Nyt on kondensoitua maitoa keitetty kolme tuntia, kohta maistetaan
Kommentit (13)
mies sai sen jokunen vuos sitten tuliaisena työkaverilta venäjältä. Sellanen säilyke purkki se on ja ohjeena oli just keittämistä, mutta tarkemmin en muista ja purkissa on vain venäjää. Säilyykö tuollainen ikuisesti ja mites se sittten oikein keitetään?
avaus ja käyttö. Kuulemma voi avata, tyhjentää mikroastiaan ja keittää mikroaaltouunissakin.... Venäjältä tuonkin sain. ap
av-herkkuperseet taas vauhdissa.
Palstan ortorektikko kenties?
avaus ja käyttö. Kuulemma voi avata, tyhjentää mikroastiaan ja keittää mikroaaltouunissakin.... Venäjältä tuonkin sain. ap
Taidanpa sen joku päivä keittää.
ihan Cittareistakin löytyy ja joistakin Prismoistakin.
Ihan irtopohjavuokaan.
Banaanilla tulee kamalan makeaa ja ollaan kokeiltu eri hedelmillä ja marjoilla.
Puolukka ja karpalo on parhaimmat.
En osaa viritellä mitään leivinpapereita siihen.
ihan Cittareistakin löytyy ja joistakin Prismoistakin.
enkä oikein ees tiennyt tai muistanut mitä se on, ennenkuin se sanottiin siinä jommassakummassa kokkikisassa. Oon meinannut heittää poiskin, mutta olen kyllä sellainen herkkuperse että hyvä että säästin:) Haen sitten cittarista lisää jos tykästyn.
keittämisiä. Kun olin pieni, 50 vuotta sitten, sitä sai Stokkalta, ja se oli Nestle merkkistä. Edelleenkin se on parasta makeaa mitä tiedän.
Vois vielä kokeilla banaanin tilalle niitä marjoja. Ei tuo toffeekaan ollut niin hyvää kuin kuvittelin, itse keitetty kinuski on parempaa.
Tosin keitän sen aina aikaisemmi, jätän pöydälle jäähtymään, yöksi jääkaappiin ja käytän sitä vasta seuraavana päivänä tai myöhemmin. On se kyllä hyvää, jos makeasta tykkää. =)