Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aika hurjaa! 40v aikamiespoika asuu sairan äitinsä kanssa.

Vierailija
16.04.2011 |

Aikamiespoika (40v) käy töissä ja terve.

Äiti on usein tyttären luona ja aina silloin tuo tytär vie aikamiespojalle ruokaa. Mitä järkeä, kai se 40v äijä osaa itse jotain lämmittää?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulta pois? anna toisten asua ja olla miten lystäävät.

Vierailija
2/11 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minunkin elämään eli on minulta pois!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulta pois? Oletko siis tuo tytär? Miksi viet ruokaa veljellesi? Hienoa, että aikamiespoika pitää silmällä sairasta äitiään.

Vierailija
4/11 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä joku olisi vähän hymähdellyt. Nykyään tuollainen on jotain "siis hyi yök apua miten joku kehtaa..."

Vierailija
5/11 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotta veljeni saa huilata niin saa kyllä tehdä itse ruokansa niinä päivinä.

Vierailija
6/11 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivä äidillään syömässä. Samalla käväisee kaupassa ja tulee tarkistaneeksi, että äidillä on kaikki hyvin.

Vierailija
7/11 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko äy päivittäin tekemässä siellä ruuan, siivoomassa, kaupassa ja käyttää äitiä lääkärissä ja missä millonkin. Siinä sivussa hoitaa myöss sen aikamiespojan. Pesee pyykit niin päin pois.

Vierailija
8/11 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattohoiti äitinsä kotona. Rintasyöpä oli levinnyt ja poika hoiti kivuliaat, levinneet ja haisevat haavat, huolehti kipupumpun toiminnasta ym loppuun asti. Kaiken keskellä hän jaksoi hymyillä.

Vierailija
9/11 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että poika on äitinsä turvana. Eihän me voida sitä tietää.

Vierailija
10/11 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän ja erroin teille. Eikä ole saattohoidosta kyse.

Vierailija
11/11 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saattohoiti äitinsä kotona. Rintasyöpä oli levinnyt ja poika hoiti kivuliaat, levinneet ja haisevat haavat, huolehti kipupumpun toiminnasta ym loppuun asti. Kaiken keskellä hän jaksoi hymyillä.

Exäni kertoi alamaissa äitinsä soittaneen että pappa on kuollut edellisenä yönä. Oli aprillipila. Hehheh, pappa kun sairastaa oikeasti syöpää ja kuolema on odotettavissa milloin vain. Kyllä minä sen tunnevammaiseksi tiesin mutta järkytyin silti miten kuolemaa tekevän pappan kuolemasta saa pilan.

Vinkatkaa minullekin jos tiedätte miehen joka kykenee tuntemaan empatiaa, kiintymystä ja huolenpitoa ja huolehtimaan rakkaistaan vaikka se olisikin raskasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi