Onpas Kataisen Mervi-vaimolla upeat käsivarret! (kuva)
Taitaa nainen liikkua tosi paljon! Hienoa!
http://static.iltalehti.fi/vaalit/katainenjuttu18mp_vl.jpg
Kommentit (55)
Madonna-kuvat. joka ikinen jänne ja lihas erottuu laihasta käsivarresta tosi pahan näköistä...tuo ei tosin ihan yllä vielä Madonnan tasolle...
siis tykkää miehekkäistä naisista.
miesmäiset kädet, missä vyötärö ja rinnat? Liian miesmäistä mun makuuni...
tästä reaktiosta millaista porukkaa av:lla käy...
Samaa mieltä ap! Ajattelin, että tuskin ovat kummoiset, mutta tosiaan upeat ovat nyt kun näin kuvan :O
Vaikka ei itsellä tykkäisikään, niin luulisi ymmärtävän millaista työtä vaatii saada tuollaiset käsivarret. Osoittaahan tuo näkyvästi kuinka hän pystyy johonkin sellaiseen, mikä jää suurimmalla osalla meistä tekemättä.
Kyllähän se hirveästä kateudesta kertoo, että täytyy alkaa huutamaan, kuinka kauheat nuo ovat. Haukkujalla itsellään kun ei ole paukkuja saada moisia vaikka haluaisi..
Rehellisesti voin sanoa etten minä ainakaan vaikka käyn salilla, uimassa ja pyöräilen. Kiinteästä pidän vaan en lihaksikkaasta ja noin jänteisestä...eikä mitään tarvetta olla kade vaikka taas joku hömelö siihen yrittääkin vedota. Eihän tuossa ole mitään naisellista!
tästä reaktiosta millaista porukkaa av:lla käy... Samaa mieltä ap! Ajattelin, että tuskin ovat kummoiset, mutta tosiaan upeat ovat nyt kun näin kuvan :O Vaikka ei itsellä tykkäisikään, niin luulisi ymmärtävän millaista työtä vaatii saada tuollaiset käsivarret. Osoittaahan tuo näkyvästi kuinka hän pystyy johonkin sellaiseen, mikä jää suurimmalla osalla meistä tekemättä. Kyllähän se hirveästä kateudesta kertoo, että täytyy alkaa huutamaan, kuinka kauheat nuo ovat. Haukkujalla itsellään kun ei ole paukkuja saada moisia vaikka haluaisi..
jos pitää rumina...itse en pidä tuollaisesta naisvartalosta. Naisella nyt vaan kuuluu olla sitä tietynlaista pehmeyttä ja kurvia mitä kuvan naiselta ei löydy. Eikä se laihuuskaan ole niin pahasta mutta tasapaksu vartalo ja poikamaisen jänteikäs vartalo nyt vaan ei ole mun juttuni...
mutta aika harva nainen kuitenkaan haluaa! Ei näytä hyvältä tuon naisellinen mekon kanssa!
Rehellisesti sanottuna käsivarret näyttävät vähän keskitysleirivangin käsiltä...
ja päästiin taas av:n tasolle! Olikin jo poliittinen innostus vähän liioteltua.
En ole kateellinen, vaikka mulla ei varmaan olisi paukkujakaan saada tuollaisia, jos haluaisin. Mutta onneksi en edes halua.
eivät ole lainkaan sitä mitä itse haluaisin omalta naisen vartaloltani.
Omani ovat hoikat mutta lihaksia ei näy juuri lainkaan.
Michelle Obamallahan on muuten samanlaiset käsivarret, tosin vielä komeammat.
Näyttää pitäneen itsestään hyvää huolta. Vau!
Täällä on paljon negatiivisia kommentteja :)
Taitaa olla kateutta...
vartaloa naisilla enkä pidä tuostakaan eikä mitään tarvetta olla kade.Olen itseni kiinteäksi jumpannut hoikka nainen. Vai että kade....:)haluan vaan naisen näyttävän naiselta.
en näe noissa käsissä mitään naisellisen kaunista. Ovat kuin laihan miehen käsivarret. Eikä todellakaan mitään syytä olla kade voisin vaikka heti linkittää tänne sellaisia käsivärasia jotka ovat oikeasti kauniit naisella ja joista voisinkin olla kade.
terveen ja urheilullisen näköiset. En tykkää sellaisista pehmeistä pullakäsistä
luoja (tai äitimaa ihan sama) on luonut naiselle pehmeämmän vartalon toisin kuin miehelle. siksi sana naisellinen pehmeys tarkoittaa ihan jotain muuta kuin roikkuvia alleja käsivarsissa. Toki sä saat treenata itelles tuollaiset jos tykkäät mut meidän kaikkien muiden ei onneks tarvi. t. pehmeästi naisellinen nainen BMI 21