Voi V***U!!!! Miten te suomalaiset voitte olla noin tyhmiä!!
Meette äänestämään jotain PERSUJA?
No sitä saatte mitä tilaatte!
Kommentit (51)
Kyllä vatsaa väänsi katsoa tuota vaalitulosta.
Miettikää hei nyt oikeasti jotain Kike Elomaata vaikka valtionvarainministerinä. eheheheeeee
PS estää sen mikä siellä on tilanne.
Olen käynyt ruotsissa ja tanskassa asiaa ihan tutkimassa. EI semmosta suomeen!!!!!
tyhmiäkö te olette - ilmeisesti, koska Persuja äänestettiin niin paljon.
Miettikää hei nyt oikeasti jotain Kike Elomaata vaikka valtionvarainministerinä. eheheheeeee
Sentään Kike on politiikon sukua eli isänsä oli kansanedustaja ja toiminut yrittäjänä koko ikäsnä, voiko sinusta tai jostain Arto Bryggaresta sanoa samaa tai Anni Sinnemäestä?
upottamisen ollessaan 12 vuotta hallituksessa. Viimeisin hallitus on korjannut Lipposen hallitusten virheitä.
Vaan laittavat asiat vieläkin huonompaan kuntoon. Kokoomus alas. Muuten on kyllä itselleni aivan sama ketkä sinne menee, mutta kunhan ei ne enää.
Hieno homma. Jos haluaa muutosta, täytyy näyttää monoa konkareille! Näin on. Kokemattomia toki persuissa voivat olla, mutta kyllä se siitä.
Äänestin PerSuja koska en voi hyväksyä sitä, että aina samat naamat johtavat tätä maata, siinä sivussa, kun pelaavat rahat omiin taskuihin.
Enemmän tyhmyyttä osoittaa äänestäminen aina samaa puoluetta, ja samalla valittaa.
Me PERSUJEN kannattajat olemme vilpittömästi iloisita ja ylpeitä siitä, että meillä on tilaisuus äänestää oikeasti Suomalaista puoluetta.
Kunhan muslimit yms.vajoaa jonnekin muualle kuin suomalaiset.
Jos valtionvarainministeri tulee perussuomalaisista, niin onhan siellä varaa valita joku muukin kuin Kike. Vaikka esimerkiksi ex-verovirkailija Mariapori Lapin vaalipiiristä
Olen varma et moni muukin joka ei tiedä paljon politiikasta niinkuin minä päätti äänensä enemmän tunteella kuin järjellä.Suurin syy miksi en äänestä esim.vihreitä on se et inhoon sitä ylimielistä sössöttäjä Sinnemäkeä.Jos ne heivais sen....
Huomasin muuten et Sinnemäen äänet oli pudonnut jo täs vaiheessa melkis 5000.
miten Kokoomus saa tuollaiset määrät ääniä? Miten? Mulla ei ole ainakaan varaa elää Suomessa jossa kokoomus ajaa tuloverot ja peruspalvelut alas sekä samalla nostaa ALV:a.
upottamisen ollessaan 12 vuotta hallituksessa. Viimeisin hallitus on korjannut Lipposen hallitusten virheitä.