Onpas Kataisen Mervi-vaimolla upeat käsivarret! (kuva)
Taitaa nainen liikkua tosi paljon! Hienoa!
http://static.iltalehti.fi/vaalit/katainenjuttu18mp_vl.jpg
Kommentit (55)
mikä noissa on epänaisellista. Ennemmin sellainen sukupuoleton löllerönä lyllertäminen on paljon epänaisellisempaa!
Kuten joku totesi, tuo ärsyttää ihmisiä juuri siksi, että suurin osa ihmisistä ei pysty samaan. Treenata voi jokainen, mutta iso osa ei jaksa tai viitsi. Ja nuo kädet ovat vaatineet kovaa treeniä, ei mitä tahansa heiluttelua.
Naisen vartalo on näkyvä merkki hänen menestyksestään. Siksi häntäkin haukutaan. Ja laihoja.
Turha selitellä siellä, että nuo ovat oikeasti rumat, en haluaisi itselle. On eri asia sanoa, että eivät ole minun makuuni ja mielestäni minulle ei sovi kuin hyyiii yööök.
Olen itse asiassa samaa mieltä, että ovat hieman luisevat, mutta silti ottaisin HETI tuollaiset trimmit ja kapeat käsivarret kuin lölleröallit (jotka meillä suurimalla osalla on, myöntäkää pois)!
Mutta kuka tykkää, se tykkää.
Minäkin tykkään pehmeämmistä muodoista.
Eikö ole pääasia, että Jykä tykkää?!
tässä kauniit käsivarret ja kaunis naisellinen Mervi
http://static.yle.fi/linnanjuhlat/2008/galleria/10/jyrki_katainen.jpg
täytyy sanoa että puvun väri ja mali aivan pielessä.Musta ei sovi alkuunkaan vaalealle kevät-väritykselle.No,tämä taas vahvistaa sen että rahalla ei voi ostaa tyylitajua...se joko on tai ei..tässä tapauksessa ei
Olisikohan rouva tuosta hiukan vielä laihtunut?
Hämmentävä kommentti muuten se, että hyvä kroppa on naisen menestyksen merkki..
http://helektron.com/wp-content/uploads/2008/03/scarlett_johansson.jpg
Tuossa on minun mielestäni kauniit käsivarret.
on kuin kuivan kesän oravalla. jänteet näkyvissä oks! Samaan tyyliin kuin Madonnalla en voi pitää kauniina. Naisella kuuluu olla pehmeyttä eikä tuollaista jänteikkyyttä...pehmeys muuten ei tarkoita lihavuutta!
Sama juttu jos vatsalihakset erottuu tms. Ihanne olisi pehmeä, sileä ja hoikka.
Joten vesittyy sekin asia, että kokoomuslaiset olisivat paremman näköisiä
palstamammulit rasvaisilla sormillaan lihiksen syötyään näpyttelee sohvanmutkastaan juurikin tällaisia vastauksia, joissa haukkuvat rumiksi nuo treenatut kädet :D
liian jänteviltä miehen käsiltä. Treenatut ovat, sitä ei käy kieltää. Mutta ovatko kauniit, se on katsojan silmissä.
muttei kuivan luinen käsi niinku tol muijal
toka kuvassa hienot!
Muutenkin paljon paremmalta näytti tuossa jälkimmäisessä, vau! Sen kuvan käsivarret ottaisin heti.
naisen ei pidä olla mikään jänteikäs näläkurki!