Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ahdistaa
17.04.2011 |
Olen tekosyiden takia harrastanut liikuntaa vain 2 kertaa tällä viikolla, yhteensä 2.5 tuntia. Olen ollut todella väsynyt, sen varjolla jääneet jopa omatoimiset lenkit tekemättä.
Miten hitossa pääsen tästä tunteesta pois. Tänään pyöräilin 45 minuuttia, mutta en laske sitä treeniksi, koska se oli matalasykkeistä hyötyliikuntaa.
Hyötyliikuntaa minulle on kertynyt tällä viikolla kanssa aika vähän.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Viikossa on +- 0 eli ei mitään varsinaista hyötyä. Ilmeisesti olet lihava ja surkeassa kunnossa, kun luistat noin treeneistäsi.
Vähän hei suoraselkäisyyttä. Ihmekös kansa on noin lihavaa, kun ovat kaltaisiasi.