Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla oli tuulimunaraskaus ja keskeytyksestä sain viikon saikkua ja luultavasti vielä toisenkin =(

Vierailija
16.04.2011 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että provo tms???

Viikko sitten kun täällä asiasta kiukuttelin kun mies meni ja käski vieraita vaikka mä tuskissani supistusten kourissa niin mut haukuttiin ihan paskaks valehtelijaks täällä...

Mutta nyt kun sanon että tuli viikko ehkä tulee toinenkin pelkästä keskenmenosta niin kukaan ei sano mitään???

ap

Vierailija
2/14 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli keskeytynyt keskenmeno enkä saanut yhtään sairaslomaa mutta minulla oli kyllä kaksi vapaapäivää eli lääkkeellinen tyhjennys ehti tapahtua siinä ajassa.

Ymmärrän että kaikki keskenmenot ovat kurjia mutta mielestäni pari viikkoa varhaisesta keskenmenosta on aivan liikaa. Sitä kun ei ole sairas vaan surullinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahoitteluni tuulimunasta, itsekin olen sen kokenut. Sain sairaslomaa 2 päivää keskeytyksestä, ja supistukset ja vuoto alkoivat vasta viimeisen saikkupäivän iltana, ja olin todella kipeä vielä seuraavana aamuna mutta oli pakko mennä töihin kun en saanut lisää saikkua.

Koita nyt levätä ja toipua rauhassa!

Vierailija
4/14 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoto oli jotain niin tajutonta, että työnteko olisi ollut ihan mahdotonta. Hirveitä hyytymiä ja klönttejä tuli ja housut kastuivat, vaikka mitä olisi siteeksi tunkenut. Jos olisin ollut tuolloin työelämässä, niin pakko olisi ollut saikkua hakea. Enkä ollut edes surullinen.

Vierailija
5/14 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saikkua ja siinä uskossa olin niin kauan kunnes aloin vuotamaan litratolkulla verta sinä aamuna kun sairaalaan piti tyhjennykseen mennä.

Menetin päivän aikana niin plajon verta että en päässyt kolmeen päivään ylös sängystä ja samantien sain viikon saikkua, tänään on ollut ka päivä kun olen melkein koko päivän ollut pystyssä eli siis poissa sängystä.

Tiistaina pitäs mennä töihin mutta maanantaina käyn verikokeessa ja lääkärillä niin päättävät että saanko vielä seistä koko päivää.

Ei, en ole surullinen koska jotenkin alusta asti tiesin että ei ole normaaliraskaus.

ap

Vierailija
6/14 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin olisin vesihanan avannut, 20 min vuodon jälkeen makasin suihkun lattialla melkein taju poissa odotellen ambulanssia ja vasta päivällä klo 12 jälkeen vihdoin pääsin kaavintaan, siihen asti vuosin aivan kauheasti, se oli jo vähän pelottavaa...

Tämä siis tapahtui maanantaina ja perjantaina HB oli 92... rautaa olen syönyt tupla-annosta maanantaista lähtien.

ap

Vierailija
7/14 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis ap:lla se tuulimunaraskaus ei ole syynä saikkuun vaan epänormaalin runsas verenvuoto. Vaikka sellaiselta se kyllä tuntui itselläkin, kylppärin lattialla myös makasin ja parissa minuutissa vuosi yösiteet ohi. Minulle kyllä sanottiin että se on aivan normaalia.

Vierailija
8/14 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä luulin että olen pissalla kun pöntöllä istuin, mutta sitten tajusin että sehän on verta, mulla ei side auttanut mitään ja se alkoi jo ennen kun olin saanut mitään lääkkeitä... eli olin vasta menossa sairaalaan.

Sitä vaan ihmettelen että miten mun annettiin vuotaa niin monta tuntia ennen kun pääsin kaavintaan.

No mutta täytyy kiittää sairaala henkilökuntaa, olivat erittäin ihania ja olivat kyllä vähän ihmeissään myös siitä vuodosta, mulle sanottiin ihan suoraan että tuollainen vuoto ei missään nimessä ole normaalia.

ap

Vierailija
9/14 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aika harvinaista että noin käy.

Vierailija
10/14 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalta kuin lääkkeellinen tyhjennys jossa hurja vuoto kesti varmaan puolisen päivää ja sitten laantui hiukan. Ja kuulosti juuri tuolta pissaamiselta mutta kauheiden kipujen kera. Minulle sanottiin etukäteen että hb kannattaa mitata sitten jälkeenpäin mutta tuo oli siis aivan normaalia. Ja kotona olin.

Vierailija
11/14 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en enää päässyt kylppärin lattialta omin voimin ylös ettäihmettelen suuresti jos joku kotona pystyy tuollaisen vuodon kanssa olemaan, verenpaine laski (alapaine) 45 yläpainetta en muista mutta en olisi missään nimessä selvinnyt tuosta kotona kun en enää jaksanut edes istua pöntöllä, hui.

En tiedä miksi näin kävi mutta toivon tosiaan että ei enää koskaan käy samalla tavalla.

ap

Vierailija
12/14 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen saanut spontaanin keskenmenon, ja vuoto ei ollut mitään järkyttävän kamalaa vaan siis runsasta mutta minulla myös on normaalisti runsaat kuukautisetkin, joten isolla tamponilla ja yösiteellä pärjäsin kyllä töissäkin. Olin siis kaiken aikaa töissä. Maanantaina iltapäivällä työpaikan vessassa huomasin vuodon ja lääkäriajan sain keskiviikolle. Tiistain siis olin töissä ja keskiviikkona lääkäri totesi keskenmenon tapahtuneen ultraamalla. En saanut sairaslomaa.

Pysyin siis pystyssä, kipuja ei ollut, mutta oma keskenmenoni sattuikin rv 8 eli aika varhaisessa vaiheessa.

Ap:n tilanne siis ihan toinen. Itsekin olisin sen sairasloman halunnut (edes päivän), mutta kun en saanut niin en saanut. Ap taas TARVITSEE sen sairasloman. Tsemppiä!

Vierailija
13/14 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu on se raskasta se keskenmeno,mutta jos se noin raskasta on,niin hae nyt sitä saikkua!

Vierailija
14/14 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tässä muuten mitään mutta kun on niin älyttömän väsynyt ja ei jaksa ees postilaatikolle kävellä tai jaksaa mut ei jaksa takasin...

Ei uskalla lähteä kotoa ees kauppaan kun ei tiedä pyörtyykö matkalla vai ei...

Eile tyhmä lähdin yksin sinne verikokeelle ja kyllä oli raskas matka en ihan äkkiä lähde uudestaan auton rattiin yksin... tai no kyllähän se veri siitä koko ajan nousee ja toivon tosiaan että tiistaina jaksaisin jo töissä, siellä vaan kun joutuu koko päivän seisomaan mutta toivon että saisin sovittua niin että saisin tuolin varoiksi alleni =)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kuusi