Sain juuri selville että tyttäreni on varannut matkan Dubaihin!
Löysin varausvahvistukset tyttären sähköpostista ja sähköpostiosoitteet sain selville nuuskimalla tytön laatikoita. Ja ne hotellivaraukset on tehnyt joku paikallinen mies! Tytön sähköpostissa oli satoja viestejä joltain Muneerilta. Tyttö on siis lähdössä sinne miehen luo, en tiedä mitä ajatella olen niin järkyttynyt. Tyttö on 18 että en varmaan matkaa voi estää mutta en todellakaan aio antaa matkalle lähteä. Neuvoja ja vinkkejä miten saan tytön matkan perutuksi?
Kommentit (46)
Vierailija:
etkö yhtään välitä mitä tyttäresi ajattelee sinusta matkan perumisen jälkeen.
....ONNEKSI ET OLE MINUN ÄITI
Oletko edes itse äiti? Jos olisit niin luulisi että ymmärtäisit että EI OLE YHTÄÄN VÄLIÄ SILLÄ MITÄ TYTÄR AJATTELEE ÄIDISTÄÄN TUOSSA TILANTEESSA. Tärkeintä on että tytär on turvassa - se on täysin toissijaista mitä tytär SILLÄ HETKELLÄ ajattelee äidistään. Vai onko mielestäsi parempi että tytär pitää äidistään ja että hänelle käy mahdollisesti todella huonosti tuolla matkalla???
Todella ihmeellinen ajattelumalli!
taidat tosiaan olla itse vielä teini-iässä ja lapseton. Minä ainakin haluaisin, että vanhempani pitävät minusta huolta, ja kun olin teini, en tosiaan ollut vielä kovin " järkevä" vaan kovain mustavalkoinen ja varomatonkin. Ja sinisilmäinen.
Onneksi mun vanhemmat rakasti ja välitti musta niin paljon, että katsoivat mun perääni. Ja vieläkin, vaikka olen 3-kymppinen, antavat elämänohjeita. Kiitos heille.
olen itsekin käynyt Dubaissa lomailemassa ilman mitään beibisitteretiä(suomalaisia oppaita).piipahdin Omanissakin ja ajeltiin autolla aavikolla ja vuoristossa ja wadeissa.en edes harrastanut seksiä koko matkalla.
olisitko paniikissa jos tyttö olisi menossa Kanarialle?jos et niin älä ole nytkään.muslimitkin ovat ihmisiä,et tainnut tietää sitä?
Vierailija:
olen itsekin käynyt Dubaissa lomailemassa ilman mitään beibisitteretiä(suomalaisia oppaita).piipahdin Omanissakin ja ajeltiin autolla aavikolla ja vuoristossa ja wadeissa.en edes harrastanut seksiä koko matkalla.
olisitko paniikissa jos tyttö olisi menossa Kanarialle?jos et niin älä ole nytkään.muslimitkin ovat ihmisiä,et tainnut tietää sitä?
ajattelee sinusta matkan perumisen jälkeen.toivottavasti matkatoimisto ei anna perua matkaa vaan vaatii jonkun selityksen tyttäreltäsi tai varmistavat häneltä suoraan. mitä oikein luulet tyttäresi ajattelevan sinusta, varmaan on todella iloinen. ja toivottavasti nostaa syytteen hänen henkilötietojen käytöstä ja kirjesalaisuuden rikkomisesta.
todella tyhmästi teet jos teet niinkuin aiot, nosta kissa pöydälle ja puhu tyttäresi kanssa. puhumalla asiat selkiää.
jos minun äitini olisi lukenut postejani tai peruutellut matkojani olisin todellakin raivonnut ja lähtenyt varmasti matkalle vaikka millä keinolla.
itse hän on ne rahat ansainnut ja itse hän sinne matkustaa, sitä paitsi tehdäänhän dubaihin valmismatkojakin jolloin naiset matkustaa yksin.
olisitko helpottuneempi jos hän matkustaisi vaikka turkkiin tai kreikkaan???? yhtä lailla siellä naidaan ja kusetetaan naisia jos sitä kerran ajattelet.ja sitä tapahtuu myös täällä suomessa ilman että tarvitsee matkustaa minnekkään.
mistä tiedät missä he ovat tavanneet??olet tainnut lukea jo kauan hänen meilejään....ONNEKSI ET OLE MINUN ÄITI