Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen niin kyllästynyt taaperon kanssa tappeluun, henkeä ahdistaa ja paniikkihäiriö lähestyy.

Vierailija
26.10.2005 |

Tiedän, että se johtuu siitä, että mulla ei ole muuta elämää kuin tää koti, koti ja koti. Mies suostuisi kyllä illalla hoitamaan poikaa, jos keksin jonkun harrastuksen, mutta fakta on se, että kun päivän taistelee niin ei illalla jaksa eväänsä liikauttaa ja sit on vaan täällä neljän seinän sisällä. Voi helvetti mua ahdistaa. Ja väsyttää.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en yksinkertaisesti lähde mukaan lähes 2,5-vuotiaamme kiukutteluun tai raivoamiseen!

Huomiota saa hyvällä, ei pahalla.

Vierailija
2/4 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt n. 8 kk:n jälkeen tuntuu, että se on palannut tai mistä lie tää nyt tällä kertaa johtuu...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voisi piristää niin paljon, että saattaisit saada itsestäsi enemmänkin irti ja liikunnalla saattaisi olla vaikutusta mahdolliseen alkavaan masennukseenkin. Ainakin jonkin lukemani tutkimuksen mukaan aktiivisesti liikkuvilla masentuneilla oli päästy tilanteeseen, jossa lääkitys oli voitu purkaa kokonaan.

Voisithan ainakin yrittää.

Vierailija
4/4 |
26.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli johkiin vaan liikkumaan illalla, niin johan jaksaa paremmin. Ja jos sulla on äitiystäviä tai sukulaisia lähellä niin tehkääpä kyläilyreissuja heille päiväl. Vaihtelua vähän elämään ja saat hetken huokaista kun joku muu leikittää lasta. Tsemppiä, jotkut taaperot on vaativia kavereita!!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä