Tekla vai Tindra? Nimeksi siis. Mikä toinen nimi passais?
Kommentit (28)
Tindra Penelope tai Tindra Savanna
tulee joku omituinen mielleyhtymä siitä?
Automalli?
Ne Ikean tuoksukynttilät on nimeltään Tindra. t.4.
Nuo toiset nimet sopii hyvin etunimeen! ...Eli aivan järkyttävän kamalia kaikki!
Tekla = tulivuori (lapsiparka)
Tindra = tulee mieleen tundra
Eikö kävis Taika?
Tai vielä menettelis Tinka, mut Tekla ja Tindra...kamalia!
Mutta kyllä mullekin tulee siitä mieleen noita.
Nimenomaan vanhojen mustalaismummojen piirissä Tekla on yleinen. Nuoremmilla en ole tavannut.
Tindra ei taas ole nimi ollenkaan.
mites sopii jonkun 3 veen suuhun oon tinla.... hei haloo..
Sulla tulee Tindrasta mieleen tundra, mutta Taikasta ei tule mieleen taiga. Hoh hoijaa taas.
Tekla = tulivuori (lapsiparka) Tindra = tulee mieleen tundra Eikö kävis Taika? Tai vielä menettelis Tinka, mut Tekla ja Tindra...kamalia!
Nimenomaan vanhojen mustalaismummojen piirissä Tekla on yleinen. Nuoremmilla en ole tavannut.
Tindra ei taas ole nimi ollenkaan.
Tindra on Ruotsissa 170 suosituimman nimen joukossa. Verratkaapa sitä vaikka Sandra-nimeen, ei yhtään sen vaikeampi tai oudompi. Tindroja on Ruotsissa n. 2150 ja tarkoittaa tuikkimista (kuten tähdet tuikkivat).
Teklasta mieleen hämähäkki, jossain sadussa tai lastenohjelmassa joskus... en tykkää.
taipunee Tintiksi, kunnes kieli vertyy, turha sitä on murehtia. Onhan noita Sandroja ja muita ollut ennenkin ja hyvin niillä on sevitty...
tai Tindra Melinda.
Tai Tekla Kamilla.
Tekla = tulivuori (lapsiparka) Tindra = tulee mieleen tundra Eikö kävis Taika? Tai vielä menettelis Tinka, mut Tekla ja Tindra...kamalia!
se tulivuori on kyl hekla...
"Telve! Voikko leikkiä mun kaa? Mikä tun nimi on?"
"Hei! Mun nimi on Tintta :)"
Kiitti nauruista!
Tindra on Ruotsissa 170 suosituimman nimen joukossa. Verratkaapa sitä vaikka Sandra-nimeen, ei yhtään sen vaikeampi tai oudompi. Tindroja on Ruotsissa n. 2150 ja tarkoittaa tuikkimista (kuten tähdet tuikkivat).
entäs sitten vaikka
Heltta
Lonja
Loota
Klittian
Malkut
Olivel
Latmut
Tiili
Otkali
-jos 3-vuotiaan lausumien nimien perusteella pitäisi valita lapselle nimi niin kyllä aika monta topten-nimeä olisi mahdottomia. Että aika huono peruste tuo että osaako pieni lapsi lausua nimen oikein...
"Telve! Voikko leikkiä mun kaa? Mikä tun nimi on?"
"Hei! Mun nimi on Tintta :)"Kiitti nauruista!