Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

12-vuotiaalle pojalle lahja - osaisko joku auttaa?

Vierailija
17.04.2011 |

Olen ihan epätoivoinen, kun pitäisi löytää lahja 12-vuotiaalle pojalle eikä mitään tule mieleen. Hän asuu maalla eivätkä vanhemmat halua, että annan hänelle lahjakortin Makuuniin tai leffalippuja koska eivät halua viedä häntä lähimpään kaupunkiin niitä lunastamaan. Musiikki ja dvd:t tai pleikkaripelit ei myöskään käy. Urheiluvälineitä hänellä on, eikä hän halunnut niitä enempää. Lahjan pitäisi olla tavaraa, ei rahaa. En myöskään pääse hänen kanssaan kaupungille tai voi viedä häntä minnekään itse.

Oisin tosi kiitollinen, jos joku samanikäisiä tunteva osaisi antaa edes jonkinlaista vinkkiä, mistä tuon ikäiset pitävät!

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painu Stadiumiin, etsi se roikkuvahousuisin nuori myyjä-kundi ja laita se asialle: joku huppari tai vastaava rele. Varmasti osuus oikeaan on oikeaa merkkiä ja "in".

Vierailija
2/27 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmat on outoja, kun eivät suostu viemään lasta kaupunkiin leffaan, jos lapsi lahjaksi leffaliput saisi?? Ymmärrän, että eivät ole valmiita joka viikonloppu lasta kuskaamaan kaupunkiin, mutta jos nyt kerran saisi liput lahjaksi, niin tuntuu vähän nuivalta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienoismallit, t-paita tai huppari, dödöä, kylpypyyhe jossa sopiva kuva, karkkia

Vierailija
4/27 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muotivaatteita.Adidaksen verkkarit,legot,iiiiso pussi irtokarkkia.oma pyyhe.radio-ohjattava helikopteri

Vierailija
5/27 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän tullut kevääksi kaikkia uusia kivoja kevät vaatteita, miten olis vaikka huppari?

Meiltä ainakin on tuon ikäiset toivoneet vaatetta, enää ei ole niin, että ephmeät paketit on ihan /c:stä.

Vierailija
6/27 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffalippuja olen muillekin kummilapsille ostanut, mut tässä tapauksessa niitä ei saa ostaa, enkä itse pääse häntä viemään tuolla paikkakunnalla minnekään (muutenhan oiskin aika helppoa suunnitella yhdessä jotain kivaa tekemistä).

Ehkä mä tosiaan katselen hänelle jonkin kivan lippiksen, varmaan osaavat vaatekaupassa neuvoa mikä on suosikki tällä hetkellä.

Vierailija
7/27 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffalippuja olen muillekin kummilapsille ostanut, mut tässä tapauksessa niitä ei saa ostaa, enkä itse pääse häntä viemään tuolla paikkakunnalla minnekään (muutenhan oiskin aika helppoa suunnitella yhdessä jotain kivaa tekemistä).

Ehkä mä tosiaan katselen hänelle jonkin kivan lippiksen, varmaan osaavat vaatekaupassa neuvoa mikä on suosikki tällä hetkellä.

Vierailija
8/27 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leffalippuja olen muillekin kummilapsille ostanut, mut tässä tapauksessa niitä ei saa ostaa, enkä itse pääse häntä viemään tuolla paikkakunnalla minnekään (muutenhan oiskin aika helppoa suunnitella yhdessä jotain kivaa tekemistä). Ehkä mä tosiaan katselen hänelle jonkin kivan lippiksen, varmaan osaavat vaatekaupassa neuvoa mikä on suosikki tällä hetkellä.

päiden koot vaihtelevat aikalailla. Oli hiukan noloa kun oma lapseni sai lahjaksi lippiksen, joka ei mahtunut päähän. Siinä sitten yritettiin hymyillä että joo, kiitos vaan hienosta lippiksestä...

Vierailija
9/27 |
17.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois tosiaan aika hyvä lahja - siinäkin varmaan myyjä auttais. :)

ap

Vierailija
10/27 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka akkari vuodeksitai joku muu lehti.

Vierailija
11/27 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin sitäkin, että vaatteet ja urheiluvarusteet ei kai ole mitään lahjoja??

Mielestäni on itsestäänselvää, että vanhemmat pukevat lapsensa ja tukevat harrastuksia?

Paita ja lakki on nykypäivänä lahja ;)

Vierailija
12/27 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

legoja, koottavia... Kirja?

lätsät maksaa kymppejä ja hupparit yli satasen. Riskinä tosiaan koko ja väärän logon valinta.

Vierailija
13/27 |
12.12.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietin sitäkin, että vaatteet ja urheiluvarusteet ei kai ole mitään lahjoja??

Mielestäni on itsestäänselvää, että vanhemmat pukevat lapsensa ja tukevat harrastuksia?

Paita ja lakki on nykypäivänä lahja ;)

jos ei rahasta ole kiinni niin osta star wars- tai Lord of the Rings -legosetti, on jotain kivaa tekemistä. Joululomalla on kiva saada jotain ajanvietettä eikä odotella kesää sen lippiksen kanssa. Varsinkin jos maalla asuu.

Vierailija
14/27 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi legoja!! Se on 12 hyvä ihmine!!

Vierailija
15/27 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt minkä merkin vaatteita poika haluaa ja ostat jonkun "oikeanmerkkisen". Tai lautapeli, jos uskot että ilahtuu pelistä, kaikkihan ei pelaa pelejä.

Vierailija
16/27 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En antaisi legoja!! Se on 12 hyvä ihmine!!

Miksi et legothan on just passeli lahja tuon ikäiselle. Ja varsinkin Technicolor legoista löytyy haastetta vanhemillekin

Vierailija
17/27 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et legothan on just passeli lahja tuon ikäiselle. Ja varsinkin Technicolor legoista löytyy haastetta vanhemillekin

Siis Technicolor legoista.

Vierailija
18/27 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis Technicolor legoista.

Perkeleen luuri siis technic legoista

Vierailija
19/27 |
28.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mitään pelimailmaan ja paljonko saa maksaa?

Hyvät kuulokkeet vaikka tai uusin peli. Pelinäppäimistö.

Vierailija
20/27 |
12.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen sitä mieltä että 12vuotiaalle logoja ei todellakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä