat millään tavalla alenna mun arvoa. Tottakai niistä saa kuulla, mut jollei miehellä ole parempaa sanottavaa niin suksikoot siinä tapauksessa kuuseen. :P

Vierailija
46/57 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muulla tavalla jaksa kommentoida näitä sen juttuja...

Vierailija
47/57 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mun mies on ainakin tehny hyvin selväks että tissit ei haittaa vaikka ne vähän roikkuu. Enkä tarkoita että missään navassa asti mutta painovoima tekee aina tehtävänsä. Hyvä jos mies mahtaa ees pitää näppejään erossa 80G:n tisseistäni.

Ja jumankekka. Mä olen ainakin ylpeä kehostani ja ylpeä itsestäni! Mun arvoa tissit ei huononna!

Miehet tykkää kukin erilaista tisseistä. Se että olet just sattunu puhumaan niitten kanssa ketkä tykkäävät kiinteistä pienistä ei kerro yhtikäs mitään. Ja monet miehet pitävät pyörämmistäkin naisista, sekään ei kerro miehistä yhtikäs mitään. Onneks miehiä on joka laatuu, eiköhän jokaiselle löydy ottajansa!

Vierailija
48/57 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille juuri on tarkoitettu ne tissinaiset, ne naiset jotka tykkää siitä että tissejä tyrkyttää ja joiden itsetunto nousee kun tissimiehet tuijottaa niitä kuola valuen.

Vierailija
49/57 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mies tykkää, muilla ei väliä

Vierailija
50/57 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä teille vähän kauhisteltavaa:

http://ggbolg.com/gallery/christina-hendricks-no-clother.jpg

Vierailija
51/57 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä teille vähän kauhisteltavaa:

<a href="http://ggbolg.com/gallery/christina-hendricks-no-clother.jpg" alt="http://ggbolg.com/gallery/christina-hendricks-no-clother.jpg">http://ggbolg.com/gallery/christina-hendricks-no-clother.jpg</a&gt;

Miten toi on noin kalpeekin, noi rinnathan roikkuu jo nyt. Noihan on kainaloissa kun toi menee selälleen, niitä pitää kannatella kokoajan jos haluaa rinnat nähdä.

Vierailija
53/57 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ompa taas aihe.. Minulla on kaveri jolla on ISOT tisstit. Kuppikokoa en tiedä mutta isot ne ovat. Yksikäään mies meidän lähipiiristä ei himoitse kylllä niitä tissejä. En nyt aivan ymmärrä että muka jos on isot tissit kaikki miehet haluavat sinua.. NOT.. Riippuu varmasti kuinka isot tissit oikeasti ovat, mutta nuo ystäväni tissit on ihan sairaan kokoiset.. Mitä minä ole kuunnellut miesten keskusteluja niin suurin osa tykkää kyllä isohkoista tisseistä ja tällä he tarkoittavat ilmeisesti jotain D kuppia.. Jotkut sitten taas tykkäävät pienistä ja siroista. Kukin tykkää mistä tykkää. :) Ja ei ihminen sille mitään voi jos on jättirinnat. Tosin superjättirintaiset ovat vähän pyöreämpiä muutenkin.. Läski menee myös tisseihin..

Vierailija
54/57 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole kukaan mua pikkutissiseksi kutsunut, B85 on koko ja jos ne on sun mielestä pienet tissit niin ei voi muuta kuin ihmetellä.

Mutta ehkä sä olet sellanen katkera isotissinen lehmä joka ei saa jotain ihme kiksejä kun linkittelee alastomien akkojen kuvia palstalle, huvinsa kullakin, mä en jaksais edes ruveta etsimään mitään alastomien eukkojen kuvia, saati että linkittelisin niitä kauniina kuvina.

Vierailija
55/57 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) alentaako isot tissit naisen "tasoa". Se siis on tyylikysymys, ei ole tissien koosta kiinni antaako bimbon vaikutelman.

b) sitten tämä hassu keskustelu, että tykkääkö miehet isoista vai pienistä vai kiinteistä. Vastaus on, että eri miehet pitävät eri asioista.

En huuda 100% totuudeksi omaa mieltymystäni. Jos ja kun pidän vaimoni hieman pulleita, pyöreitä 2 imetyksen muotoilemia tissejä todella kiihoittavina ja haluttavina niin etteikö joku toinen mies voi pitää "latuskarinnan" pieniä rintoja kanssa kiihoittavina ja haluttavina. Itse asiassa työkaverini tykkää juuri tuollaisista rinnoista, koska hänen naisensa ovat olleet rintojen mallin mukaan kaikki samasta "latuska"muotista.

Vierailija
56/57 |
20.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä ole kukaan mua pikkutissiseksi kutsunut, B85 on koko ja jos ne on sun mielestä pienet tissit niin ei voi muuta kuin ihmetellä.

Mutta ehkä sä olet sellanen katkera isotissinen lehmä joka ei saa jotain ihme kiksejä kun linkittelee alastomien akkojen kuvia palstalle, huvinsa kullakin, mä en jaksais edes ruveta etsimään mitään alastomien eukkojen kuvia, saati että linkittelisin niitä kauniina kuvina.

Eri ihminen linkkasi kuvan kuin se, joka kutsui pienitissiseksi kuvaa kauhistellutta (sinua?). Ei tullut mieleen? En linkannut kuvaa "kauniina kuvana", se oli sinun tulkintasi. Kunhan annoin kauhisteltavaa, kun isot rinnat on muka NIIN järkyt.

Itse olen ihan tyytyväinen omiin rintoihini (90F). Jos ne tyhmentää mua niin hyvä vaan. Auta armias, jos olisin pienirintaisena vieläkin älykkäämpi! Ihan tarpeeksi hankalaa nykyiselläänkin sopeutua tähän vajakeille muokattuun maailmaan.

-52 (aka isotissinen lehmä)

Vierailija
57/57 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä