Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttää kun mies takertuu ja huomauttelee mun "virheistäni"

Vierailija
31.03.2011 |

vaikka itselleen käy juuri samoin. Mutta eihän se sitä tajua.

Nyt viimeisin oli se etten kaupunkireissulla käynyt palauttamassa erästä epäsopivaa tavaraa. Toki olisin sen voinut tehdä mutta mulla oli ihan riittävästi tekemistä lasten hankinnoissa joita oli 3 mukana.

Mies ei ikinä hoida kuin omat asiansa, saatikka että ottaisi lapsia mukaansa "asioille"

Joo, tälläistä purnausta tänään =)

Toisaalta, menen tänään vaihtamaan sen tavaran ihan yksin ja aion olla koko helkutin päivän poissa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja käske hoitaa homma itse.

Vierailija
2/7 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ihminen usein yrittää korjata oman itsetuntonsa ongelmia lyttäämällä muita. isäni ja mieheni ovat samanlaisia. Sano napakasti takaisin ja estä silmille hyppiminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja shoppaan niin vimmatusta, käyn kaffilla ja syömässä, ehkä elokuvissakin jos jaksan.

Mutta oikeesti, kesällä pyysin miestä ottamaan yhden(1)lapsen mukaansa ja ostamaan sille juhliin kauluspaidan. Naama meni nurinpäin heti eikä sitä paitaa löytynyt kun ei ekassa kaupassa ollut, myyjääkään ei mailla halmeilla ja muutenkin niin hankalaa lapsen kanssa=)

Hohhoijaa, olen vapaapäivän tarpeessa

Vierailija
4/7 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mennä päiväleffaan, lounaalle, näyttelyyn, penkoa kirjastoa kaikessa rauhassa tms. Eli ainakin tää yksi tapaus päättyi ap:n kannalta hyvin.

Vierailija
5/7 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen ihminen usein yrittää korjata oman itsetuntonsa ongelmia lyttäämällä muita. isäni ja mieheni ovat samanlaisia. Sano napakasti takaisin ja estä silmille hyppiminen.

mutta mies vaan ei osaa asettua mun asemaani. Eli siihen että yleensä teen kaiken lasten ollessa mukana eikä aina mene ihan putkeen. Aina ei voi olla järkevä, rationaalinen ja äärimmäisen tehokas =) tai ainakaan minä en kykene.

Vierailija
6/7 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja löhötä itse sohvalla.

Voi mennä päiväleffaan, lounaalle, näyttelyyn, penkoa kirjastoa kaikessa rauhassa tms. Eli ainakin tää yksi tapaus päättyi ap:n kannalta hyvin.

Vierailija
7/7 |
31.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. laskunmaksuasiat oli aina mun kontolla. KERRAN oli jäänyt joku lasku maksamatta ja tuli muistutus ja mies sai hirveet kilarit. Sanoin että by all means, ota toki itse hoitaaksesi.

Ensimmäisestä laskujenmaksusta meni jokunen viikko/kuukausi, kun ropisi useampi karhukirje. "No en voinu mitenkään tietää, että se ei riitä, että syöttää ne tiedot, vaan ne pitää vielä erikseen HYVÄKSYÄ!".

On mokia ja sitten on mokia. Ja on exiä ja sitten on TODELLAKIN exiä! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi