Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En vaan oikeesti osaa päättää ketä äänestää!!

Vierailija
09.04.2011 |

Haluaisin mennä äänestämään ehdottomasti, mutta omaa edustajaa uudeltamaalta ei nyt jotenkin tunnu löytyvän.

En haluaisi olla "nukkuva", mutta en äänestää ihan randomistikään jotain tyyppiä....On tääkin nyt ongelma!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitetaan siitä

Vierailija
2/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yksityisyrittäjä, juuri ja juuri toimeentuleva, kolmen lapsen äiti, kaupungissa asuva, ydinvoimaa vastustava, mitäs vielä...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä vaalipiiristä ja ehdotan. Hetki menee

Vierailija
4/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee vaalikone ja jätä vastaamatta muihin kysymyksiin kuin yrittäjyys, lapsiperheet ja ydinvoima sekä valitse noi kaksi puoluetta niin se heittää sulle ehdokkaat.

Ja painota noi kysymykset sulle "erittäin tärkeiksi" ja kaikki muut " ei yhtään tärkeiksi"

Vierailija
5/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOlen noilla vaalikoneillakin (monella) yrittänyt ja siellä pyörii periaatteessa melko samat tyypit tai ainakin parin puolueen sisällä liikkuvat naamat.

Mutta kun olen verrannut omia vaalikoneen tuloksiani ehdokkaiden vastauksiin, olen pettynyt. Joka kerta ehdokas on vastannut hyvin neutraalisti, jolloin tietysti vastaukset ovat lähellä vastasi itse mitä tahansa... eli siis ehdikkaalla ei ole ollut mistään asiasta kovin vahvaa mielipidettä. Minun mielestäni noista vaalikoneista pitäisikin poistaa vastausvaihtoehto " en osaa sanoa", "ei mielipidettä" yms. sekä semmoiset janat, joissa liikutellaan osoitinta äärilaidasta "täysin samaa mieltä" äärilaitaan "täysin erimieltä", jolloin janan keskivaiheilla ei olla mitään mieltä!

Sieltä on mahdoton löytää ehdokasta, joka on oikeasti ja rehellisesti jotakin mieltä!

Vierailija
6/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
7/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus ja Vihreät ovat nuo pahimmat puolueet, jotka ovat tehneet aivan täystuhon hallituksessa, erittäin huonoilla päätöksillään, sekä kokoomus ja keskusta KMS kepuloinneillaan yms. hyväveli kähminnöillään.

Näitä huonoja päätöksiä nyt sitten seuraava hallitus saa harmikseen vielä pitkäksi aikaa.

Eikö kukaan oikeasti lue lehtiä, tai muista mitä he ovat päättäneet nykysellä hallituskaudella?

Vierailija
8/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noista vaalikoineista on paras?

Vierailija
9/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sinun puolueesi? Tahdotko äänestää miestä vai naista? Jos vaikka puolueesi on sdp ja tahdot äänestää naista, niin menet koppiin ja katsot sdp:n listalta ensimmäisen naisen.

Oikea puolue saa äänesi. Ei minunkaan ehdokkaani todennäköisesti läpi mene, mutta ääneni menee vihreille, niin kuin haluan. Se äänestäminen ei ole turhaa vaikka ko. ehdokas ei läpi menisikään: olet kannattanut edustamaasi aatemaailmaa puolueen kautta.

Vierailija
10/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siitä porukasta löytyisi täysjärkisiä ministereitä ?

Osaako niistä kukaan Soinia lukuunottamatta edes kohtuullisesti englantia ?

Voisiko niitä lähettää Suomen rajojen ulkopuolelle neuvottelemaan ja edustamaan ?

Suomessa persuilla on kyllä suuret puheet mutta kun pitäisi jossain kansainvälisessä tapaamisessakin saada asiat hoidettua.

Se kulttuuripoliittinen ohjelma oli kyllä jotain täysin käsittämätöntä potaskaa.

Vierailija
11/11 |
09.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyyppi aina viiden joukkoon. Ja oli vielä kokoomuksesta eli oikeasta puolueesta. Mun ongelma ratkesi siinä, häntä äänestän :).