Ei oo kelle jolle uskaltaa puhua
kukaan ei tiedä totuutta muuta kun minä ja mies,lääkärillekin valehtelin totuudesta jotta ei tulisi miehelle hankaluuksia,enhän nyt voi sanoa kuten aamulla kirjoitin kun mies löi mua eilen yht´äkkiä nyrkillä otsaan ja kävin siis tänää lääkärissä ja mulle määrättiin kipulääkkeitä,ja jos ei kahen päivän päästä oireet helpota joudun mangneettikuvauksiin :S
Kommentit (24)
Mies hakkaa niin kauan että joko kallo halkeaa tai käsi menee sijoiltaan.
enpä ole ennen kuullut, että noin helposti pääsee mangneettikuvauksiin.
Miksi tuhlaat elämäsi tuollaisen miehen kanssa?
Odotatko, että henki lähtee?
Toivottavasti teillä ei ole lapsia, jotka kärsivät tilanteesta sinun lisäksesi.
Tule järkiisi ja eroa. Miehellä ei ole kaikki kotona.
niin se ei olisi suuttunut,kun muuten on lempeä ja rauhallinen mies ja ihanakin... ja kaikki pitää miestäni täydellisenä,kun on kuulemma parhain mitä mulla on ollut...
en pysty kertoo kenellekään,koska tiedän vastauksen...mitä kaikki sanoo...
Haluatko jatkaa tuollaisen miehen kanssa? Onko mies pyytänyt anteeksi? Onko luvannut lopettaa tuollaisen ja hankkia apua? Miltä sinusta tuntuu? Voisitko mennä puhumaan vaikka lääkärin tai seurakunnan työntekijän kanssa? (Heillähän on vaitiolovelvollisuus.)
kun tiedän tavallaan etttä te ootte oikeassa,mutta haluan uskoa et kaikki tulee kääntymään parhain päin vielä...
äläkä avaa keskustelua ja kerää säälipisteitä. Naurettava juttu!
Vaikka sanoisit mitä, ei toisella ole oikeutta sinua hakata.
loppujen lopuksi taidat pitää siitä,että sinua hakataan.....
Otettaisiinko yhteiseksi projektiksi nostaa tätä aloitusta aina etusivulle? Saisi ap ja muutkin nyrkillä moukaroidut tuta, että mitä se hakkaaminen taas olikaan! Toistuuko huomenna vai vuoden päästä? Ei ole aivan terveellistäkään ottaa noita hakkeluksia vastaan, joten apua ap:lle!
ja eilen itekin säikähti tekojansa ja katui,ja sanoikin että ei oo ylpee itsestä,katuu siis...
Joo ja meillä on yhteinen lapsi...ja se on maailman parhain isä lapselle ja pitää poikaa hyvänä ja huoletii,ei ikinä tekis pahaa lapsellemme.
Ja minäkin voisin hillitä tätä sanomistani,kun en ajattele mitä sanoin... tää on mun vika,ei miehen koska minä aloitinn haukkumalla sitä,joka oli todeölla typerä teko.
sinua saa satuttaa, hakata ja kohdella huonosti. Saat muuttua arvottomaksi, näkymättömäksi itseäsi inhoavaksi ihmiseksi.
Ja vain siksi, kun uskot miehesi muuttuvan.
Valehtelet jopa lääkärille, koska haluat suojella miestäsi.
Pahinta kuitenkin, kun valehtelet itsellesi. Vähitellen sotkeudut valheverkkoon, etkä pääse siitä koskaan pois. Vaihtoehdot ovat henkinen romahtaminen tai pahimmassa tapauksessa kuolema, sillä mies tulee jatkossa koventamaan otteitaan. Mutta jos haluat kestää tuon urheana ja menettää elämäsi hullun käsiin, niin onnea sille tielle,
ennen ku nyt munkin pitää oppia pitämään suuni kiinni...
kun kerran et ota hyviä neuvoja vastaan ja annat pompotella itseäsi ja suostut väkivaltaan.
Miehellä hyvittelyvaihe menossa ja olet sulaa vahaa, kunnes taas tärisee.
viimeinen viestini,kiitos ja näkemiin!!!
Nyt on semmoinen juttu, että lapsen oikeus on asua väkivallattomassa perheessä.
Että menepä puhumaan nyt tilanteesta perheneuvolaan niin neuvovat mitä seuraavaksi. Miehesi tarttee apua nyt heti! Toki myös koko perhe tukea ja apua.
http://www.lyomatonlinja.fi/Sivusto/CC3941E7-7A90-4A11-9F46-2C82323531A…
mutta ei kerrota kellekään, eihän?
Saat kivan lelun huomenna, kun ei puhuta tästä enempää.
jos niitä itse hankkii?