Kävisikö tällainen mekko pyöreälle? Mitä päälle 44 kokoiselle juhliin...
Olen metsästänyt epätoivoisesti ihanaa ja monikäyttöistä mekkoa juhla- ja arkikäyttöönkin. Nyt keväällä pitäisi kylästellä muutamissa yo juhlissa ja olisihan sitä muutakin juhlaa tiedossa. Löysin tällaisen Malene Birgerin huutonetistä. Harmillisesti on laihan nuken päällä mutta mitat olisivat minulle juuri nappiin.
http://www.huuto.net/kohteet/erittain-kaunis-by-malene-birger-silkkimek…
Olen melko uhkea mutta vyötörökin löytyy. Onko kenelläkään silmää näille asioille, voisiko tällainen mekko käydä, se voisi istua mukavasti ja silti olla kuvioiden takia armollinen kurveille. Näin sattumalta kerran saman mekon erivärisenä hieman laihemman päällä ja oli tosi upea.
Suositelkaa tai antakaa vinkkejä. Mitä 44 kokoiselle päälle juhliin? Teltat eivät kiinnosta mutta ei toki mikään liian "antavakaan" malli.
Rahaa ei ole kovin paljon, joten siksi pongailen huutonetistä, sieltä saattaa tehdä loistavia löytöjä näin suurempikokoisellekin.
Kommentit (31)
Kannustusta tässä kaipaakin:-) On se vaan haaste löytää kaunista päälle. Mutta toisaalta vartaloni on sen mallinen, että en ole ihan suora "pötky" joten nyt olen uskaltautunut laittamaan päälle jo jotain istuvampaakin.
Jostain oppaista luin, että pyöreän ei edes kannata pukeutua säkkimäisiin malleihin ja löysiin tunikoihin vaan yrittää löytää vartalonsa malliin sopiva istuvampi asu.
Kyllä tätä harkitsen, etenkin kun tosiaan kerran näin miten kaunis malli on leikkauksiltaan.
Olisikohan joillakin muillakin vinkkejä.... Tästähän saisi mukavan stailausketjun meille isompikokoisille:-)
Ja tykkäsin kuosistakin! Osta ihmeessä ap!
Se näyttää kuvassa jotenkin erilaiselta kuin mitä sillä yhdellä oli päällä, todellisuudessa se olitosi kaunis, kuviot olivat hillittyjä. Mutta makuasiahan tämä on. Itse pidän tuollaisista tyylikkästi kuvoiduista kankaista, mustan ystävä en ole.
Heh, olen kai jo ihan fiksoitunut tähän mekkoon kun puolustelen. Mutta nytpä jään odottamaan, josko saisin vielä lisää vinkkejä.
Kauhea juhlavaatekuume päällä, tätä tämä kevät teettää.
ap
valitsin linjakseni korostaa alaosan volyymia tosi leveillä mekoilla ja hameilla, jotta vyötärö näytti siinä rinnalla sitten kapealta. Yleensä niukkalinjaiset yksiväriset yläosat ja iso kuviollinen alaosa. Ja korot tietysti, ja muutenkin huomiota asusteisiin.
Tuohon mekkoon en osaa ottaa kantaa, on niin vaikea kuvitella miltä se näyttäisi pyöreän ihmisen päällä. Kuvio ei ole ehkä minun tyyliäni.
Ehkä olisi parempi yksivärisenä ja vyötäröä korostamaan vaikka toisenvärinen vyö?
Tuohan on kamala! Ja pakko sanoa, että näyttää joten kuten siedettävältä vain hoikan naisen päällä. Sori.
Mä kelpuuttaisin tuon just ja just siivousmekoksi, jos sellaisia käyttäisin.
Sellainen mikä menee kauan värinsä puolesta.
Tässä on yksi mielestäni kaunis. Värikkäällä hartiahuivilla saat vielä sitä kaipaamaasi väriä.
http://www.zazabella.fi/kauppa.php?cat_name=JUHLAMEKKO-ALE!&prod_name=A…
Jos sinulla on vyötärö niin korosta sitä.
Yritän linkittää vielä uudelleen
http://www.zazabella.fi/kauppa.php?cat_name=JUHLAMEKKO-ALE!&prod_name=A…
tuosta huutonetin mekosta, ja epäilen, että näyttää herkästi pyöreämmän ihmisen päällä tätimäiseltä.
Tuo zazabellan mekko sen sijaan on tyylikkäämpi ja sopisi uhkeammallekin. Kiva hartiahuivi, esim. joku värikäs lisäksi ja näyttävät korvikset, jos ne ap:n tyyliin sopii.
Mun mummolla on tuon näköinen aamutakki...
Trinny & Susannah sanoi jossain ohjelmassa, että pyöreämälle sopii kuvioitu, koska silloin silmä ei näe isoa massaa samaa väriä. Ts. kuviot "rikkovat" visuaalisesti pienemmäksi. Malliltaan varmasti sellainen joka sopii sinulle.
Tästä on usein juttua tyylioppaissakin. Yksivärinen asu korostaa isompaa vartaloa, siitä tulee ikäänkuin sama möhkälemäinen vaikutelma.
Mekko on tosi kaunis, sopisi kyllä pyöreämmälle koska siinä vaikuttaa olevan hyvä leikkaus.
Malene Birger on todella hyvä merkki, mekko näyttää olevan huomattavasti halvempi kuin alkuperäinen hinta. Tosin riippuu moniko huutaa...
Osta vaan! Kannattaa mielummin pukeutua värikkäisiin vaatteisiin, kun mustiin tai tummiin telttoihin, vaikka olisi pyöreäkin.
olen nyt itsekin kokoa 44 kun vielä imetän.Tiimalasikroppani on silti komia,ottaisin tuon mekon heti.Tällä palstalla ei välttämättä liiku kovin tyylikästä,klassisen persoonallista pukeutujaa.Esim.hameen hihat ovat juuri oikean pitiset3/4,rintavalle must,samoin väri ja kuvio täydelliset!Huuda pois,tuohon yhdistät kivat kengät,hiukset ylös,korvikset ja ranskalaisen manikyyrin =) avot!t.värikonsultti
Älkää vaan ainakaan meidän juhliin tulko tuommosissa räteissä. Siis oikeasti. Kuviot ovat kamalat! Kyllä kuviollinen varmasti pyylevämmälle sopii en väitä vastaan mutta tuo ko. mekko on kyllä kaamein mekko mitä olen pitkään aikaan nähnyt.
Tätimäinen, epämuodikas, epäseksikäs, epätyylikäs, luultavasti myös istuu huonosti ja roikkuu päällä ja ainakin lihavan saa näyttämään tosi hassulle.
Tai no joo, annan periksi, ostakaa jos tahdotte, ainakin olen varoittanut. = )
Tosi hyvä on myös, että on pitkähihainen. Et tarvitse hirveää feikki-pashminaa tai muuta huivia hartioille.
Laita alle puolikiiltävät reisiä, pyllyä ja lantiota tukevat sukkikset ja ehkä myös alushame. Muista että mekko lyehenee vähän, koska olet pyöreämpi kuin mallinukke.
Hauskoja juhlia!
Toivottavasti mä en saa ikinä kutsua sun juhliin
Älkää vaan ainakaan meidän juhliin tulko tuommosissa räteissä. Siis oikeasti. Kuviot ovat kamalat! Kyllä kuviollinen varmasti pyylevämmälle sopii en väitä vastaan mutta tuo ko. mekko on kyllä kaamein mekko mitä olen pitkään aikaan nähnyt.
Tätimäinen, epämuodikas, epäseksikäs, epätyylikäs, luultavasti myös istuu huonosti ja roikkuu päällä ja ainakin lihavan saa näyttämään tosi hassulle.Tai no joo, annan periksi, ostakaa jos tahdotte, ainakin olen varoittanut. = )
Osta pois vaan!:)
Nimim. Kerran ollut kokoa 44, nyt pari vyön reikää pienempi.