Huvittaa kun ne, joilla on Burberryn takki ja se ruutukuvio kauluksen alla, pitävät
takin kauluksia pystyssä:). Eihän kukaan muuten tietäisi, että takki on Burberryä.
Kommentit (13)
Minä olen ostanut noita Burberryn vaatteita meidän vauvalle ja ovat olleet ihania! Tyylikkäitä a kestäviä vaatteita. Ja ihan edullisesti sain kaiken lisäksi huutonetistä ostettua. Kunto uudenveroinen/hyvä aivan kaikissa.
Mun mielestä Burberryn ruudun tavoin tunnistettavista merkkituotteista menee se juju, kun ne on massatuotetta ja kaikkien tiedossa ja käytössä. Trendikkyys on ehkä enemmän sitä, että kaikki nousukkaat ei edes tajua, mitä sulla on ylläsi. :)
Eihän kukaan muuten tietäisi, että takki on Burberryä.
Ne on just niin mummokuosia kuin olla voi.
Onneksi on mennyt aika lailla ohi tuo villitys, ei ole enää pariin vuoteen näkynyt päiväkodin ryhmäkuvissa.
Burberryt ruutukuoseineen on ihan yhtä mauttomia kuin Gant-lätkä t-paidassa tai mikä tahansa mainosvaate. Merkin näyttäminen on niiiiiiin junttia.
burberrya ja jonkun verran ostan sitä myös tyttärelleni, lähinnä juhlapukeutumiseen. Eikä tarvitse kulkea kaulukset pystyssä. Se joka ei takkia tunnista burberryksi ilman että näkee nova ruutua, niin ei tunnista sitä ruutuakaan, näin se vaan suunilleen menee. Myin yhdelle miehellä tuossa viikko sitten yhden miesten puvun, jossa hihaan ommletu puvun merkki, joka kuuluu kuitenkin irrottaa. Mies rupesi huutamaan minulle kun se oli otettu irti ja tokaisi "mistä kukaan nyt tietää että se on *piip* puku" Sanoin vaan että kyllä tästä kuules näkee pitkälle että sulla on reilun tuhannen euron puku..
Tosin musta burberry ylipäänsä on vähän höpsö merkki, tai siis ne ruutukuvioiset mallit. Kärsi inflaation kun pääsi Briteissä chavien suosioon ja on sen jälkeen joutunut ponnistelemaan brändinsä eteen.
tosin mun trenssin kauluksessa ei taida ruutua ollakaan.
ylipäätään noita merkkivaatteita, siis burberry, tommy hilfiger (vai miten se kirjotetaan) ja sit se yks merkki, missä vaaleenruskeella pohjalla niitä tummemman ruskeita rumia kuvioita. Tai marimekon unikkokuosi. Harvinaisen rumia kaikki.
Ja onhan toki kauniitakin merkkivaatteita, en vaan ymmärrä noita "tunnusmerkkejä"
Minä olen ostanut noita Burberryn vaatteita meidän vauvalle ja ovat olleet ihania! Tyylikkäitä a kestäviä vaatteita. Ja ihan edullisesti sain kaiken lisäksi huutonetistä ostettua. Kunto uudenveroinen/hyvä aivan kaikissa.