Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan palannut exän luo jolla uusia lapsia?

Vierailija
18.04.2011 |

Pystyykö niitä "uusia" hyväksymään millään tasolla?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka voisi kertoa hyviä (tai sitten huonoja) kokemuksia vastaavasta tilanteesta?

ap

Vierailija
2/16 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi täältä kyselin kun en ketään tunne jolla olisi näin käynyt.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä miestä vaan en pystyisi hyväksymään takaisin elämääni.

Omaa kokemusta juuri tuosta kuvioista ei ole, mutta mulla on ex ja exällä on uuden avovaimon kanssa lapsi. Ja lapsi on ihana! Mies ei mun mieleinen enää ollenkaan, tunteet neutraalit. Ja pieni ajatusleikki; JOS tuon lapsen vanhemmille (eli exälle ja avokilleen) sattuisi jotain, ottaisin (en tietenkään usko, että saisin) riemumielin tuon lapsen osaksi minun ja lapsen sisarusten eli minun lasteni perhettä. Mutta jos vain avokille sattuisi jotain, ottaisinko exän lapsensa kanssa osaksi meidän elämää; en ottaisi. Lapsi saisi käydä täällä sisaruksillaan vaikka kuinka paljon, mutta mies ei.

Eli uskoisin ap, että sun huoli on turha, jos miehen uusvanha puoliso on yhtään fiksu. Toivottavasti kaikki menee hyvin!

Vierailija
4/16 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun hän ei ole minua tai lasta ikinä tavannutkaan. Siksi pelottaa kun en tiedä millainen nainen on muuten kyseessä, minun olemassa oloani ei ikinä suostunut myöntämään. Toivon että lapsen kohdalla tilanne sit toinen:)

ap

Vierailija
5/16 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex:nsä kanssa. ex kieltää mieheltään kaiken yhteyden pidon nuorimpaan lapsensa. Lapsi sekä mies kärsivät, mutta mies on niin tossu että tottelee aikuisten lastensa äitiä koska on taloudellisesti hyvä tuloinen.

Vierailija
6/16 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis sellaisen exän jonka kanssa myös yhteisiä lapsia:)

ap

Vierailija
7/16 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä palaisi exän kanssa yhteen jos saisin toisen kanssa lapsen.Mieluummin yh!

Vierailija
8/16 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkilö A:lla lapsi B:n (ensimmäinen kumppani) ja henkilö C:n (toinen kumppani) kanssa. Erosi C:stä, palasi yhteen B:n kanssa. Miten tämän "uusvanhan" kumppanin on mahdollista hyväksyä C:n kanssa saatu lapsi? Onko edes vai haluaako sitä aina ajatella virheenä, kuten koko suhdetta C:n ja A:n välillä?

ap

Vierailija
9/16 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan siinä kuinka voisin huolia sellaisen miehen takaisin, joka on välillä lisääntynyt jonkun toisen naisen kanssa. Perheiden rikkomisellakin rajansa! Pitäisi ajatella ennen kuin väsää lapsia joka puolelle. Ei ole kunnon mies, jos ei opi kantamaan vastuuta perheestään ja lapsistaan.

Vierailija
10/16 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-miehellä lapsi toisen kanssa. Ja nyt ei kyse siitä huolisiko miehen vaan voiko huolia sen lapsen?

ap

Vierailija
11/16 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt ei kyse siitä huolisiko miehen vaan voiko huolia sen lapsen?

ap

Vai ajattelitko, että mies ei sitten voisi enää tavata yhtä lapsistaan?

Vierailija
12/16 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta voiko itse hyväksyä lapsen? Kun tilanne on kuitenkin se, että on jo se yhteinen menneisyys ja tulevaisuus ja tuo uusi suhde vain siinä välissä, niin vaikeuttaako se tuon "uuden" lapsen hyväksymistä?

ap

Vierailija
13/16 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin sitä petturimiestä joka ei tiedä mitä haluaa ja tekee lapsen toisen naisen kanssa, ja haluaakin entisen naisen + perheen. En voisi luottaa siihen ettei mies ole kohta taas uutta perhettä väsäämässä. Että lapsi tässä kuvioissa on mielestäni se helpommin hyväksyttävä kuin mies.

Olen itse eronnut ja exällä on lapsi toisen naisen kanssa ja en kyllä mitenkään voisi ajatella enää palaavani tuon petturi exän kanssa yhteen. Lasta kohti tunteeni ovat neutraalit.

Vierailija
14/16 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on tosi pikaisesti hankkinut lapsen toisen naisen kanssa, niin en pysyisi hyväksymään lasta/miestä.

Onko mies hankkinut lapsen toisen kanssa nopeammin kuin teidän lapset on syntyneet? Tarkoitan nyt sitä, että kuinka pitkä aika suhteen alusta meni lasten syntymiseen.

Ei kuulosta kauheen terveeltä suhteen pohjalta. Arveluttais pahasti.

Vierailija
15/16 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis minä olen se henkilö C. Huolettaa mikä lapseni rooli tuossa kuviossa tulee olemaan:(

ap

Vierailija
16/16 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ja ex-miehellä pitempi suhde takana kuin hänellä ja tällä entisellä exällä.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän