Masentaa. Koko ajan vain uusia vastoinkäymisiä.
Suurin osa miehen aiheuttamia. Toisaalta miestäkin on paha syyttää, koska monet ongelmat johtuvat mieheni sairastamasta riippuvuudesta ja toisaalta ihan fyysisestä sairastamisesta. Tämän päivän piristys: miehelle mätkyjä 4000euroa. Pala kurkussa, kun tekisi mieli parkua ääneen, mutta lasten takia en viitsi. Minulla olisi niin paljon helpompi ilman tuota miestäni ja nyt tekisi mieli oikeasti luovuttaa.
Kommentit (18)
ettekö osanneet odottaa mätkyjä? Onko miehes töissä? Mistä mies riippuvainen ja onko hakenut apua?
luota häneen peliriippuvuuden paljastuttua. Yhdessä ollaan oltu toistakymmentä vuotta ja vielä pari vuotta sitten en tiennyt mitään miehen ongelmista. Mies elänyt täydellistä kaksoiselämää. Mies käy kyllä töissä ja on muuten ihana ihminen ja lapsilleen täydellinen isä.
siinäpä se onkin kun kaikki ei ole niin musta-valkoista, mies voi olla paska ja silti hyväkin tyyppi, niinkuin teillä isänä. Mulla vähän samantyyppinen tilanne nyt, enkä tosiaan tiedä, miten tämä ratkeaa. Taloudelliset asiat kun vaikuttavat koko perheeseen. Kaamea tilanne, mitä aiot tehdä?
Mies kyllä yrittää koko ajan, mutta mistä sitä tietää milloin pelihimo vie vallan. Ja siinä vaiheessa kun minä saan tietää miehen retkahtamisesta voi velkaa olla jo ties kuinka paljon. Nyt mennään niin, että minä avaan kaikki postit ja hoidan kaikki raha-asiat. Epätietoisuushan tässä kamalinta on. Kun vaan tietäisi miten tässä käy. ap
siinäpä se onkin kun kaikki ei ole niin musta-valkoista, mies voi olla paska ja silti hyväkin tyyppi, niinkuin teillä isänä. Mulla vähän samantyyppinen tilanne nyt, enkä tosiaan tiedä, miten tämä ratkeaa. Taloudelliset asiat kun vaikuttavat koko perheeseen. Kaamea tilanne, mitä aiot tehdä?
Jos on niin oletteko hakeneet/saaneet ulkopuolista apua? Meillä mies hakenut apua ja myöntänyt peliongelman. Silti tämän jälkeenkin salaillut retkahtamisiaan, joten luottaa ei voi yhtään.
mutta ylivarojen elämis ongelmaa kylläkin. Apua olen hakenut, mutta nyt näyttää siltä, että virkavalta katkaisee miehen touhut:( Vaikuttaa kyllä koko perheeseen ja mulla on ihan hirveä stressi. Luottamuspula kyllä syö ja syvältä, mutta onko se riittävä syy muuttaa erilleen, miten lapset(3kpl) reagoivat ja miten tulen yksin toimeen? Pelottaa, ahdistaa ja väsyttää.
teidän taloudessa? Miehellä ei ole suhteellisuudentajua tuloista ja menoista. Ei meilläkään ja jatkuvasti saan muistutella, ettei voi kolmen lapsen isänä ostella kuin sinkkumies.
Pistä se säästämään sivuun rahaa, josta saa sitten törsätä. Samalla säästätte sivuun rahaa itsellesi saman verran. Voit sitten ostaa itsellesi vaikka lomareissun yksin jonnekin, kun miehesi on törsännyt omansa.
Itse sain pari viikko sitten kuulla että silmäsairauteni on edennyt ja sokeus uhkaa. Eikä tämä siis ole ainoa, vaan meiltä on ainoa lapsi kuollut enkä voi tulla enää raskaaksi.
Itse sain pari viikko sitten kuulla että silmäsairauteni on edennyt ja sokeus uhkaa. Eikä tämä siis ole ainoa, vaan meiltä on ainoa lapsi kuollut enkä voi tulla enää raskaaksi.
ei kyllä tee muiden ongelmia helpommaksi. En tajuu tuollaisia ihmisiä, joiden mielestä vain minä-minä ja mun suruni ovat jotain, muilla ei ole mitään. Mun mielestä 4t mätkyt ja peliongelmat+luottamuksen menetys ovat ihan oikeita ongelmia ja ap.lle erittäin todellisia.
rakennekyntensä katkeamista toisen lapsen kuolemaan.
Kyllä asioilla voidaan katsoa olevan objektiivinen vakavuusjärjestys. Esim. henki menee materian yli ja terveys kauneuden.
rakennekyntensä katkeamista toisen lapsen kuolemaan. Kyllä asioilla voidaan katsoa olevan objektiivinen vakavuusjärjestys. Esim. henki menee materian yli ja terveys kauneuden.
ap.n ongelma ei silti pienene, vaikka joku muu kokisikin isompia vastoinkäymisiä, ne ovat ihan todellisia ongelmia HÄNELLE. Serkulta on kuollut kaksi lasta ja mies, muttei hänkään vähättele muiden pienempiä ongelmia. Onko pakko kommentoida, vähättelemällä, mistä se kertoo???!
rakennekyntensä katkeamista toisen lapsen kuolemaan. Kyllä asioilla voidaan katsoa olevan objektiivinen vakavuusjärjestys. Esim. henki menee materian yli ja terveys kauneuden.
mulla on taloudellisia ongelmia, eikä mua yhtään helpota jonkun toisen "isommat" ongelmat. Voit työntää objektiiviset vakavuusjärjestykses vaikka hanuriis, jos ei oo mitään tsemppaavaa. T. Ei-ap
ja toisaalta ei sinun pidäkään.
Lapset ja heidän elämänsä turavaaminen on sinulle tärkeintä. Aikuinen ihminen eli miehesi hoidattaa addiktionsa/himonsa hoidit sinä raha-asioita tai et. Ei ole sinun tehtäväsi paimentaa aikuista ihmistä!
En missään nimessä halunut vähätellä muiden ongelmia. Kerroin jo aloitusviestissäni, että meillä on ollut lyhyessä ajassa paljon vastoinkäymisiä. Myös miehen vakava sairastuminen (syöpä). Tarkoitinkin, että tämä jatkuva vastoinkäymisten kokeminen uuvuttaa ja tuntuu kohtuuttomalta. Tuntuu ettei kestä yhtään enempää. Tästä seuraa, että jo pienikin uusi ongelma (joka ei muuten hirveästi haittaisikaan) hajottaa. Joku päivä se on pesukoneen rikki meno, tänään nuo miehen mätkyt. Ja nyt muuten jo tuntuu vähän paremmalta, eiköhän sitä vielä selvitä. kaikesta.
vaikka jonkun katkeran akan mielestä tämä onkin murhekilpailu, jonka hän voittaa, kun hänellä on niin kauheeta. Ongelmat tuntuvat kerääntyvän ja tulevan yhdessä kasassa, vai tuntuvatkohan nuo pienemmätkin murheet suuremmilta, kun on isompiakin. Tsempit sinulle ja paljon voimia tulevaisuuteen! Se velkaisen muija :=)
turvaamaan mahdollisimman hyvin oman selustaisi taloudellisten ongelmien varalle. Eli erilliset tilit ym. Me ehdimme ottaa ison talolainan ennen miehen peliongelman selviämistä, joten olen tässä ihan yhtä syvällä kuin mieskin. Tämän vuoksi ollaan päädytty tähän tilanteeseen, että minä valvon miehen rahankäyttöä (minulla on pankkitunnukset ym . miehen tiliin). ap
ei se aina helppoa ole,varsinkin kun ympäristö pitää sinua ääliönä, kun tuollaista katselet:( se velkaisen akka
Muuta en osaa nyt sanoa, kuin että lohdutushalit.