Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten nätit kainalot?

Vierailija
08.04.2011 |

Mä ihailen aina kun noilla malleilla ja misseillä (miksei myös muillakin) on niin sievät kainalot. Nehän on sen näköiset, kuin niissä ei olis koskaan karvoja kasvanutkaan!

Mulla on ainakin aina ne "karvojen reiät" näkösällä, eikä kainalot ole nätit, vaikka ne olisin juuri sheivannut. Erilaisia keinoja karvan poistoon olen kokeillut. Lady shaver ei tee täysin sileä kainaloa, epilaattori sen sijaan tekee, mutta siihen pitää aina antaa karvojen vähän kasvaa. Mitä järkeä siinä on? Mitään toimivaa vaha tms. systeemiä en ole löytänyt.

Mikä siis avuksi? Olisi ihanaa kun voisi kesällä huolettomana olla hihaton paita päällä.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä ne esim. telkkarissakin on kainaloitaan esitelleet. Tuskin nyt sentään suorissa ohjelmissa koko ajan korjaillaan kainaloitten kohdalta... ;)

Vierailija
2/13 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä ne esim. telkkarissakin on kainaloitaan esitelleet. Tuskin nyt sentään suorissa ohjelmissa koko ajan korjaillaan kainaloitten kohdalta... ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan tähän kysymykseen joku oikeasti ottaa kantaa, eikä vain tuollaiset idiootin lailla kommentoijat...?

Vierailija
4/13 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisikohan tähän kysymykseen joku oikeasti ottaa kantaa, eikä vain tuollaiset idiootin lailla kommentoijat...?

Vierailija
5/13 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis huah, eihän sillä nyt ole VÄLIÄ miltä jotkut kainalot näyttää, mutta mulla ainakin on tummaa pigmenttiä kainaloissa niin että vaikka mitä tekisin, ne näyttää siltä että niissä on viikon sänki. Olis vaan kiva tietää, vaalentaako mallit ja missit kainaloitaan jotenkin, kun niissä ei tunnu olevaan yhtään tummempaa pigmenttiä?

Vierailija
6/13 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ois kiva tietää "kauniiden kainaloiden salaisuus" :)

Vierailija
7/13 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka just nyt vetelisin karvat pois, jää mustia pisteitä näkyviin ja sileitä kainaloistani ei saa tekemälläkään, kun ne on kurttuiset, kirjavat ja sellianen rypyläinen pinta.

Luulenpa, että niiltä malleilta ja missukoilta poistetaan laserilla ne karvat eli ne taida mitään höyliä käytellä.. ;)

Vierailija
8/13 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitelu, esittely vain juuri ajeltuna, meikki. Ethän ole mainoksen uhri, joka uskoo, että kainaloiden tulisi olla tietynlaiset?

Vierailija
9/13 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka just nyt vetelisin karvat pois, jää mustia pisteitä näkyviin ja sileitä kainaloistani ei saa tekemälläkään, kun ne on kurttuiset, kirjavat ja sellianen rypyläinen pinta.

En tiä, voisko ne jotenkin astetta tujummalla puuterilla niitä silotella? Toisaalta, kuka kesälläkään kulkee näin \o/ joten ihan sama, miltä ne näyttää. :) Vaikka ymmärsin kyllä, ap, että olit kiinnostunut aiheesta etkä fanaattisesti kainaloitasi hävennytkään. :)

Vierailija
10/13 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään kesällä kulje kädet pystyssä, mutta kyllähän ne kainalot aina touhutessa vilahtelee. Enkä mä tosiaan fanaattisesti kainaloitani häpeä, enkä sen tähden niitä yritä peitellä, tiedostan kyllä, että ne on aika normaalit. :)

Musta vaan olisi ihanaa, jos ne olisi oikeasti nätit.

Vierailija
11/13 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja karvattomat kainalot saa, kun lapsena on ollut kainaloissa mm. märkärupea ja maitorupea.

Ikinä en ole kainaloita ajellut. Uskon syyn olevan tuossa..

Vierailija
12/13 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun karvoitus ei olekaan tiheää ja mustaa. Olen niin blondi kuin olla voi ja karvat ovat hentoja ja vaaleita.

Vierailija
13/13 |
08.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka karvoitus onkin tuuheaa ja tummaa. Sheivaan kesällä joka toinen päivä, talvella pari kertaa viikossa. Sääret on ongelma, niitä en saa siistiksi millään.

En tiedä onko tällä mitään yhteyttä, mutta muutkin ongelmat keskittyy alakroppaan. Paino menee sinne, iho-ongelmat on jaloissa (käsiäni en ole koskaan edes rasvannut), kynnet on aina olleet käsissä kunnossa ja vahvat, toisin kuin jaloissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi