Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mustasukkaisuutta vai mitä tämä on?

Vierailija
26.03.2011 |

Meillä mieheni kanssa yhteinen yritys, jossa minä olen viimeiset 2-3v hoitanut lähinnä paperihommat lasten ja muun kodinhoidon ohella. En niinkään ole osallistunut siihen "itse" työhön.

Puoli vuotta sitten päätimme palkata miehelle kaverin töihin, kun alkoi olemaan jo niin uupunut yrityksen kasvaessa. Löysimme kivan, kihloissa olevan reilu parikymppisen naisen, joka onkin sopinut hommaan tosi hyvin, eikä minulla ole hänestä mitään pahaa sanottavaa, olen itsekin käynyt miehen vapaa-/sairaspäivinä tekemässä hänen kanssaan hommia ja on osaava ihminen.

MUTTA nyt parin kk ajan oloni on ollut epämukava ja ulospäin olen varmasti ollut ajoittain hyvinkin ärsyttävä. Olen ehkä mustasukkainen siitä, että miehelläni on nyt joku toinen kelle puhua työaisoista ja pohtia niitä. Puhua muutenkin, vitsailla jne. kun minä olen täällä kotona lasten, ruoanlaiton ja pyykin keskellä. Lisäksi nyt on ollut todella kiireistä ja mies on tehnyt pitkää päivää, niin ei hän ole juuri jaksanut osoittaa huomiota minulle, eikä juuri lapsillekaan. Seksiä ei ole ollut yli kk, tosin olen usein äksyillytkin, ja mies väsyneenä ei ole jaksanut varmasti edes yrittää...

Pettämistä en epäile, mutta jotenkin kaipaan puhetta, kosketusta ja yhteyttä mieheeni. Aikaa ennen työntekijää, vaikka nyt onkin paljon helpompaa työmäärien suhteen. En oikein tiedä mitä tekisin, jos sanon miehelle "mustasukkaisuudesta", niin hän alkaa miettimään liikaa puheitaan ja käytöstään, ettei minusta tuntuisi pahalta. Toisaalta taas oloni vain pahenee, jos tilanne jatkuu tällaisena.

No sainpahan ainakin nyt purkaa ajatuksiani, vaikkei tästä ehkä selkoa saakaan...:/

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivottavasti ihan sinällään syyttä. En minä ainakaan heti epäilisi mitään negaa tapahtuvan. Mutta tottahan he siella puhuvat, pohtivat, vitsailevat yms yms töiden puitteissa, ihan kuten muuallakin firmoissa työntekijät tekevät... Nyt lie niin kiirettä ja stressiäkin, että siksi mies ei kotona jaksa kunnolla mitään. Ja hienoa on, että hän tajuaa, että olet mustis, ja siksi yrittää ehkä siloitella niitä juttuja, jotta mielesi ei provosoidu turhasta.

Puhukaa lisää. Kerro, että todellakin kaipaat sitä hellyyttä, juttelua jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi