Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpas Kataisen Mervi-vaimolla upeat käsivarret! (kuva)

Vierailija
18.04.2011 |

Taitaa nainen liikkua tosi paljon! Hienoa!



http://static.iltalehti.fi/vaalit/katainenjuttu18mp_vl.jpg

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luoja (tai äitimaa ihan sama) on luonut naiselle pehmeämmän vartalon toisin kuin miehelle. siksi sana naisellinen pehmeys tarkoittaa ihan jotain muuta kuin roikkuvia alleja käsivarsissa. Toki sä saat treenata itelles tuollaiset jos tykkäät mut meidän kaikkien muiden ei onneks tarvi. t. pehmeästi naisellinen nainen BMI 21

Vierailija
22/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonna-kuvat. joka ikinen jänne ja lihas erottuu laihasta käsivarresta tosi pahan näköistä...tuo ei tosin ihan yllä vielä Madonnan tasolle...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis tykkää miehekkäistä naisista.

Vierailija
24/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naismaisen miehen! :D

Vierailija
25/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miesmäiset kädet, missä vyötärö ja rinnat? Liian miesmäistä mun makuuni...

Vierailija
26/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä reaktiosta millaista porukkaa av:lla käy...



Samaa mieltä ap! Ajattelin, että tuskin ovat kummoiset, mutta tosiaan upeat ovat nyt kun näin kuvan :O



Vaikka ei itsellä tykkäisikään, niin luulisi ymmärtävän millaista työtä vaatii saada tuollaiset käsivarret. Osoittaahan tuo näkyvästi kuinka hän pystyy johonkin sellaiseen, mikä jää suurimmalla osalla meistä tekemättä.

Kyllähän se hirveästä kateudesta kertoo, että täytyy alkaa huutamaan, kuinka kauheat nuo ovat. Haukkujalla itsellään kun ei ole paukkuja saada moisia vaikka haluaisi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti voin sanoa etten minä ainakaan vaikka käyn salilla, uimassa ja pyöräilen. Kiinteästä pidän vaan en lihaksikkaasta ja noin jänteisestä...eikä mitään tarvetta olla kade vaikka taas joku hömelö siihen yrittääkin vedota. Eihän tuossa ole mitään naisellista!

Vierailija
28/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naismaisen miehen! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä reaktiosta millaista porukkaa av:lla käy... Samaa mieltä ap! Ajattelin, että tuskin ovat kummoiset, mutta tosiaan upeat ovat nyt kun näin kuvan :O Vaikka ei itsellä tykkäisikään, niin luulisi ymmärtävän millaista työtä vaatii saada tuollaiset käsivarret. Osoittaahan tuo näkyvästi kuinka hän pystyy johonkin sellaiseen, mikä jää suurimmalla osalla meistä tekemättä. Kyllähän se hirveästä kateudesta kertoo, että täytyy alkaa huutamaan, kuinka kauheat nuo ovat. Haukkujalla itsellään kun ei ole paukkuja saada moisia vaikka haluaisi..

Vierailija
30/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos pitää rumina...itse en pidä tuollaisesta naisvartalosta. Naisella nyt vaan kuuluu olla sitä tietynlaista pehmeyttä ja kurvia mitä kuvan naiselta ei löydy. Eikä se laihuuskaan ole niin pahasta mutta tasapaksu vartalo ja poikamaisen jänteikäs vartalo nyt vaan ei ole mun juttuni...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta aika harva nainen kuitenkaan haluaa! Ei näytä hyvältä tuon naisellinen mekon kanssa!

Vierailija
32/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna käsivarret näyttävät vähän keskitysleirivangin käsiltä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päästiin taas av:n tasolle! Olikin jo poliittinen innostus vähän liioteltua.

Vierailija
34/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen, vaikka mulla ei varmaan olisi paukkujakaan saada tuollaisia, jos haluaisin. Mutta onneksi en edes halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole lainkaan sitä mitä itse haluaisin omalta naisen vartaloltani.

Vierailija
36/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omani ovat hoikat mutta lihaksia ei näy juuri lainkaan.



Michelle Obamallahan on muuten samanlaiset käsivarret, tosin vielä komeammat.

Vierailija
37/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää pitäneen itsestään hyvää huolta. Vau!



Täällä on paljon negatiivisia kommentteja :)



Taitaa olla kateutta...

Vierailija
38/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vartaloa naisilla enkä pidä tuostakaan eikä mitään tarvetta olla kade.Olen itseni kiinteäksi jumpannut hoikka nainen. Vai että kade....:)haluan vaan naisen näyttävän naiselta.

Vierailija
39/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en näe noissa käsissä mitään naisellisen kaunista. Ovat kuin laihan miehen käsivarret. Eikä todellakaan mitään syytä olla kade voisin vaikka heti linkittää tänne sellaisia käsivärasia jotka ovat oikeasti kauniit naisella ja joista voisinkin olla kade.

Vierailija
40/55 |
18.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveen ja urheilullisen näköiset. En tykkää sellaisista pehmeistä pullakäsistä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi