Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaaoksen henkinen hallinta ja epätäydellisyyden hyväksyminen - miten?

Vierailija
14.04.2011 |

- joka paikka roikkuu, repsottaa, kaipaa kohennusta

- silmiä kirvelee, ihoa kutittaa, hiukset sojottavat eri suuntiin, silmälaseissa on tahroja

- kaikki on koko ajan kesken

- pitäisi mennä lenkille, siivota, silittää vaatteita, putsata kenkiä, maksaa laskuja, katsoa paperiasioita, laittaa ruokaa, miettiä terveysasioita, miettiä kouluasiaa...

- vuodesta toiseen, vuosikymmenestä toiseen

mitä mä teen??

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta 1 elämä ihmisellä, ja hautausmaat on täynnä korvaamattomia ihmisiä, ni miks oikeesti tuhlata aikansa jatkuvaan siivoomiseen.

Vierailija
42/44 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sotkuinen. Eipä siihen kukaan kuole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fyysikoiden mukaan kaaos maailmankaikkeudessa lisääntyy jatkuvasti. Siksi olisi paras alkaa jo sopeutumaan siihen.

Eihän tämä maailma kuitenkaan tämän valmiimmaksi tule minun, eikä sinun raatamisella.

Vierailija
44/44 |
15.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vielä on ne asiat jotka ovat tärkeitä mutta jotka sinänsä voivat odottaa (eivät ole sillä tavalla akuutteja). Kuten rakkaiden ihmisten huomioiminen, ystävien näkeminen.

Näille asioille on vaikeinta järjestää aikaa, tavallaan. Muut tekee heti tai poistaa asialistalta. Näitä ei voi poistaa, mutta niitä ei välttämättä tarvitse tehdä juuri nyt.

Väitän, että tämä on monilla se kompastuskivi. Kiireen keskellä ei "ehditä" huomata vaimoa tai ystäviä tai omia lapsia...kuin joskus harvoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä