Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3-vuotias kateissa!!!!

Vierailija
18.04.2011 |

Pikkupoikaa etsitään Pohjanmaalla

Maanantai 18.4.2011 klo 20.42 (päivitetty klo 21.39)

Kolmevuotias katosi talon pihasta iltapäivällä Halsualla.

Kolmevuotias poika katosi alkuillasta talon pihalta Halsualla Keski-Pohjanmaalla. Poliisi sai ilmoituksen katoamisesta hätäkeskuksen kautta.

Iltalehden saamien tietojen mukaan pikkupoika olisi ollut liikkeellä sukulaismiehensä kanssa ja kadonnut miehen mentyä lämmittämään saunaa.

Etsintöihin on osallistunut kymmenittäin vapaaehtoisia, sekä poliiseja, palokuntaa ja muita pelastushenkilöitä. Lähialueiden maastoa on haravoitu myös Rajavartiolaitoksen Super Puma -helikopterilla.

Etsinnät eivät kuitenkaan toistaiseksi ole tuottaneet tulosta.

Poliisin mukaan katoamispaikan välittömässä läheisyydessä on voimakkaasti virtaava joki. Alue on kärsinyt pahoista tulvista. Kadonnutta on etsitty myös vesistöstä.

- Pelastuslaitos ei enää osallistu etsintöihin. Poliisi tiedottaa asiasta tarkemmin, pelastuslaitokselta kerrottiin Iltalehdelle.

IL

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko mitään uutta kuulunut?

Kuinka lähellä se joki on ollut?

Toivottavasti on lähtenyt eri suuntaan ja löytyisi kunnossa. Itku tulee, mullakin saman ikäinen lapsi.

Inhimillinen erehdyshän tuo on. Se voi tapahtua kelle vaan: (.

Vierailija
22/35 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuka helvetti on sanonut, että vaari ei kykene hoitamaan. Ei ole mikään satavuotias dementikko! Toivottavasti olisit itse siellä joessa syyllistelysi kanssa!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis aivan KAMALAA ! Toivottavasti pikkumies löytyisi kunnossa ja pääsisi takaisin perheensä luokse. Tämä uutinen vei kyllä yöunet tältäkin äidiltä.

Vierailija
24/35 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti

Vierailija
25/35 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis aivan KAMALAA ! Toivottavasti pikkumies löytyisi kunnossa ja pääsisi takaisin perheensä luokse. Tämä uutinen vei kyllä yöunet tältäkin äidiltä.

Saatkohan koskaan nukuttua kunnolla, kun märehdit muiden ihmisten ongelmia?

Vierailija
26/35 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmeen yhteyttä näät sillä oli perhe sitten mikä tahansa tässä tapauksessa ?!?! Olisiko tärkeämpi keskittyä miettimään pojan pelastumista kun perheen taustoja ???? Voi kiesus mitä ihmisiä.

Vierailija
27/35 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä on mennyt muiltakin äideiltä yöunet ja hätä on pienen pojan kohtalosta. Oletko itse niin kylmä ja tunteeton ihminen, ettei mikään hetkauta ? Et taida olla itse äiti laisinkaan. Toivotamme sinulle makoisia ja kauniita yöunia ilman märehtimisiä vieraiden lasten kohtalosta.

Vierailija
28/35 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen hukkuin 2v poika ja nyt tämä pienoinen kateissa. Voi kun hän nyt löytyisi elossa! Se on kyllä mahdollistaä! Toivoa ei saa menettää kun sitä vielä on, edes vähänkin!

Sydäntä särkee nämä uutiset ja omaisten huoli ja suru, koska olen itse myös menettänyt lapseni. Lapsen menettäminen on kamalinta maailmassa ja ihmisen suurin suru

Vierailija
29/35 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on paha mieli tapauksen takia.

Ainahan on niitä, joita ei ulkopuolisten asiat hetkauta.

Japanin tsunamistakin joku varmaan ajatteli, "eipä kuulu mulle" ajatuksella.

Mä tulin surulliseksi eilisistä uutisista, niin paljon pahaa oli tapahtunut ympäri Suomen pienille lapsille.

Vierailija
30/35 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei täällä näitä surullisia onnettomuuksia puitais millään tavoin.

Vierailija
31/35 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika ja uskallan kyllä tulevana kesänä päästää hänet papan kanssa kalaan, pelastusliivit yms päällä tietty. Isäni kävi jo pikkuveljieni kanssa kalassa ja veneilemässä pienestä pitäen, luotan täysin hänen valvontaansa.

Vierailija
32/35 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan vaan jokainen onnellista loppua tapaukselle hiljaa omassa mielessä. Pikkuiselle enkeleitä turvaksi.

Vierailija
33/35 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkuiselle ja toivon todellakin onnellista loppua tälle tapaukselle !

Vierailija
34/35 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luultavasti

Vierailija
35/35 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalia uutisia eilen, se 2-vuotias, 9-vuotias ja sitten tämä 3-vuotias. Kyllä illalla rukoilin näiden lasten perheille voimia. Tuntui todella pahalta. Ja viime viikolla se vauvakin vielä...

Taivaan leikkikentällä on nyt ruuhka-aika :(