Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpas Kataisen Mervi-vaimolla upeat käsivarret! (kuva)

Vierailija
18.04.2011 |

Taitaa nainen liikkua tosi paljon! Hienoa!



http://static.iltalehti.fi/vaalit/katainenjuttu18mp_vl.jpg

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen ei pidä olla mikään jänteikäs näläkurki!

Vierailija
42/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä noissa on epänaisellista. Ennemmin sellainen sukupuoleton löllerönä lyllertäminen on paljon epänaisellisempaa!



Kuten joku totesi, tuo ärsyttää ihmisiä juuri siksi, että suurin osa ihmisistä ei pysty samaan. Treenata voi jokainen, mutta iso osa ei jaksa tai viitsi. Ja nuo kädet ovat vaatineet kovaa treeniä, ei mitä tahansa heiluttelua.



Naisen vartalo on näkyvä merkki hänen menestyksestään. Siksi häntäkin haukutaan. Ja laihoja.



Turha selitellä siellä, että nuo ovat oikeasti rumat, en haluaisi itselle. On eri asia sanoa, että eivät ole minun makuuni ja mielestäni minulle ei sovi kuin hyyiii yööök.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse asiassa samaa mieltä, että ovat hieman luisevat, mutta silti ottaisin HETI tuollaiset trimmit ja kapeat käsivarret kuin lölleröallit (jotka meillä suurimalla osalla on, myöntäkää pois)!

Vierailija
44/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kuka tykkää, se tykkää.

Minäkin tykkään pehmeämmistä muodoista.

Eikö ole pääasia, että Jykä tykkää?!

Vierailija
45/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä kauniit käsivarret ja kaunis naisellinen Mervi



http://static.yle.fi/linnanjuhlat/2008/galleria/10/jyrki_katainen.jpg

Vierailija
46/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy sanoa että puvun väri ja mali aivan pielessä.Musta ei sovi alkuunkaan vaalealle kevät-väritykselle.No,tämä taas vahvistaa sen että rahalla ei voi ostaa tyylitajua...se joko on tai ei..tässä tapauksessa ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikohan rouva tuosta hiukan vielä laihtunut?



Hämmentävä kommentti muuten se, että hyvä kroppa on naisen menestyksen merkki..



http://helektron.com/wp-content/uploads/2008/03/scarlett_johansson.jpg



Tuossa on minun mielestäni kauniit käsivarret.

Vierailija
48/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kuin kuivan kesän oravalla. jänteet näkyvissä oks! Samaan tyyliin kuin Madonnalla en voi pitää kauniina. Naisella kuuluu olla pehmeyttä eikä tuollaista jänteikkyyttä...pehmeys muuten ei tarkoita lihavuutta!

Sama juttu jos vatsalihakset erottuu tms. Ihanne olisi pehmeä, sileä ja hoikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten vesittyy sekin asia, että kokoomuslaiset olisivat paremman näköisiä

Vierailija
50/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstamammulit rasvaisilla sormillaan lihiksen syötyään näpyttelee sohvanmutkastaan juurikin tällaisia vastauksia, joissa haukkuvat rumiksi nuo treenatut kädet :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian jänteviltä miehen käsiltä. Treenatut ovat, sitä ei käy kieltää. Mutta ovatko kauniit, se on katsojan silmissä.

Vierailija
52/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopivat hyvin yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
54/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muttei kuivan luinen käsi niinku tol muijal

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/55 |
19.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toka kuvassa hienot!



Muutenkin paljon paremmalta näytti tuossa jälkimmäisessä, vau! Sen kuvan käsivarret ottaisin heti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan