Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvissyöjästä sekasyöjäksi raskauden aikana?

Vierailija
18.04.2011 |

Syön myös kalaa, mutta en valkoista tai punaista tai mitään muuta lihaa. Vauvalle jotain haittaa jos nyt muutan ruokavaliota ja alan taas syömään eläimiä? Miten oma kroppa esim. suolisto mahtaa reagoida? Kokemuksia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tulee vatsan toiminnan kanssa ongelmia, jos yhtäkkiä vedät sisäfileetä huiviin.

Vierailija
2/4 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin kans varuillani sen punaisen lihan kanssa. Lisää pikkuhiljaa jotain possua tai kanaa. Ja mitä puhtaamapaa sen parempaa. Totuttelu on kuitenkin a ja o, jotta elimistö tottuu siihen. Sulla on kuitenki tuo kala jo tuolla, niin mietin itsekkin mistä moinen innostus lisätä lihaa... maidontuotannon kannalta punainenliha on aika tehokas, sitten tuonnempana, kun on tottunut siihen lihaan enempi. Tsemppiä =) Voithan sitten myöhemmin siirtyä taas kasvisruokavalioon, jos siltä tuntuu.

T:ex-kasvissyöjä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on kuitenki tuo kala jo tuolla, niin mietin itsekkin mistä moinen innostus lisätä lihaa...

yksi syy on varmasti tämä raskaus, tosin edellisessä raskaudessani ei ollut mitään ongelmia olla lihattomalla ruualla mutta nyt tuntuu ihan erilaiselta. sitten toinen syy perhesuhteet, mies on painostanut nyt niin pitkälle etten jaksa enää varsinkaan tässä tilassani enää taistella vastaan, pilaan kuulemma koko perheen elämän tällä "nirsoilullani". olen hänelle erittäin vihainen, keskusteluja tästä on käytävä ja ongelmamme eivät pelkästään sillä ratkea että alan syömään "normaalia" ruokaa, mutta saatan siihen nyt kuitenkin ruveta..

mutta en ollut kyllä ajatellutkaan sitä sisäfilepihviä tästä heti alkuun kietaista, en ole ennen kasvissyöjäksi rupeamistakaan pihveistä tykännyt ja aika vähän silloin joskus aikoinaan tuli lihaa kulutettua, tuskin nytkään alan makkaroita syömään että lähinnä silloin tällöin ehkä jauhelihaa ja mahdollisesti pienissä määrin kanaa, jostain syystä luulen että siihen saattaa olla minulla isompi kynnys, kanaan siis..

Vierailija
4/4 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole mitään nirsoilua, että syö terveellisesti ja järkevästi. Jos miehesi syö tyyliin vain valkoista jauhoa ja meetwurstia, niin kyllä hänellä on ruokailutottumuksissa enemmän muutettavaa lapsen tulon takia.

Minusta se, joka on raskaana, saa ihan itse päättää mitä haluaa tunkea kurkustaan alas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä viisi