Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies haluaa että jatkan hoitovapaata

Vierailija
15.04.2011 |

Suunnitelmissa oli siis mennä töihin, mutta mies haluaakin että jäisin vielä kotiin kun lapsikin on vielä niin pieni, 1v9kk.

Mitä tehdä? Toisaalta haluaisin takaisin työelämään, olla päivisin aikuisten kanssa. Mutta toisaalta, töitähän saa ja joutuu tekemään koko ikänsä... Miehen palkalla kyllä pärjäisimme, mutta mitä jos kotona en viihdykkään? Onko jollain ollut vastaavanlaista tilannetta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

just niinkuin susta itsestä tuntuu. Ei ole lapselle eikä sulle hyväksi jos annat miehen päättää puolestasi.

Vierailija
2/5 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsesi on pieni vaan kerran. Sitä aikaa et saa enää myöhemmin takaisin. Itse olen kotona 1v tyttöni kanssa ja syksyllä on pakko mennä töihin. Ei ole varaa olla kotona sen pidempään, kun ei olla rikkaita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitovapaata myönnetään kyllä isillekin ;)

Vierailija
4/5 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minun palkallani ei tuo homma oikein toimisi. Mies pakenisi hyvin nopeasti töihin tienaamaan. ;)

ap

Vierailija
5/5 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai puolta päivää? Entä jos sekä miehesi että sinä olisitte osittaisella hoitovapaalla? Lapsella olisi vain kolme hoitopäivää, ja te molemmat saisitte tehdä nelipäiväistä työviikkoa.

Tai mitä jos miehesi olisi kotona hoitovapaalla pari kuukautta? Sinä kävisit lepäämässä töissä ja palaisit taas virkistyneenä hoitamaan lasta.

Miettikää yhdessä erilaisia vaihtoehtoja. Itse tiedätte, mikä sopii teille parhaiten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän