panikki+ahdistuneisuushäiriö?! Kohtalotovereita?
Syön toinen päivää Citalopram 20mg, olo vielä pahempi. Sekä opamoxista olen riipuvainen
Kommentit (7)
mutta pärjään ilman lääkkeitä. Oletko hakenut tukea homeopaattisista tuotteista? Itse olen pärjännyt niiden avulla niin etten tosiaan ole koskaan tarvinnut "oikeita" lääkkeitä. Kannattaa tutustua.
Minulla myös Citalopram. Käyn psykiatrilla säännöllisesti, entä sinä? Lääkitystä nyt 2 kk takana ja on se minua auttanut.
edelleen häiritsevät elämää. mutta apua olen saanut vyöhyketerapiasta, luontaistuotteista ja homeopatiasta. toivottavasti ei koskaan tarvitsekkaan alkaa syömään lääkkeitä.
paniikit saatavat kummuta traumaattisista kokemuksista elämässä, piiitkienkin aikojan takaa. psykologista on tälläisissa tilanteissa apua. itselläni on auttanut myös psykologin tekemä silmäliiketerapia=emdr.
ja rentoutushieronnasta on myös ollut apua.
Magnesiumsitraattia 200mg 3-4 kertaa päivässä ison vesimäärän kera. Sen lisäksi kahvi/tee ja tupakka pois ja ahdistuneisuushäiriö katoaa kuin pieru saharaan. Annosmäärissä on yksilöllisiä eroja. Jotkut vetävät akuuttivaiheessa yli gramman päivässä. Liika imeytymätön magnesiumkuorma ilmenee vaarattomana ripulina, jonka mukaan voi myös itse etsiä sopivan vuorokausiannoksen. Munuaiset poistavat tehokkaasti ylimääräistä magnesiumia, mikäli siihen tarvetta on. Joten ei ole syytä stressata mahdollisista magnesiumin haitoista. Ja nimenomaan sitraattimuodossa; se imeytyy huomattavasti paremmin kuin esimerkiksi perus magnesiumoksidi, joka on melkeinpä täysin turhaa ainetta.