Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitääkö minun nyt lähteä hakemaan virpojan palkkoja Siwasta??

Vierailija
16.04.2011 |

Unohan ne hemmetin virpojat joka vuosi! Minulla on yksi purkki täynnä 5-senttisiä, kelpaako ne palkoiksi vai joudunko nyt kauppaan?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai et avaa ovea niille huomenna

Vierailija
2/5 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nostaa kamalan metelin ja paljastavat olemassaoloni...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos törmäätte nyt sitten Siwassa räjähtäneen näköiseen "teiniäitiin" joka raahaa perässä kiukuttelevaa kolmivuotiasta niin se olen sitten minä, lähden ostoksille...

ap

Vierailija
4/5 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin aika paljon rahaa, koska ihmisillä ei ollut niitä munia aina varattuna (paitsi naapurin tädeillä). Yleisin raha oli markka, ja siitä oltiin tosi kiitollisia. Mahtaisiko nykylapsille kelvata 20snt?

Vierailija
5/5 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saatiin aika paljon rahaa, koska ihmisillä ei ollut niitä munia aina varattuna (paitsi naapurin tädeillä). Yleisin raha oli markka, ja siitä oltiin tosi kiitollisia. Mahtaisiko nykylapsille kelvata 20snt?

viime vuonna jaettiin 2 eurosia kun ei oltu varauuttu, kuten yleensä. Tämä on kolmas vuosi kun asutaan omakotitaloalueella jossa näitä virpojia käy ja eka vuosi kun asiaan on nyt itten varauduttu kun kävin siellä Siwassa nyt sitten... 10e meni mutta pääsee siinä halvemmalla kuin että jakaisi niitä 2-euroisia... Tosin nyt olis ollut vaan niitä 5-senttisiä :D

ap