Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi pettämisestä vauhkotaan? Kuluuko pippeli tai pimppa/peppu?

Vierailija
19.04.2011 |

Eikö se ole aikuisen ihmisen oma asia, mitä omalla ajallaan tekee?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkuin muutkin parisuhteen asiat.

Vierailija
2/11 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taudit, satiaiset jne.

Lisäksi naisen vaginan tasapaino muuttuu aina, jos on uusi kumppani. Joten, jos ukkosi käy toisessa pimpassa, saat omaan pimppaasi uudet pöpöt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollistahan tuo on, jos on prostituoitu. Muuten voi tuhota psyyken. Sorry. Ammatinvalintakysymys, siis. ;)

Vierailija
4/11 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollistahan tuo on, jos on prostituoitu. Muuten voi tuhota psyyken. Sorry. Ammatinvalintakysymys, siis. ;)

Vierailija
5/11 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin harrastamisesta eri kumppaneiden kanssa vauhkotaan liikaa, mutta pettämisestä pitääkin "vauhkota".

Pettäminen on sanansa mukaisesti PETTÄMISTÄ. Siinä ihminen pettää toisen luottamuksen perusteellisesti ja erittäin loukkaavalla tavalla.

Itse en katsoisi sormien läpi luottamukseni pettämistä ja aion myös pitää huolen, että olen itse luottamuksen arvoinen.

Eikö Ap ymmärrä mitä sana pettäminen itsessään tarkoittaa vai mistä näin typerä kysymys?

Kysymyksen olisi ymmärtänyt jos pettämisen tilalla olisi ollut ihan vain seksi..

Vierailija
6/11 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se pippeli tai pimppa kulu mutta mitenkäs se kunnioitus omaa kumppaniaan kohtaan?

Jos on pakko uittaa melaa vieraassa pimpassa tai pakkosaada sitä vierasta patukkaa omaan pimppaansa niin voisi kunnioittaa toista sen verran että eroaisi ensin.

oma mieheni jäi kiinni syrjähypystä ( Etsi seksiseuraa kun olin töissä ja ukko päivät kotona)

Yhden kerran jäi kiiinni siten että sain tuntemattomasta numerosta kuvia mihestäni ja jostain blondista täydessä työn touhussa :/

Mies yritti kieltää kunnes raivoissani lätkäisin nämä kuvat hänen eteensä.Lapset vieressä tapittaa että mitä mamma vauhkoo isille ja kysyivätkin mieheltäni että miksi äiti on surullinen ja vihainen.vastaus oli oikein kun mieheni vastasi että siksi kun isi teki tosi tyhmästi.tuolloin lapsia oli 3 joista nuorin vauva

(mies hoiti vauvaa kotona ja paneskeli vauvan päiväuniaikaan :( ällöttävää

Ainakin tuolloin tiesin mitä särkynyt sydän tarkoittaa.tuntui kuin osa minu8a olisi revitty irti

Minä asetin aikalisän ja puhuin erostakin.Mies kuitenkin oli erittäin katuvainen ja jatkoimme yhdessä ilman eroa.Anteeksi olen jotenkuten antanut mutta UNOHTAA en voi IKINÄ.Edelleenkin säännöllisin väliajoin tarkistan mieheni kännykän ja sähköpostin .

Luottamusta ei varmaan koskaan saa takaisin täysin:(

Mitään ylimääräisiä menoja miehelläni ei ole ja tietää että jos kännykkä on pois päältä jos on joku kaverien ilt6a tms kissanristiäiset niin eropaperit lähtee vetämään samantien.

ja selityksenä ei kelpaa akku loppui koska kännykän voi ladata ennen lähtöä.

mielestäni jos ei voi olla hyppimättä sängystä toiseen niin pysyköön sitten sinkkuna.

Vierailija
7/11 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taudit, satiaiset jne.

Lisäksi naisen vaginan tasapaino muuttuu aina, jos on uusi kumppani. Joten, jos ukkosi käy toisessa pimpassa, saat omaan pimppaasi uudet pöpöt.

Tuosta jos aloitetaan, haittoja listattaessa.

Vierailija
8/11 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kaksi ihmistä elää parisuhteessa, jossa on sovittu uskollisuudesta, niin silloin pettäminen ei kuulu sopimukseen.

Vierailija
9/11 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule, apua varmaan saat ongelmaasi halutessasi. Googleta noin aluksi.

Vierailija
10/11 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikillahan ei ole moraalia.

Vierailija
11/11 |
26.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

]

emmi solella on hyväpillu uuh uuh