Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos ei auta toista, vaikka toinen pyytää apua - sekin on kiusaamista!

Vierailija
15.04.2011 |

Välinpitämättömyys on kiusaamista!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni haluaa rahaa, "kun on tarvis". Joko lainaan tai sitten muuten vaan.

Vierailija
2/13 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

konkreettista apua, esim lasten viemistä kerhoon yhteisellä kyydillä

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä se silloin ole kiusaamista. Ei sekään ole kiusaamista, ettet suostu loputtomiin tekemään palveluksia ilman vastapalveluksia.

Meille tulee paljon avunpyyntöjä ja lähes kaikkiin pitää vastata ei. Eikä se ole kiusaamista. Omat voimavarat on vain niin rajalliset. Pitää osata pitää huolta myös itsestään ja omasta perheestään.

Vierailija
4/13 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

konkreettista apua, esim lasten viemistä kerhoon yhteisellä kyydillä

t. ap

Vastavuoroisesti voin auttaa, mutten ottaisi toistuvasti vastuulleni vieraiden lasten kuskaamista kerhoon.

Vierailija
5/13 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi mielelläni veisin myös muita lapsia, jos tulisivat meiltä kyytiin. Miksi ihmiset ovat nykyään tuollaisia? Minusta olisi ainakin kiva olla avuksi, siitä tulisi hyvä mieli:)

Vierailija
6/13 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennen kaveri, joka perusteli rahalainauksensa ja autokyytipyyntönsä sillä että hän ainakin auttaisi muita. No eipä ole minua autellut, vaikka rahaa olen monesti lainannutkin hänelle. Ja kuskattukin on. Enää hän ei ota yhteyttä, kun en suostu lainaamaan tai kyytimään.

Ehkä olen sitten kiusaaja :(

Vierailija
7/13 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen mielihyvin kiusaaja. Minulle on ihan riittävä vaiva kun vien oman lapseni kerhoon, en kaipaa siihen kyytiin enää vastuulleni ketään muuta.

Vierailija
8/13 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin liittyen lapsen kavereiden huolehtimiseen, hoitamiseen ja ruokkimiseen. Huomaat yhtäkkiä, että pyörität kotonasi ilmaista iltapäiväkerhoa tai iltapäiväkerhon jatkoja sisältäen kaikki palvelut kuten ruokapalvelu. Lapsen kaverin vanhemmat ovat tyytyväisiä, kun oma lapsi on "niin reipas ja sosiaalinen" ja totuus onkin se että lapsi on riippakivenä lapsen kaverin perheen vastuulla.

Ei kiitos !

Vierailija
9/13 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim kyyditsemästä muiden lapsi. Jotkut pelkäävät vastuukysymyksiä tai sitten joku saattaa olla niin arka, että häntä jännittää liikaa ajaa jos on vieraita henkilöitä kyydissä.

Asiat eivät ole aina sellaisia, millaisena ne näyttäytyvät sinun silmissäsi.

Vierailija
10/13 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos joku on loukannut itsensä tai on esim sattunut kolari. Kerhoon kuljettaminen ei ole kuitenkaan mikään hätätilanne, jossa jokaisella olisi moraalinen velvollisuus auttaa.

Vierailija
11/13 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kolmen perheen kyydityssopimus ja yhden perheen vuorolla ajaakin perheen jo täysi-ikäinen tytär. olisiko tällaisista teidän mielestä hyvä ilmoittaa ennakkoon?

Vierailija
12/13 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tarvi oottaa sitten että muut auttaisi teitä.

Vierailija
13/13 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on kolmen perheen kyydityssopimus ja yhden perheen vuorolla ajaakin perheen jo täysi-ikäinen tytär. olisiko tällaisista teidän mielestä hyvä ilmoittaa ennakkoon?

Kuitenkin tuo perhe hoitaa vuoronsa ja kuskilla kortti jne. En tiedä miksi siitä pitäisi ilmoittaa erikseen muille, että perheen tytär onkin kuskina. Tytär voi olla parempi kuski kuin vaikka tuon perheen muut kuljettajat..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän