Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jaahas, olen sitten raskaana lapseni ystävän isälle!

Vierailija
13.04.2011 |

Lapset luokkakavereita ja kavereita koulun ulkopuolellakin. Minä yh, hän naimisissa. Tunnettiin ulkonäöltä (vanhempain illat ja koulun juhlat). Työpaikan risteily, hän samalla laivalla, lopun arvaatte.

Saa tuomita, tuomitsen itsekin itseni :(

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaikille en jaa, seksikumppaneita on ollut 6 kappaletta ja olen kuitenkin jo yli 30-vuotias.

Tiedän että olisi oikein kertoa miehelle. Mutta se ehkä rikkoisi heidän perheensä, ja sitä en tosiaan halua. Se ei varmaan pysyisi salassa ja vaikeuttaisi lapseni (esikoiseni) elämää ja ystävyyssuhteita. Olen miettinyt asiaa monelta eri suunnalta, ja tullut tulokseen että tässä tilanteessa ei kannata kertoa miehelle mitään.

Vierailija
2/62 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepas. Olisipa provo, mutta joillekin tämä on totista totta, vaikka juuri tämä tarina ei olisikaan. Uskon, että on.

Minun miehelleni kävi juuri näin. Tuttu nainen ja pano, nainen tuli raskaaksi ja päätti pitää lapsen. Hän ei halunnut "rikkoa perhettämme", mutta kertoi miehelleni. Tämä kertoi tietysti mulle, koska olemme toistemme läheisimmät ihmiset. Tästä episodista huolimatta olemme. Perheemme ei rikkunut, mutta hankalaa se on, kun on yksi lapsi muualle. Äiti ei halua, että tapaamme lasta, vaikka haluaisimme tavata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepas. Olisipa provo, mutta joillekin tämä on totista totta, vaikka juuri tämä tarina ei olisikaan. Uskon, että on. Minun miehelleni kävi juuri näin. Tuttu nainen ja pano, nainen tuli raskaaksi ja päätti pitää lapsen. Hän ei halunnut "rikkoa perhettämme", mutta kertoi miehelleni. Tämä kertoi tietysti mulle, koska olemme toistemme läheisimmät ihmiset. Tästä episodista huolimatta olemme. Perheemme ei rikkunut, mutta hankalaa se on, kun on yksi lapsi muualle. Äiti ei halua, että tapaamme lasta, vaikka haluaisimme tavata.

Vierailija
4/62 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna isän ja vaikka hänen vaimonsakin tavata lasta, jos tahtovat.

T. Käytännössä isätön poika. Olen isäni vaimolta varjeltu salaisuus. Olisi ollut ´parempi, jos isäni olisi tiennyt olemassaolostani jo silloin kun olin lapsi. Kun aikaa on mennyt se on vaikeampaa, kun rohkeus kertoa puuttuu väärässä luulossa eletyn elämän jälkeen. Aika järkytys isällekin saada tietää minusta niin kauan tapahtuneen jälkeen!

Vierailija
5/62 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepas. Olisipa provo, mutta joillekin tämä on totista totta, vaikka juuri tämä tarina ei olisikaan. Uskon, että on.

Minun miehelleni kävi juuri näin. Tuttu nainen ja pano, nainen tuli raskaaksi ja päätti pitää lapsen. Hän ei halunnut "rikkoa perhettämme", mutta kertoi miehelleni. Tämä kertoi tietysti mulle, koska olemme toistemme läheisimmät ihmiset. Tästä episodista huolimatta olemme. Perheemme ei rikkunut, mutta hankalaa se on, kun on yksi lapsi muualle. Äiti ei halua, että tapaamme lasta, vaikka haluaisimme tavata.

Vierailija
6/62 |
14.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen ole minun tuttuni. Enkä välitäkään tutustua, mutta lapseen kyllä haluaisin tutustua.

Vierailija
7/62 |
16.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen olisi nyt kannettava vastuunsa molempien naistensa suuntaan sen verran, että lasten etu laitettaisiin etusijalle. On aivan toissijainen juttu, että mitä tapahtuu miehen seksin saannille kummaltakaan naiselta. Salailemalla mies pelaa vain omiin (kives)pusseihinsa!

Lapset ensin! Ja naiset sulassa sovussa yhteistyöhön, jotta sisaruspuolille kehittyisi hyvät välit! Toinen nainen voisi pyytää anteeksi omasta puolestaan vaimolta ja sitten olisi naistenvälisen sovun aika.

Vierailija
8/62 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin sen jo aikaisemmin. Oliko sitten humalatilan vai huonon tuurin syytä, että raskaus pääsi alkamaan. En kokisi olevani yhtään parempi ihminen vaikka en olisikaan tullut raskaaksi tästä seikkailusta.

Aborttia en tee, en ole koskaan tehnyt enkä tule koskaan tekemään, piste ja huutomerkki.

Kuten jo kerroin, kannan syyllisyyttä. Koko vastuuta en suostu ottamaan niskoilleni. Minä olen vapaa, mies on varattu, mies on se jolla on puoliso joka voi satuttaa itsensä tämän takia ja se jolla on lapsia joiden kodin voi rikkoa. Turha siis tehdä minusta ainoaa syyllistä siksi, että olen nyt raskaana. Olen sinkku joka harrasti seksiä, se joka petti puolisoaan oli mies, se joka mahdollisesti joutuu vastaamaan lapsilleen teostaan on mies. En ole ainoa, joka on hänen kanssaan samaan vuoteeseen päätynyt, sen tiedän varmaksi.

Elatusmaksuja en kaipaa. Olen suhteellisen hyvätuloinen ja minulla on omaisuutta sen verran että pärjäämme hyvin ilman elatusmaksujakin.

Juoruja en pelkää. Näin suurella paikkakunnalla kukaan ei mieti sitä, onko raskaana oleva nainen parisuhteessa, tai että kuka lienee kenenkin lapsen isä. En ala isyysasiaa selvittämään kenellekään.

Äitinä olen hyvä, ja tulen pärjäämään vauvankin kanssa ilman perheen ulkopuolisia apuja.

Vierailija
9/62 |
21.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on naimisissa ja mies on pettänyt vaimoaan eikä huolehtinut kumista kunnolla.vapaa nainen saa periaatteessa panna ketä haluaa kun ei ole kenellekään uskollisuuden velassa.

Vierailija
10/62 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se olisi lapsen edun mukaista, että ei ehkä koskaan saa tutustua isäänsä ja puolisisaruksiinsa?

Koska ap itse olet yh ja sinkku, niin sinusta "saat" tehdä mitä huvittaa? Vaikka sanot kokevasi syyllisyyttä, ajattelet silti aika itsekkäästi. Vain se mies on syyllinen? Mitä tästä aiheutuu miehen perheelle, lapsille? Omalle lapsellesi? Ja uusi vauva syntyy ilman isää.

Minusta jokainen lapsi ansaitsee isän. Yhden yön syrjähypyistä ei ole tarkoitus rakentaa perhettä. Näihin tilanteisiin on olemassa abortti, kun ei muuten osaa pitää ehkäisystä huolta. Aborttia voisi ajatella myöhäisenä ehkäisynä.

Miksi et odota että löydät puolison, jonka kanssa teet lapsen???? Et ole vielä ainakaan liian vanha.

Vierailija
11/62 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se olisi lapsen edun mukaista, että ei ehkä koskaan saa tutustua isäänsä ja puolisisaruksiinsa?

Koska ap itse olet yh ja sinkku, niin sinusta "saat" tehdä mitä huvittaa? Vaikka sanot kokevasi syyllisyyttä, ajattelet silti aika itsekkäästi. Vain se mies on syyllinen? Mitä tästä aiheutuu miehen perheelle, lapsille? Omalle lapsellesi? Ja uusi vauva syntyy ilman isää.

Minusta jokainen lapsi ansaitsee isän. Yhden yön syrjähypyistä ei ole tarkoitus rakentaa perhettä. Näihin tilanteisiin on olemassa abortti, kun ei muuten osaa pitää ehkäisystä huolta. Aborttia voisi ajatella myöhäisenä ehkäisynä.

Miksi et odota että löydät puolison, jonka kanssa teet lapsen???? Et ole vielä ainakaan liian vanha.

-> abortti? Koska lapsen ei tule syntyä ilman isää? Plus lapsen saamisen pitäisi AINA olla itsekäs teko! En minäkään omiani tähän maailmaan hyväntekeväisyysmielessä saattanut:P

Vierailija
12/62 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitäis olla sinkullakin selkärankaa sanoa EI ja varsinkin kun tuntee miehen ja tietää, että on naimisissa

Minun miehelläni on lapsi, yhdenillansuhteesta. Nainen ei kertonut miehelleni ( siis silloin ei vielä tunnettu )lapsesta vasta kun se syntyi..

Ollaan ihmetelty omien kavereiden kanssa asiaa miksi ilmoitti vasta kun lapsi oli syntynyt..silloin minä nimittäin astuin kuvioihin. Olenkin päätellyt, että luuli saavansa lapsen avulla mieheni itselleen ja siinä kun epäonnistui, vahtaa nyt koko ajan et elarit varmasti tulee tilille juuri oikeana päivänä..lapselle vaatii ostettavan kalliita lahjoja, mitä ei varmaan itse viitsi ostaa.

Lapsi tulee saamaan isot perinnöt mieheni kuoltua.. ELI itse pidän naista ala-arvoisena, hän varmasti halusi mieheltäni rahat pois, kun ei itse miestä huijaustempuillaan ( raskaus ) onnistunut saamaan ja siksi pyysi tunnustamaan lapsen. Aikaa on kulunut kohta 15v. ja vieläkään nainen ei edes minulle tervehdi kun hänet kaupassa näen.

Miten se olisi lapsen edun mukaista, että ei ehkä koskaan saa tutustua isäänsä ja puolisisaruksiinsa? Koska ap itse olet yh ja sinkku, niin sinusta "saat" tehdä mitä huvittaa? Vaikka sanot kokevasi syyllisyyttä, ajattelet silti aika itsekkäästi. Vain se mies on syyllinen? Mitä tästä aiheutuu miehen perheelle, lapsille? Omalle lapsellesi? Ja uusi vauva syntyy ilman isää. Minusta jokainen lapsi ansaitsee isän. Yhden yön syrjähypyistä ei ole tarkoitus rakentaa perhettä. Näihin tilanteisiin on olemassa abortti, kun ei muuten osaa pitää ehkäisystä huolta. Aborttia voisi ajatella myöhäisenä ehkäisynä. Miksi et odota että löydät puolison, jonka kanssa teet lapsen???? Et ole vielä ainakaan liian vanha.

Vierailija
13/62 |
22.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies teki virheen kyllä, nainen oli sanonut käyttävänsä pillereitä, luotti siis ja katuu nyt syväasti sitä.

Kyllä pitäis olla sinkullakin selkärankaa sanoa EI ja varsinkin kun tuntee miehen ja tietää, että on naimisissa Minun miehelläni on lapsi, yhdenillansuhteesta. Nainen ei kertonut miehelleni ( siis silloin ei vielä tunnettu )lapsesta vasta kun se syntyi.. Ollaan ihmetelty omien kavereiden kanssa asiaa miksi ilmoitti vasta kun lapsi oli syntynyt..silloin minä nimittäin astuin kuvioihin. Olenkin päätellyt, että luuli saavansa lapsen avulla mieheni itselleen ja siinä kun epäonnistui, vahtaa nyt koko ajan et elarit varmasti tulee tilille juuri oikeana päivänä..lapselle vaatii ostettavan kalliita lahjoja, mitä ei varmaan itse viitsi ostaa. Lapsi tulee saamaan isot perinnöt mieheni kuoltua.. ELI itse pidän naista ala-arvoisena, hän varmasti halusi mieheltäni rahat pois, kun ei itse miestä huijaustempuillaan ( raskaus ) onnistunut saamaan ja siksi pyysi tunnustamaan lapsen. Aikaa on kulunut kohta 15v. ja vieläkään nainen ei edes minulle tervehdi kun hänet kaupassa näen.

SYytön siihen että uitti melaansa tuossa naisessa, päästi lastin sisälle, eikä käärinyt elintään kortsuun tai jättänyt kokonaan panematta! Kyllä te jotkut vaimot ootte sitten typeriä.

Vierailija
14/62 |
11.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

He hakivat eroa jo marras-joulukuussa kuulemma. Vaimo muuttaa pois kesäkuun alussa.

Mies oli mukana neuvolassa. Annan hänen olla lapsen elämässä mukana, mutta pariskuntaa meistä ei tule vaikka hän sitä hieman yrittääkin vihjailla.

Hyvää kuuluu siis tälle rintamalle.

Vierailija
15/62 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn, mitä aiot tehdä?

Vierailija
16/62 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysyn, mitä aiot tehdä?

Pitää lapsen ja pitää turpani kiinni. Vaikka väärin sekin on, olla kertomatta lapsesta isälle. Paras mahdollisista ratkaisuista kuitenkin.

Vierailija
17/62 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen raskaana lapseni pikkusisaruksen isälle! Tämähän se vasta kamalaa on...en tiedä mitä tapahtui, jotenkin eksyttiin samaan sänkyyn vaikka yleensä mies katsoo telkkaria ja minä olen netissä, ja mies nukahtaa sohvalle. Mikä sotku!

Oikeasti, ap, älä viitsi provoilla..

Vierailija
18/62 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kävi, uskotte tai ette.

Vierailija
19/62 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menit vaan vähän pidemmälle.

Vierailija