Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelette ihmisestä, kenellä ei ole juurikaan mielipiteitä.

Vierailija
18.04.2011 |

Ei osaa ottaa kantaa asioihin, voi keskustella kyllä eri asioista, mutta puhuu ainaa kolmannessa persoonassa. Ei ole kovinkaan kiinnostunut politiikasta, kulttuurista tai taiteesta. Ei lue kirjoja tai katso elokuvia.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä nyt oikein tiedä, en kai mitään. Ei mulla oikein oo hänestä mielipidettä.

Vierailija
2/8 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea sanoa. En osaa oikein vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän haluaa suojella yksityisyyttään. Kaikki eivät halua kertoa itsestään mitään ennen kuin tuntee keskustelukumppaninsa tarpeeksi hyvin.

Toinen vaihtoehto on, että hän haluaa salata jotakin.

Hän saattaa olla kiinnostunut asioista, joiden ei usko kiinnostavan muuta seuruetta.

Vierailija
4/8 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pelkää jos on eri mieltä jonkun kanssa. Luulee vastaavansa ns. väärin. Häntä on varmaan kiusattu joskus tai hänellä on ollut ylimielinen ja alistava mies. Hän ei ole koskaan saanut sanoa kotona mielipiteitään, eikä uskalla tehdä aikuisenakaan erilailla.

Tässä muutamia ajatuksia.

Vierailija
5/8 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on hiljaa, jos vaihtoehtona on ihminen, jonka mielipiteet vaihtuvat aina keskustelukumppanin mukaan.

Vierailija
6/8 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on kyllä mielipiteitä ja luen aikas paljon, muutakin kuin seiskaan, mutta en osaa ilmaista mielipiteitäni tai perustella niitä, paljon muulla kuin musta tuntuu.

Joidenkin ihmisten jyrkkät yksioikoiset eriävät mielipiteet saa minut mykäksi tyrmistyksestä.

Vierailija
7/8 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on mielipiteitä, ja koska olen järjestötoiminnassa mukana, saan jatkuvasti keskustella eri asioista. Mutta se on siinä mielessä erilaista keskustelua, että siinä pitää pystyä perustelemaan mielipiteensä faktoilla, eikä vain kertoa miltä nyt mikäkin juttu tuntuu. Sen on ihan eri asia kuin kahvitauolla käydyt rupattelutuokiot. Mä en enää vaan viitsi vaivautua joka kahvipöytäkeskusteluissa kertomaan mielipiteitäni, koska suurin osa asioista, joita niissä käsitellään, menee lähinnä sosiaalisen rapsuttelun piikkiin eikä niillä ole kovin isoa konkreettista merkitystä. Muiden mielipiteitä on siis kiva kuunnella ja olen hyvä kuuntelemaan, minulla vaan ei ole tarvetta avata niitä omia ajatuksiani kovin aktiivisesti.

Vierailija
8/8 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen mielestään olen ehkä itse jyrkkä ja vaikea ihminen, jonka kanssa on turha keskustella omista mielipiteistään. Nimittäin itse tunnen "MUN mielestä"-ihmisiä, enkä suurin surminkaan lähden heidän mielipidekyselyihinsä vastaamaan. Ensin he kysyvät mielipidettäni, ja sitten murskaavat sen täysin, voitonriemuinen hymy huulillaan. Keskustelu on jonkinlainen kilpailu, ja he aikovat sen voittaa. Edes faktat eivät hetkauta näitä ihmisiä. Tulisin epäilemättä surulliseksi, jos huomaisin että joku pitäisi minua sellaisena...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kahdeksan