Katainen on kaikkein huonoin puheenjohtaja tuossa keskustelussa
Kommentit (14)
Äänestän itse vihreitä mutta kyllä Katainen on todella vakuuttava.
Keinotekoinen ja epäaito. Selvästi konsulttien valmentama. Vetää roolia, ei ole oma itsensä.
Jyrki puhuu asiaa, vähän kuiva ja tylsä, mutta järkevä, ei lupaile tyhjiä. Tietää mistä puhuu.
Olen yllättynyt myös Jutasta, positiivisempi kuva nyt kuin ennen.
Ei sijaa tulevaisuudessa. Juna meni justiinsa ja savon poika myöhästyi siitäkin. Vain typerät ja rikkaat äänestävät kokoomusta, tuota tämän aikakauden floppipuoluetta, jonka keulahahmo on itse Aatu.
se on varma, tuhon tietä silloin kuljemme ja köyhät käyhtyvät!!
Kehuu välillä muita kuten opetettu, mutta pyörtää asian. Mari on heikoin.
Tottakai te oppositiolaiset jatkatte tuota ylimielisyydestä jankkaamista. Eihän teillä muutakaan ole.
mitä hän vakuuttaa, suomessa on paljon köyhiä, kokoomus ei heitä huomaakkaan! Älkää nyt olko niin tyhmiä, että Kataisen ulkoisen ja esittämisen takia häntä pitää äänestää, Suomi ei tarvi kokkareita! Uskokaa nyt, ettei sitten taas vaalien jälkeen rutista, kun alkaa oikeiston tuulet puhaltaa!!
Ei ole
Keinotekoinen ja epäaito. Selvästi konsulttien valmentama. Vetää roolia, ei ole oma itsensä.
Kehuu välillä muita kuten opetettu, mutta pyörtää asian. Mari on heikoin.
Joo, just toi ärsyttää, kun Katainen puhuttelee toisia etunimellä ja samalla muka kehuu jotain toisen sanomaa asiaa.
Täysin selvää opetettua toimintaa, ei tule luonnostaan, vaan on laskelmoitua.
Ei sijaa tulevaisuudessa. Juna meni justiinsa ja savon poika myöhästyi siitäkin. Vain typerät ja rikkaat äänestävät kokoomusta, tuota tämän aikakauden floppipuoluetta, jonka keulahahmo on itse Aatu.
Mutta tosiaan turha sitten kitistä, kun ei ole kohta varaa tavallisen ihmisen elää. Mitäs äänestitte kokoomusta.
Katainen ja Kiviniemi olivat täysin floppeja!!!
Mari K. valehteli mennen tullen palatessa minkä kerkesi, oli kyseessä sitten rahoitussotkut tai Halla-ahon panos maahanmuuttokeskustelussa!!
Mutta ei se mitään!! Mari on enää pari päivää pääministeri!! :D