Missä ne verolippuset oikein luuraa
kaikki tutut on jo saaneet ja mä vaan odotan ja odotan ja odotan... Mätkyjä...
Kommentit (7)
kun 17. pvä pitäis jo palauttaakin.
Soini jakaa kaikille palautuksia. Uudet ehdotukset postitetaan ensi viikon aikana.
Arvatkaa onko kiva pääsiäinen kun mies on verotoimistossa töissä ja nyt painavat koko pääsiäisen kellon ympäri, että kaikki saa palautuslappunsa ensi viikolla.
Soini jakaa kaikille palautuksia. Uudet ehdotukset postitetaan ensi viikon aikana. Arvatkaa onko kiva pääsiäinen kun mies on verotoimistossa töissä ja nyt painavat koko pääsiäisen kellon ympäri, että kaikki saa palautuslappunsa ensi viikolla.
koska olemme loppupäästä aakkosia.
Menee tuo Soinikauhu jo naurettavuuksiin ja kääntyy panettelijoita itseään vastaan. Itse asiassa tunnen myötähäpeää niitäkin kohtaan, jotka fb.ssä riehuu suvaitsevaisuuden nimissä uhkaillen persujen äänestäjiä. Ei voi niiden päivitysten jälkeen enää kunnioittaa kyseisiä tyyppejä. Suomessa on uskonnon vapaus samoin kuin vapaus äänestää, ketä haluaa. Vielä emme ole päätyneet siihen, että vaaleja manipuloitaisiin.
Eivät tule missään järjestyksessä, joten ei väliä missä kohdin aakkosia on. Palautus 10 tai 17 päivä toukokuuta.
Eivät tule missään järjestyksessä, joten ei väliä missä kohdin aakkosia on. Palautus 10 tai 17 päivä toukokuuta.
Koska isänikin jo samalla sukunimellä sai, minä en.
niin olet sitten pimeästi työsi tehnyt.