Höh, kävin viikko sitten silmäleikkauksessa ja nyt näytän kamalan vanhalta!
Lasien miinukset peittivät armollisesti rypyt ja nyt onkin ollut totuttelemista paitsi uuteen näköön myös melkoisiin ryppyihin silmien ympärillä ja varsinkin alapuolella. Milloin minä näin pääsin vanhenemaan? ;)
Kommentit (17)
Ripsivärin käyttö tai kestoväri vois piristää, samoin ripsen juureen tuleva rajaus.
Kauniit pokat ovat aika halpa "kasvojenkohotus" ;)
hakkii imagolasit
lasit nuorentaa ja peittää virheitä
Enkä kyllä tajua, ketä ne muka nuorentaa?
Rypyt ovat samanlaiset kuin kuvassa olevalla ministerillä (sori Paula), ellei pahemmat:
http://www.iltasanomat.fi/vaalit2011/Paula%20Lehtom%C3%A4ki%20saa%20vau…
Käytän ajoittain meikkiä mutta en säännöllisesti. En ole vielä leikkauksen jälkeen ehtinyt kokeilla olisiko siitä apua. Auttaako mikään ryppyvoide noihin ryppyihin? Cliniquen silmänympärysvoidetta olen viime aikoina käyttänyt mutta ei näköjään auta. Valokynä?
Ehkä pitää harkita noita laseja ilman vahvuuksia, vaikka pöhköltähän se kuulostaa!
ap
Paljonko sinulla oli miinusta? Millä tekniikalla leikattiin?
Anteeksi kysymyspomitus, mutta suunnnittelen itse leikkauttavani silmät syksyllä, ja bolen kovin utelias autenttisista kokemuksista :)
Olen myös varautunut lihomiseen ja rypistymiseen leikkauksen myötä, ja aion säilyttää vanhat pokat hätävarana...
ja Femtolasikilla leikattiin. Nyt näyttää siltä että leikkaus onnistui niin hyvin että minkäänlaisia laseja en tarvitse (paitsi lukulaseja sitten joskus).
Olen kyllä tyytyväinen itse leikkaukseen, harmi kun en mennyt silloin kun olin vielä nuori ja kaunis ;) Silmien kuivuminen on ollut ainoa huono puoli mutta sekin alkaa jo helpottaa.
ap
Itsekin kieltämättä laitan pokat usein päähän (siis ihan kyllä vahvuuksilla) jos on valvomisen tms. takia silmäpusseja peitettävänä, mutta ei noiden ilmeryppyjen peittäminen nyt mitenkään välttämätöntä ole.
Mulla paljastui aivan kammottavan tummat silmänaluset :D
Parempi kuitenkin näin.
ja ihan vain reilu silmänympärysten kosteutuskin häivyttää varsinkin pienimpiä ryppyjä, ei lopullisesti, mutta sen aikaa, kun kosteutusta jatkaa.
Kävin joulukuussa ja kylläpä tuli kamalat silmäpussit esiin :/ Aikaisemmin jäi lasien kehysten alle, täytän syksyllä että en nyt mikään ikäloppukaan ole ja muuten olen mielestäni ihan sopivan nuoren/vanhan näköinen. Tämä vain tuli niin kertarysäyksenä. Mulla oli -6,5 molemmissa silmissä, joten ilman laseja ei kertakaikkiaan nähnyt ryppyjä.
Kesä+aurinkolasit, siinä mun pelastus! Ja on myönnettävä, että mietin jo silmäpussien leikkauttamista joskus 40+ ikäisenä.
ja kiitokset muillekin kommentoijille.
Täytyy kai vaan totutella uuteen, hyvänäköiseen mutta ikääntyneeseen olotilaansa ja miettiä noita imagolaseja vaikka työkäyttöön jos tarpeen. Ja kyllä minä totta puhuen mieluummin nämä rypyt otan kuin vanhat pullonpohjalasit takaisin :)
ap
Oliko ihan kamalaa? Olen menossa ensi viikolla ja jännittää..
Kannattaa suhtautua siihen vain tosi erikoisena kokemuksena koska sitähän se kyllä on. Itseäni jännitti eniten "jännittäminen", se että saanko jonkun paniikkikohtauksen kesken leikkauksen mutta siihenkin olisi kai voinut pyytää jonkun rauhoittavan lääkityksen.
Kipua ei ollut joten sitä ei kannata pelätä.
ap
Juuri se jännittää että miten pystyn olemaan rauhallisena leikkauksen aikana.. mutta onneksi näitä hyviä kokemuksia on : ) Ja onhan se ihana päästä silmälaseista eroon.
Miten meni?
ap