Vauvapalstan siivoaminen
Palsta pitäisi palauttaa enemmän alkuperäiseen muotoonsa ja käyttäjille pakollinen rekisteröityminen. Väärinkäytökset ja vihapuheen levittäminen johtaisi tilin menettämiseen ja/tai rikosvastuuseen. Palstalla saa lukea säännöllisesti solvauksia, vihapuhetta ja uhkauksia. Korjatkaa tilanne, Sanoma!
https://yhdenvertaisuusvaltuutettu.fi/vihapuhe
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla esinahaton kalergi-aatteen kannattaja?
Olen nainen, mutta lapseltani on poistettu esinahka.
AP
Onko lapsellasi ruskeat silmät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Tietysti. Onhan hän "tuen tarpeinen".
AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Silmien värikö siihen vaikuttaa sinun mielestä?
Mene töihin. Muuta neuvoa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Silmien värikö siihen vaikuttaa sinun mielestä?
Tosiaankin, aikamoinen sattuma ja koostuuhan yhteiskuntakin ihmisistä.
Totalitarismin kuvaan sopi kaiken rajoittaminen. Jo nyt Suomen päämediat ovat täysin totalitaristien maan esikuvia, vain yksi annettu näkemys on aina sallittu ja näin on ollut jo 2020-2025...
alkaen siitä että Trump on paha ja Biden/Harris/Obama/Pelosi yms. ovat erinomaisia... ja että EU:n tuhoisia rahastusagendoja ja tuhoisaa energiapolitiikkaa ja tuhoisaa islam-muslimi invaasiota on pakko tukea yms.
Chat Control on jo tulossa koko EU:hun joka lopettaa kaiken anonyymin keskustelun.
Pitäisi palauttaa alkuperäiseen muotoonsa, jossa se oli yöt läpeensä auki.
En vaan voi käsittää, mikä oikeuttaa oksentamaan aivojensa kaikki pimeimmätkin sopukat kaiken kansan nähtäväksi. Me, joilla olisi oikeasti keskusteltavaa, joudumme kahlaamaan tässä saastassa ja tämäkin ketju alkaa olla jo hyvä esimerkki siitä. Yhdessäkin ketjussa viitattiin vammaisiin biojätteenä! Miksi kenelläkään pitäisi olla oikeus kirjoittaa jotain tällaista ja seuraamus on pelkkä viestin poisto, niin että tämä kirjoittaja voi vaan tehdä sen uudestaan (tämän tai jonkun muun trollauksen). Koska tuossahan ei ollut kyse mistään eriävästä mielipiteestä, joita saa vapaasti esittää, vaan selkeästä vihapuheesta erityisryhmät kohtaan. Sillä kaikkihan tietävät mitä biojätteelle tehdään. Järkyttävää.
Todellakin pitää saada keskustelut siistimmäksi! Ylilauta yms ovat sopivia paikkoja purkaa vinksahtaneita ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se menee 👴🏻🎄🥩🧺
Juuri tälläisten hullujen takia olen apn kanssa samaa mieltä Rekisteröintipakko !
Sillä tämähän on samalla tavalla julkinen tila kuten esimerkiksi tori tai vaikka kauppakeskus. Voitteko kuvitella, että tällaisia mielipiteitä saisi siellä huudella vapaasti ilman, että vartija tai poliisi puuttuisi asiaan? Sillä nämä, jotka kirjoittavat nimettömänä julki kaikki sairaat ajatuksensa, eivät tule sitä lopettamaan ennenkuin sille tehdään yhteisesti loppu. Joten MIKSI näin saa tehdä vauvapalstalle? Perustelkaa.
Avohoitopalstahan tämä mutta jos eivät täällä päästele hourujaan ulos, voivat mennä kaduille....