Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin "kullannuput"

Vierailija
19.04.2011 |

Alkaa mitta tulemaan täyteen naapurin kullannuppuja. Perheen äiti tekee 3 vuorotyötä ja työmatkaakin kertyy. Lapset 10 ja 12 ovat keskenään kotona.

Nämä lapset terrorisoivat koko taloyhtiötä rikkovat kaiken mitä eteen tulee. Esim harjan varret katkotaan roskakatoksen roskia levitellään. Jos näille lapsille asiallisesti asiasta huomauttaa aikuiselle jäkätetään vastaan.

Lisäksi nämä mamman murmelit vetävät tupakkaa varastoissa jne.Lapset ovat kovia kiusamaan ja pomottelemaan pihan muita lapsia.

Lapsien äidille olen ajatellut asiasta mainita mutta voin kuvitella että saan vaan vihat päälleni.

Pitäisi vaan äidin silmät saada aukeamaan.

Ehdotuksia miten toimia?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutama samanlainen karmea kakara tuolla meidänkin kulmilla. Miten voikin lapsen sanavarasto koostua lähinnä vain kirosanoista, nimittelystä ja muiden ilkkumisesta! Kyllä lastensuojeluilmoitus alkaa olla ihan hyvä vaihtoehto, kun selkeästi ne lapsethan on jätetty kasvattamatta. Varmasti siellä kotona on muutakin vikaa, kun lapsi kerran on tuollainen.

Vierailija
2/20 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummonpotkijat on yleensä niitä, jotka on saaneet kotona ruumiillista kuritusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA MISSÄ KAUPUNGISSA?

Vierailija
4/20 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen koommin ei olla tervehditty ja puhuu p**kaa selän takana minkä ehtii. Että ei ne kaikki niin asiallisesti suhtaudu.

t. saman kokenut

Eiköhän suurin osa äideistä haluaisi tietää jos lapsensa tekevät pahojaan. Kyllä minä ainakin olisin enemmän vihoissani naapureille siitä, etteivät kertoisi minulle esim lasten tupakanpoltosta, kun siitä, että tulevat asiallisesti juttelemaan ongelmista kanssani.

Vierailija
5/20 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä taas piha raikaa kun kullannuput ajelee pihassa pyörällä. Sanavarasto melko suppea vtu, stana ja prkl.

Vierailija
6/20 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 16v ei saa jättää yksin yöksi kotiin.

Hitto, mun vanhemmat oli rikollisia, kun olin 15-vuotiaana VIIKON yksin kotona kun vanhemmat Kreikassa.

Vierailija
7/20 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on mullakin varmasti edessä. Työkkärissä yritin sanoa, etten voi ottaa 3-vuototyötä vastaan koska olen yksinhuoltaja, mutta se ei riitä syyksi. No ei vais, en ota vastaan 3-vuorotyötä, tulkoon karenssit, mutta lastani en yksin öiksi jätä (10v). Myyn vaikka persettä sitten että pärjätään.

Vierailija
8/20 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensuojeluilmoituksen lähinnä lasten käytöksen takia.

Perhe saisi mahdollisuuden tarvitsemalleen tuelle ..jos vaan suostuvat ottamaan vastaan sossun tarjoaman avun.

Vierailija
9/20 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla ettei hällä ole hajuakaan mitä ne lapset touhuavat kun hän ei ole paikalla.

On toki olemassa niitäkin vanhempia jotka eivät oikeasti tajua vaikka koko naapurusto informoisi samasta asiasta.

Vierailija
10/20 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastensuojeluilmoituksen lähinnä lasten käytöksen takia. Perhe saisi mahdollisuuden tarvitsemalleen tuelle ..jos vaan suostuvat ottamaan vastaan sossun tarjoaman avun.

ihmisiä vaivaa,että tehdään ilmoja keskustelematta ensin aikuiselle? reilu meininki! sitten ihmetellään kun sossuihmiset on ylityöllistettyjä!5

Vierailija
11/20 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On laitonta jättää alle 12v päiväksi yksin kotiin.

Alle 16v ei saa jättää yksin yöksi kotiin.

Vierailija
12/20 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On laitonta jättää alle 12v päiväksi yksin kotiin. Alle 16v ei saa jättää yksin yöksi kotiin.

eikös monet 7 vuotiaatkin joudu olemaan koulun jälkeen yksin,kun vanhemmat ovat töissä?

kuinkahan moni lapsi olisi tuolla perusteella huostassa! :D

Vierailija
13/20 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa äideistä haluaisi tietää jos lapsensa tekevät pahojaan. Kyllä minä ainakin olisin enemmän vihoissani naapureille siitä, etteivät kertoisi minulle esim lasten tupakanpoltosta, kun siitä, että tulevat asiallisesti juttelemaan ongelmista kanssani.

Vierailija
14/20 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin todeta että esim. Vlopuna en käy kun kotona nukkumassa. Iltavuorosta kotiin klo 23 ja aamulla lähden 5.30 takaisin aamuvuoroon. Onneksi mies kotona. En uskaltaisi tuon ikäisiä lapsia jättää keskenään noin pitkiksi ajoiksi.Koulun jälkeen muutama tunti ok.

Vierailija
15/20 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo näin se vain on.kakarat opetetaan pienestä pitäen tekemään rötöksiä ,ettei vaan olisi espoonkruunun taloja mistä puhut,meillä ainakin täällä kakarat terrorisoi muita asukkaita ja myös heidän vanhemmat,heitetään tupakantumpit toisten omalle pihalle ja kaikkea muuta jäynää.

Vierailija
16/20 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lasten äidin kanssa.

Nappaa jokunen kuva tueksesi tupakoinnista sisätiloissa.

Keskustele rakentavassa hengessä älä hyökäten. Jos ei auta niin onko teidän taloyhtiössä sosiaali-isännöitsijää, jos on niin yhteys häneen.

Pitää laittaa korvaamaan rikottu omaisuus, siitä se lähtee.

Vierailija
17/20 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Itse istun meidän pienen yhtiön hallituksessa, ja kyllä me olemme siellä pohtineet, puututaanko jollain tavalla naapurin teinien juhlintaan ja siihen että heidän kaverit ovat hajottaneet taloyhtiön pihalla tavaroita.

Toistaiseksi vahingot olleet niin pieniä, ettemme ole puuttuneet. Mutta jos isompaa tulisi, niin kohteliaasti huomauttaisimme vanhemmille.

Käsittääkseni hallitus voi antaa varoituksen.

Joten kehottaisin olemaan yhteydessä taloyhtiön hallitukseen.

Vierailija
18/20 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhistuttaa ajatella millaisia mummonpotkijoita nykyteinit on kun "me" olemme niitä mummeleita =(

Vierailija
19/20 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat eronneet isä asuu toisella paikkakunnalla. Lapsien valehtelusta joskus äidille koulusta ilmoitettiin. Sai kamalat siepit asiasta uhkasi vaihtaa koulua jne. Ei uskonut koko asiaa. Tuskin siis uskoisi nytkään mitään.

Vierailija
20/20 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri asia kuin muutama tunti...

On laitonta jättää alle 12v päiväksi yksin kotiin. Alle 16v ei saa jättää yksin yöksi kotiin.

no eikös monet 7 vuotiaatkin joudu olemaan koulun jälkeen yksin,kun vanhemmat ovat töissä?

kuinkahan moni lapsi olisi tuolla perusteella huostassa! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme