Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Imettäminen on kamalaa

Vierailija
18.04.2011 |

Ei siinä oo mitään ongelmia. Ei satu, vauva syö hyvin eikä edes liian usein, ei rintaraivareita.

Mut en vaa tykkää imettämisestä.

Ärsyttää kun mun pitää hoitaa se yksin eli se on ainut vauvanhoitojuttu, jota ei voi jakaa vuoroihin. (Ja lypsäminen on sen verta työlästä ettei huvita muuta ku sillon ku oon vaik lähös jonneki eli on pakko.)

Se on myös tylsää.

En tajua sitä kiihkoilua imettämisen puolesta. Mitä siinä pitäis olla niin ihmeellistä? Mistä osasta siinä pitäis nauttia??

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty jos sun vauvasi on vielä niin pieni ettei hymyile.

Mitä siinä pitäis olla niin ihmeellistä? Mistä osasta siinä pitäis nauttia??

Vierailija
2/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä kestää vain noin vuoden. tylsäähän se on, mutta lapsen parhaaksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin nautin siitä läheisyydestä vauvan kanssa. Ihanaa oli myös kun sai kesken päivän rentoutua ihan luvan kanssa :)

Vierailija
4/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pääpointti ole, nauttiiko äiti imettämisestä vai ei. Pointti on siinä, että vauva saa mahdollisimman laadukasta ravintoa.

Ei siinä oo mitään ongelmia. Ei satu, vauva syö hyvin eikä edes liian usein, ei rintaraivareita.

Mut en vaa tykkää imettämisestä.

Ärsyttää kun mun pitää hoitaa se yksin eli se on ainut vauvanhoitojuttu, jota ei voi jakaa vuoroihin. (Ja lypsäminen on sen verta työlästä ettei huvita muuta ku sillon ku oon vaik lähös jonneki eli on pakko.)

Se on myös tylsää.

En tajua sitä kiihkoilua imettämisen puolesta. Mitä siinä pitäis olla niin ihmeellistä? Mistä osasta siinä pitäis nauttia??

Vierailija
5/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä päätät, mistä nautit!

PS. Minustakin se oli kamalaa, JA sattui ja oli ongelmia ja kärvistelin puoli vuotta. Ehkä siitä sitten oli jotakin hyötyä, ehkä ei. Mutta nauttinut en!

Vierailija
6/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näin vauvan hymyilevän kun sai putelin tyhjäksi korvikkeesta. Läheisyyttä saa toki ihan pulloruokinnassakin, sylissähän se vauva on mutta meillä on muutenkin lapsia pidetty sylissä ja hellitelty, ihan ilman mitään ruokailutilanteitakin.

Vierailija
7/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen kyllä itse myös todella nauttinut imettyksistä. Siksi toinen kestikin 2v4kk :-)

Vierailija
8/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta olen kyllä itse myös todella nauttinut imettyksistä. Siksi toinen kestikin 2v4kk :-)

Vierailija
9/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se pääpointti ole, nauttiiko äiti imettämisestä vai ei. Pointti on siinä, että vauva saa mahdollisimman laadukasta ravintoa.

Ja siksipä sitä jatkanki enkä oo lopettanu kesken. Siitä kuitenki jatkuvasti joku hehkuttaa miten se on niin ihanaa jne jne ja kun musta se ei ole ihanaa, ni ihmettelen vaan että mistä mä jään paitsi, että enkö mä vaan tajua vai missä se vika on.

Läheisyydestä vauvan kanssa on musta paljon kivempi nauttia vaikka sängyssä makoillen tai muuten vaan halien. Imettäessä ei musta pääse edes vauvan kanssa lähelle, kun mulla on sen verta isot tissit, että vauva jää aika kauas että yltää imemään.

ap

Vierailija
10/10 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun kaksi vanhempaa vetää joka kerta hirveän shown sillä aikaa kun äiti keskittyy vauvan ruokintaan?

Niin, sulla taisi olla vain yksi lapsi?

Sen takia imetystä ihannoidaan että moni äiti on asettanut itsensä korkeammalle koska on onnistunut ja nauttinut imetyksestä.

Terv. 8kk jokaista imettänyt ja täyttä tuskaa henkisesti joka hetki.