Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

valistakaa mua, että jos lihoo oikein todella paljon

Vierailija
02.04.2011 |

niin lihooko alapää myös?

vai oliko 4D-dokkarin rubylla jotenkin poikkeava anatomia?

http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=259197

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsen olen 125 kg ja 174 cm. Pituus todella vaikuttaa, en näytä olleenkaan yhtä lihavalta esim vatsanseudusta. Minä olen tiimalasimallia läskieni kanssakin, vyötärö erottuu mutta läskiä on kyllä reisissäkin.

Vierailija
2/25 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niillä voi olla niin pieni paino siihen nähden miltä näyttävät?

t: se 130 kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs ole moista nähnyt ennen, joskaan en usein ole nähnyt ylipainoisten alapäitä ;) Kerran kyllä uimahallissa pisti silmään, kun aikuisella isolla naisella oli posliinksi ajeltu pimpsa, joka oli todella koholla haaroista, siis sellainen kaksijakoinen möykky siinä häpykummulla. Mutta ei sentään tuollaista kivesmäistä, niin kuin tuolla dokkarin naisella.

Mites muuten teillä yli satakiloisilla tai heitä tuntevilla, meneekö se vatsanahka tuolla tavalla irralliseksi lörpäkkeeksi tai siis sellaiseksi "esiliinaksi"? Vai missä painossa niin alkaa käydä? Joskus näkee ylipainoisia, joille on kasvanut housujen allekin sellainen reisien päälle tuleva mahaosuus, jota ei ainakaan normaalipainoisilla luonnostaan ole.

Vierailija
4/25 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs ole moista nähnyt ennen, joskaan en usein ole nähnyt ylipainoisten alapäitä ;) Kerran kyllä uimahallissa pisti silmään, kun aikuisella isolla naisella oli posliinksi ajeltu pimpsa, joka oli todella koholla haaroista, siis sellainen kaksijakoinen möykky siinä häpykummulla. Mutta ei sentään tuollaista kivesmäistä, niin kuin tuolla dokkarin naisella.

Mites muuten teillä yli satakiloisilla tai heitä tuntevilla, meneekö se vatsanahka tuolla tavalla irralliseksi lörpäkkeeksi tai siis sellaiseksi "esiliinaksi"? Vai missä painossa niin alkaa käydä? Joskus näkee ylipainoisia, joille on kasvanut housujen allekin sellainen reisien päälle tuleva mahaosuus, jota ei ainakaan normaalipainoisilla luonnostaan ole.

Ei tosiaankaan kiva. Olen neljän lapsen äiti eli varmaan raskaudetkin vaikuttaneet siihen mistä olen venynyt.

T. 125-kiloinen

Vierailija
5/25 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hautuuko iho sen alla esim. kesällä? Millaisia alkkareita käytätte, eli tuleeko se esiliina alkkareitten sisään vai niiden päälle?

Onko kellään käynyt niin, että se esiliina peittäisi alapäänkin?

Vierailija
6/25 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on aina ollu sellanen pömppis ku oon ollu pulskemmassa kunnossa.Raskauden jälkeen alkoi roikkua...

Vierailija
7/25 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on esiliinan alku. sen kokonen, että varmaan kynä pysyis sen alla. Enkä mä nyt niiiiin läski ole, vaikka toki huomattavan ylipaionoinen. Mulla läskiä on aika tasasesti joka puolella. Paino n. 86, bmi n. 30. alamahan lippa tuli toisen raskauden jälkeen ja epäilenpä ettei lähde ikinä vaikka kuinka laihtuisin. masentavaa. sitä kohtaa todella kehossani häpeän.

Vierailija
8/25 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihoohan kaikki muukin missä on rasvasoluja.

Vierailija
9/25 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lihavilla naisilla on myös täyteläinen alapää.

Vierailija
10/25 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis...pillunpäällinen. tuleehan niitä makkaroita myös haarojen sisäpuolellekkin.

t.kätilö

Vierailija
11/25 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuolla 4d-dokun naisella oli kuin jättisuuret löysät kivekset

Vierailija
12/25 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokoon ei vaikuta

Vierailija
13/25 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan pitkä nainen on, kun jo 107 kiloisena on tuossa kunnossa?

Mulla on ihan normaali pimpsa, pikkasen pulleampi häpykumpu, muuta eroa ei ole ja painoa 130 kg.

Oli muutenkin jotenkin kahtia jakautunut...

Vierailija
14/25 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että av:llahan juuri väitettiin, että 100-kiloiset naiset ovat ihan normaalin näköisiä..

Ja jos tuo 4D-nainen painoi 107 kg ja oli aivan kamalan näköinen, niin mistä mahtaa johtua?? Käykä tällä palstalla vain hyvännäköisiä satakiloisia? Koska ei se seitsemän kiloa sen satasen päälle tee tuollaista järkyttävää kroppaa, niin miten on mahdollista, että täällä satakiloiset kertovat olevansa terveitä ja reippaita ja liikunnallisia ja jopa nättejä..muodokkaita. Joo, olihan tuollakin naisella toki "muotoja".

Vierailija
15/25 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että av:llahan juuri väitettiin, että 100-kiloiset naiset ovat ihan normaalin näköisiä..

Ja jos tuo 4D-nainen painoi 107 kg ja oli aivan kamalan näköinen, niin mistä mahtaa johtua?? Käykä tällä palstalla vain hyvännäköisiä satakiloisia? Koska ei se seitsemän kiloa sen satasen päälle tee tuollaista järkyttävää kroppaa, niin miten on mahdollista, että täällä satakiloiset kertovat olevansa terveitä ja reippaita ja liikunnallisia ja jopa nättejä..muodokkaita. Joo, olihan tuollakin naisella toki "muotoja".

naisesta, kuvineen kaikkineen. Ja olin yllättynyt. Olihan se lihavan näköinen, mutta ei niin iso mitä olisin odottanut.

Vierailija
16/25 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet 150-senttinen olet noilla kiloilla ihan eri näköinen kuin 20 senttiä pidempi.

Vierailija
17/25 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi näyttää tuolta tuossa iässä!?

Vierailija
18/25 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 164 cm pitkä. En ollut tuon näköinen lähimainkaan. Minulla on kuvia ajasta.

Nyt painoni onneksi 61 kg :)

Vierailija
19/25 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näyttävät aikalailla samalta kuin tuo dokumentin nainen, mutta sitä ei vaan haluta itse nähdä eikä myöntää. Jos on normaalin mittainen pituudeltaan ja painoa yli 100, niin mitäs muuta voi odottaa, kuin valtaisaa rasvamäärää?

Vierailija
20/25 |
02.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin veikannut, että painaa 95 kiloa. Oli sellainen kiinteä patukka.

En osaa selittää. Minun siskoni painaa 105 kiloa, ja ei ole lähellekään tuon videon naisen näköinen. Kai se on ihmisestä kiinni. Itsellä bmi on 21, tyytyväinen olen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi