Ei oo kelle jolle uskaltaa puhua
kukaan ei tiedä totuutta muuta kun minä ja mies,lääkärillekin valehtelin totuudesta jotta ei tulisi miehelle hankaluuksia,enhän nyt voi sanoa kuten aamulla kirjoitin kun mies löi mua eilen yht´äkkiä nyrkillä otsaan ja kävin siis tänää lääkärissä ja mulle määrättiin kipulääkkeitä,ja jos ei kahen päivän päästä oireet helpota joudun mangneettikuvauksiin :S
Kommentit (24)
että lapsen ei oo turvallista olla perheensä parissa ja äitikin leimataan hulluksi... jos kaikki tulee ilmi
Koska pelkäät ja vaikenet, niin annat sillä miehellesi luvan lyödä sinua uudestaan. Hän saa väärän signaalin, että on oikein lyödä, kun seuraamuksia ei tule kun sinä vaikenet. Ensi kerralla hän lyö pahemmin ja ehkä potkii. Lapsesi tulee näkemään tilanteita ja saa niistä pelkotiloja ja traumoja. Loppu on kuitenkin tulossa ja se on huono. Pysäytä kierre vielä kun voit! Ilmianna miehesi, niin saat apua ja hänkin saa ja voitte ehkä vielä pelastua. Jos hän on narsisti ja/tai sadisti, niin silloin ei pelastusta tule.
musta tuo on väärin että nainen hulluna anteeksi pyytelemässä koska sanoi väärin.. toki molemmin puolin pitää sopia ne asiat.
kuulostat iha siltä että ukko on pyörittänyt sut iha sormen ympärille ja sinä vielä tunnet tilanteesta enemmän tunnontuskia, huh.
minäkin osaan olla todella ärsyttävä akka ja välillä oikeen tahalleen ja osun kipeään kohtaan, mutta lyöty minua ei kyllä ole.
ymmärrätkö ite kuinka hienosti mies on saanut pyörrettyä tuon tilanteen?
tai sitten tämä koko juttu ei ole totta.
Sain mummultani viisaan neuvon aikanaan. Kerrankin jos mies lyö, niin se on sitten viimeinen kerta ja äijä lähtee. Ihan en tätä ole noudattanut kun kerran n. 15 vuotta sitten hönössä nuorena riideltiin ja mies mua vähän läppäs suulle niin kävin naapurista soittaan heti poliisit. Ottivat miehen nimen ylös ja pitivät puhuttelun. Tähän jäi meillä, sen jälkeen ei ole lyönyt ja jos olis, niin poikki olisi mennyt.
Miehesi ja sinä tarvitsette apua. Kierre on katkaistava. Lapsesi tulee vielä paljon kärsimään jos hyväksyt tapahtuneen ja syyttelet itseäsi.