Mitä virpojille annetaan??
Karkkiako vai rahaa? vai käykö jompikumpi?? Ja paljonko??
Kommentit (8)
Aiemmin en edes avannut ovea,mutta oma pikkuinen on hellyyttänyt sydämen myös muiden lapsille ja nyt aion avata,en vain ole ollut oikein kalenterin tasalla tässä vauva-arjessa enkä tajunnut että pitäs tänään olla tarjottavaa,onneks kaapista löytyy tollaisia kääreissä olevia karkkeja jättisäkillinen,aattelin niitä antaa ja jos ne loppuu niin annan kolikoita,toivottavasti menee "sääntöjen mukaan" ;)
ap
mulla on varattuja virpojille suklamunia, karkkeja ja suklaapatukoita mutta eivätpä tulleet meille virpomoaan - ohi meni monta virpojaryhmää.
mulla on varattuja virpojille suklamunia, karkkeja ja suklaapatukoita mutta eivätpä tulleet meille virpomoaan - ohi meni monta virpojaryhmää.
Oltiin just muutettu tälle alueelle ja oletin tietty että täälläkin virvotaan. Olin tehnyt hienoja pussukoita valmiiksi virpojille; itse koristeluja paperipusseja joihin olin laittanut erilaisia karkkeja, pääsiäismunia yms. Toisin sanoen olin nähnyt vaivaa ja rahaa niihin.
No yhtään virpojaa ei sitten käynyt, eikä ole käynyt tänä vuonnakaan. Tällä alueella ei virpomijia vaan käy :(
omakotitaloalueelle ja nyt, ekaa kertaa ikinä, meillä on rampannut pieniä virpojia koko päivän. Ihanaa! Ennenkin olen kyllä ollut varautunut, mutta joutunut loppujen lopuksi aina itse syömään suklaat. Minusta tämä on hauska pääsiäisperinne ja olen aivan yllättynyt, miten kohteliaita pikku noitia liikkeellä on ollut. Joka ikinen on kysynyt luvan virpomiseen, tuonut koristellun oksan ja lopuksi kiittänyt ja toivottanut hyvät pääsiäiset. Ja ai niin, palkinnoksi on meiltä saanut pienen kourallisen pikkuisia suklaamunia. 6
olen antanut jokaiselle virpojalle pienen suklaapatukan ( ahaa/pätkis/jim-tyyppisen). Onkohan se ollut liian vähän? Edellisinä vuosina jokainen lapsi on saanut suklaamunan, mutta heitä onkin ollut vähän ja kaikki tuttuja. Nyt ollaan muutettu alueelle jossa paljon lapsia joten ostin vain noita suklaapatukoita ihan vain siksi ettei tarvitse säkkikaupalla kantaa suklaamunia kaupasta.
Mitä mieltä, onko tuollainen pieni patukka liian pieni palkka?
Hedelmäaakkosia, pääsiäismunakarkkeja ja suklaavohveleita. Jokaiseen pari kourallista.
täälläpäin on koko päivän kuljeskellut vain "noitia" farkut jalassa ja lippikset päässä, muutama hassu risu kädessä. Ei siis noitien näköisiä ollenkaan.
Karkki, raha, hedelmät.. Rahaa varmaan n. 1€/nuppi.