Vauvanvaatteet huutonettiiin erikseen vai pakettina?
Olisi kokoa 50-56 myynnissä, suloisia tyttövauvan vaatteita. Kannattaako laittaa vaatteet pakettina tai parina pakettina myyntiin, vai mieluummin jokainen vaate erikseen?
Millaisia kokemuksia löytyy?
Kommentit (5)
tosi pieneen hintaan tuossa koossa. Itse vien vauvanvaatteet kirpparille / tutuille ja alan käydä kauppaa Huutiksessa vasta koosta 74 (pl. jotkut ulkovaatteet ja suositut merkkivaatteet koossa 68).
vaatteet kaupaksi yksitellen. 1-3€ hinnaksi. 62-68cm vaatteet taas ei oikein mene kaupaksi. Paitsi kaikki bamse, hellokitty ja retro. Muut/tavalliset jäänyt myymättä.
Suosittelen siis laittamaan yksitellen myyntiin.
Menivät tosi hyvin kaupaksi, sain ihan hyvin niistä rahaa.
Eli paketillinen vauvan vaatteita koko 50-56cm.
Siis ihan tavis H&M jne. vaatteita oli myynnissä. Menivät hyvin kaupaksi, ei ollut mikään jättipaketti, mutta sellainen että sillä odottaja voi täydentää äitiyspakkausta hyvin.
Pienet vaatteet mahtuut yksittäin kirjekuoreen ja postikulut kakkosluokassa 65 senttiä. Olen huomannut, että halvoilla postikuluilla pienet vaatteet menee helposti kaupaksi. Monet taas pyytää yli euron postareita, ei hyvä idea.
Kova työ laittaa yksitellen, mutta näin olen saanut pienistä ja hyväkuntoisista vaatteista hyvän hinnan.