Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä helvetti siinä on ettei nykynaiset osaa imettää?

Vierailija
15.04.2011 |

kuitenkin lapsia on imetetty tuhansia vuosia! Nyt pitäisi olla opettajat ja opastajat jokaiselle että homma toimisi... En tajua!!!

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapselle on hyvin paljon imettämätöntä vauva-aikaa haitallisempaa kasvaa hermostuneen äidin seurassa, joka nettipalstalla kiroilee sinun laillasi.

Vierailija
62/71 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan niin itsekkäitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

63: lle :)

saatoin itsekin ehkä tuoda hieman kärjistellen omaa mielipidettäni, mutta juurikin sitä myös koetin ajaa takaa, että miksi pitäisi väkisin yrittää imettää, jos se kertakaikkiaan tuntuu karsealta. ja valitettavasti myös osin itsekkäistäkin syistä imetyksen lopettaneena,liputan sen puolesta että ei tarvinnut hampaita kiristellen imettää ja olla ärtynyt sen vuoksi vaan löysimme MEILLE paremmin sopivan tavan toimia ja vanhemmat ovat tyytyväisiä omaan (seksi-) elämäänsä joka myös heijastuu tyytyväisyytenä vauvan kanssa toimiessa ja jaksamme olla hyväntuulisia ja antaa vauvalle kaikkea muuta hänen tarvitsemaansa, paitsi imetystä.

win-win.

42

Vierailija
64/71 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastettu ja toivottu ja yli vuoden yritetty.

Vierailija
65/71 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikin sitä :)

Vierailija
66/71 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se vanhempien seksielämä ja muutenkin se että vanhemmalla on mahdollisimman helppo ja mukava olla, todellakin tärkeämpää kuin lapsen terveys? En voi ymmärtää. Sen ymmärrän että imetys voi epäonnistua monestakin syystä mutta tuollainen on vain itsekkyyttä. Miksi ei voisi tehdä pientä uhrausta oman lapsen hyvinvoinnin eteen vai etkö todellakaan ole tietoinen imetyksen eduista? Ja kaikissa lukemissani imetystä käsittelevissä oppaissa sanotaan että raskaus on se joka aiheuttaa suurimmat muutokset rintoihin, ei imetys.

Vierailija
67/71 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta mulla, ei se imetys aina niin helppoa ole ollut, mutta kun olen osannut odottaa tiheän imun kausia jne. niin selvitty on. Ekalla nauvola ihmetteli lapsen "kituisaa" kasvua, kaksi jälkimmäistä kun on samanlaisia rimpuloita, kukaan ei ole enää kysellyt. Täysimettänyt olen kaikkia 5-6 kk ikäiseksi.

Vierailija
68/71 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun molemmat mummot(syntyneet vuosina -22 ja -31) ovat kovasti ihmetelleet kuinka olen onnistunut imettämään, kun ei heiltä ( eikä äidiltäni) ole onnistunut kuukautta paria pidempään. Toinen oikein muisteli kuinka isälleni juotettiin jotain kauravelliä ja jotain jauhoja lehmänmaitoon sekoitettuna... Itselläni ensimmäselle riitti maitoa 7 kk ja toiselle 9 kk kunnes oli otettava korvike lisäksi. Olen siis sukuni kummajainen ja ihan nykynainen. Ja monelle nuokin ovat lyhyitä imetysaikoja, mutta kaikkeni tein eikä muuten hävetä yhtään :)

Vierailija
69/71 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen niin tyytyväinen täysimetykseen. Vauva on nyt neljä kuukautta. Kaksi sisarusta ovat sairastaneet flunssan, vesirokon ja oksennustaudin eikä vauvalle tarttunut mikään! Olen täysimettänyt vanhempia lapsia 5.5 kk ja jatkanut muun ravinnon kanssa 1.5 vuotiaaksi. Ongelmia on tullut vain vieroituksesta.

Vierailija
70/71 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytti viisi vuotta. On se kumma, kun pitää kaikenmaailman korvikkeilla sotkea luonnon kiertokulkua, ja antaa rääpäleiden elää.

Pitäsikö sitten sektiot ja keskoshoidotkin lopettaa ja äitien hoito raskauden aikana, ettei rääpäleitä syntyisi? AIka sairas ajattelutapa

Vierailija
71/71 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nuoret ja kouluttamattomat sekä sosiaalisesti heikommassa asemassa olevat eivät yleensä imetä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi