Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

4-vuotiaan jatkuva kiukuttelu..

Vierailija
26.10.2005 |

Olen todella väsynyt/kyllästynyt viemään lastani päiväkotiin. Päivittäin saan hakiessani kuulla, kuinka kamala päivä hänellä on taas ollut ja siinä sivussa tietysti kaikkien muidenkin(hoitajien) päivä pilalla. Ymmärrän heidänkin mittansa täyttyvän, mutta en tiedä kuinka tähän suhtautuisin enää. Ei ole mitenkään mukava fiilis lähteä hakemaan lasta hoidosta, kun melkein joka kerta tulee vain ja ainoastaan negatiivista palautetta. Ehkä tämä kaikki kertoo minun huonosta vanhemmuudestani, olen selkeästi epäonnistunut hänen kasvatuksessaan. Missä ihmeessä on se tasapainoinen pieni lapsi..Tuntuu, että olen maailmassa ainoa ihminen, jonka lapsi vain kitisee ja kiukuttelee eikä usko yhtään mitään heti kun menemme ihmisten ilmoille...

Halusin vain purkaa tänne tuntojani : ( Jos jollakin samoja tuntemuksia, niin laittakaa ihmeessä omia kokemuksianne.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla