Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka moni ystäväsi on hehkuttanu FB:ssä persujen voittoa?

Vierailija
18.04.2011 |

Multa löytyy kaksi. Vastalauseita on näkynyt ainakin neljänkymmenen statuksessa.

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manaajia löytyy muutaman kymmentä

Vierailija
2/62 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

persujen voittoa. Päin vastoin "evakkoon" lähdöllä uhoavia on ollut senkin enemmän

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi on ilmoittanut etteivät hyväksy persuja. Persujen puolesta viestejä on laittanut *nopea laskutoimitus* ainakin yhdeksän.

Vierailija
4/62 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleisin mieliala näyttää olevan hämmästys ja epäusko.

Vierailija
5/62 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb-frendeissä suurin osa luonnontieteilijöitä, ruotsinkielisiä/kaksikielisiä ja eurooppalaisia maahanmuuttajia.

Vierailija
6/62 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä oikein äänesti. Mun kaverit on kaikki kauhuissaan ja täällä työpaikallakin kaikki vaan ihmettelevät asiaa. Kukaan mun tuttavapiirissä ei ole tunnustanut kannattavansa niitä.

Vierailija
7/62 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja demokratiasta puheenollen, nykyinen vaalitapamme ei ole täydellisesti äänestäjien mielipiteitä kuvaava:

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/215596_206098342743888_1…

Eivät siis ole demokratian kannattajia?

Vierailija
8/62 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli se joka lopetti koulunkäynnin peruskoulun jälkeen, teki ensimmäisen lapsen 17-vuotiaana turkkilaiselle äijälle, siitä kolmen vuoden päästä toisen (eri miehelle) ja siitä kolmen vuoden päästä taas seuraavan (tämänkin eri miehelle).

Asuu itähelsingissä kaupunginasunnossa, on työtön (nuorin lapsi päiväkodissa, muut koulussa ja sillä aikaa kun lapsi on päiväkodissa hoidossa, äiti istuu facebookissa ja pelaa aamusta iltaan).

Sanoisin siis että tyypillinen persujen kannattaja.

Vierailija
9/62 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en sitä itsekään tehnyt vaikka Perussuomalaista äänestin ;)

Huvittavaa on myös se, että muutama "muuttamassa pois Suomesta", sattumalta kaikki sellaisia joita asia "koskettaa" (esim. lapsia tummaihoisen kanssa, homo jne.). Hauskaa asiasta tekee se, että ovat hyvin suvaitsevaisia ihmisiä, mutta avoimesti haukkuvat persujen kannattajia, eli se suvaitsevaisuus ei kanna kun niihin asioihin mitkä itselle tärkeitä....? Ja ihan kivoja ihmisiä ovat, mutta tämä hieman tökkii.

Minä uskon demokratiaan, jokaisella on äänioikeus ja sitä saa käyttää vaikka olisi konservatiivisemmatkin arvot. Esim. oma pappani ollut naimisissa yli 55-vuotta mummin kanssa, ja hänestä avioliitto on miehen ja naisen välinen asia. Eikö hänellä ole oikeutta mielipiteeseensä koska se ei monen mielestä ole "suvaitsevainen"?

Suomesta halutaan antaa hyvin liberaali kuva maailmalle, mutta emme me ole niin liberaaleja.

Ja minä oikeastaan tiedän että moni muukin on kaverilistalla persuja äänestänyt, juju on vain siinä että itsekin haluan katsoa mitä saavat aikaan. Prostesti vanhoja päättäjiä kohtaan jotta eriarvoistuminen saataisiin loppumaan. Saa nähdä muuttuuko mikään, toivon että muuttuu. Ennen kaikkea puolue valinnan ratkaisi kohdallani se, että halusin vanhojen puoluiden ymmärtävän ettei tämä meno voi jatkua.

Vierailija
10/62 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

fb-frendeissä suurin osa luonnontieteilijöitä, ruotsinkielisiä/kaksikielisiä ja eurooppalaisia maahanmuuttajia.

Mulla valtiotieteilijöitä, teologeja, taiteilijoita ja hoitoalalla työskenteleviä suomenkielisiä pääasiassa kaverit.

Vierailija
11/62 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi + minä ilmaissut harminsa

Vierailija
12/62 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastalauseita myös pariltakymmeneltä. Ilmeisesti kavereihini ei kuulu perussuomalaisia tai he ovat hiljaa poteroissaan.

Vierailija
13/62 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suvaitsevaisuus ei kanna kun niihin asioihin mitkä itselle tärkeitä....?

Minä uskon demokratiaan, jokaisella on äänioikeus ja sitä saa käyttää vaikka olisi konservatiivisemmatkin arvot. Esim. oma pappani ollut naimisissa yli 55-vuotta mummin kanssa, ja hänestä avioliitto on miehen ja naisen välinen asia. Eikö hänellä ole oikeutta mielipiteeseensä koska se ei monen mielestä ole "suvaitsevainen"?

Eihän se suvaitsevaisuus herrajee tarkoita sitä, että suvaitaan asioita, jotka ovat esim. sortavia tms.! Vaikka islamin suhteen, suvaitaan siis sitä, että jokainen saa harjoittaa uskontoaan, saada oman uskonnon opetusta jne., mutta ei tietenkään tarvitse suvaita mitään kunniamurhia tai naisten ympärileikkauksia! (Joista jälkimmäinen ei ole islamin tapa, vaan vanha heimoperinne, mutta siis esimerkkinä.)

Hyvää päivää vaan. Tänään on ollut niin löperöä ajattelua ja suoranaista tietämättömyyttä täällä, että huh huh jo av:nkin mittakaavassa...

Vierailija
14/62 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastalauseita n. 30:ltä. Jos joku olisi persuja hehkuttanut, niin olisi poistunut mun kaverilistalta välittömästi.

Vierailija
15/62 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni on kiroillut.

Vierailija
16/62 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ovat enemmänkin järkyttyneitä ja tosiaan ihmettelevät, missä ne persujen kannattajat oikein luuraavat.

Ja aikaisemmin kommentoineelle: eikö homo saisi vastustaa persuja? Miten itse voit kannattaa puoluetta, joka suoraan vastustaa homoja, vaikka omaan kaveripiiriisi kuuluu seksuaalivähemmistön edustaja??

Vierailija
17/62 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli se joka lopetti koulunkäynnin peruskoulun jälkeen, teki ensimmäisen lapsen 17-vuotiaana turkkilaiselle äijälle, siitä kolmen vuoden päästä toisen (eri miehelle) ja siitä kolmen vuoden päästä taas seuraavan (tämänkin eri miehelle).

Asuu itähelsingissä kaupunginasunnossa, on työtön (nuorin lapsi päiväkodissa, muut koulussa ja sillä aikaa kun lapsi on päiväkodissa hoidossa, äiti istuu facebookissa ja pelaa aamusta iltaan).

Sanoisin siis että tyypillinen persujen kannattaja.

Minä lopetin koulunkäynnin peruskoulun jälkeen, sain ensimmäisen lapsen 18v ihan itselleni kyllä mutta lapsen isä maahanmuuttaja, seuraavana vuonna toisen lapsen jolla eri isä, siitä 7v ja muutama lapsi lisää joilla eri isä (sama). Asun kaupungin asunnossa pohjoishelsingissä. Työtön olen välillä ollut, välillä töissä, opiskelemassa ja äitiyslomalla.

Olenko epätyypillinen persujen vastustaja sitten:D?

Vierailija
18/62 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastalauseita n. 30:ltä. Jos joku olisi persuja hehkuttanut, niin olisi poistunut mun kaverilistalta välittömästi.

suvaitsevaisen ihmisen malliesimerkki....

Vierailija
19/62 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koirat haukkuu ja karavaani kulkee

Vierailija
20/62 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni on kauhistelut, minä mukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan