Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Huutonetissä toimitaan?

Vierailija
13.04.2011 |

en ole ikinä sieltä mitään ostanut, nyt pakko kysyä että miten toimin, siis tuote josta olen kiinnosstunut, huudan sitä ja jos hyvin käy ja saan sen niin siinä luki että maksetaan myyjän tilille jonka jälkeen kun näkee suoritukseni niin laittaa matkahuollon kautta tulemaan ...

onko tämä luotettavaa, entä jos maksan myyjän tilille ja ikinä en mitään tuotetta näekään vai miten taataan että saan sen ja myyjä on edes olemassa...

sori olen kokematon tässä, oisko asiallista vinkkiä meneekö se todella näin. tuote on sen verran kaukana ettei sitä pysty hakemaan ja maksaa käteisellä kuitenkaa.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä selviää käytännössä kaikki, mitä haluat tietää. Huutiksen keskustelupalstalla kohdassa Ongelmat on lisävalaistusta.

Vierailija
2/4 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa lukea myös huutonetin ohjeet. Siellä oikeastaan vastaus kaikkiin kysymyksiisi. Aloita pienillä summilla niin ei tule niin isoja vahinkoja. Olen tehnyt kaupppaa vuosikausia sekä osatjana että myyjänä. Muutama ei ole lunastanut huutoaan mutta vahinko on olematon, koska postitan vasta maksun saatuani. Muutaman kerran tavara on ollut pettymys. Yleensä sujuu loistavasti.

Palautteissa tärkeä katsoa myös miten myyjä vastaa begatiivisiin palautteisiin, kertoo ihmisestä aika paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ostaa ihana vauvan sänky hinta n.100e pintaan, ja todella haluisin sen.

tuntuu vaan että mitäs jos teenkin jonkun klaasisen virheen ja meen maksaa jonku tilille jotain ja sit syytellää myöhemmin et oma moka, eihä netissä saa ikinä kellekään mitään maksaa. mutta tutustutun noihin ohjeisiin tarkemmin. kiitos kovasti vastauksista.

kerran itse myin yhden uuden sängyn ja ostaja haki sen meiltä pari vuotta sitten ja maksoi käteisellä joten muuta kokemusta ei ole.

ap

Vierailija
4/4 |
13.04.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos myyjällä negatiivisia palautteita, että tavarat kadonneet postissa jne, niin älä huuda. Jos positiivia, niin voi luottaa paremmin.

Fiksu myyjä laittaa postin/matkahuollon seurantakoodin sähköpostilla kun on laittanut tuotteen matkaan.