Jos maksaa esim. 700 euron ostoksen luottokortilla EIKÄ ELECTRONILLA,
Kommentit (7)
niitä tilillä olevia rahoja vaikka päivittäisasiointiin ja maksaa vasta kuukauden päästä joku kodinkone esim
kuka nyt maksaisi nyt jos voi maksaa myöhemmin, eihän siinä ole mitään järkeä. Sen kuukauden ajan nekin rahat voi olla omalla tilillä, miksi niitä laittaisi jonkun toisen tilille aikaisemmin kuin on yhtään pakko? Ei visalla mitään korkoa tule, ellei ota sitä luotto-ominaisuutta käyttöön (harva ottaa).
Kyllä on vähän sisältöä elämässä kun täytyy jatkuvasti päätään vaivata muiden ihmisten maksuasiolla.
Täälläkin on jo useampia aloituksia aiheesta luottokortti tai Electron.
Mä en edes kiinnitä huomiota muiden asiakkaiden maksuihin, keskityn omaani.
Kyllä on vähän sisältöä elämässä kun täytyy jatkuvasti päätään vaivata muiden ihmisten maksuasiolla.
Mä en edes kiinnitä huomiota muiden asiakkaiden maksuihin, keskityn omaani.
ne on ne köyhät jotka näitä aloituksia tekee, he seuraavat selvästi silmä tarkkana muiden maksutapoja :D. Ja saavat sitten jotain tyydytystä siitä kun luulevat että juuri se toinen maksutapa tarkoittaa sitä että se toinen on köyhempi kuin itse on. Kyllä on köyhää elämää, noin siis muutenkin :D.
Mä en edes kiinnitä huomiota muiden asiakkaiden maksuihin, keskityn omaani.ne on ne köyhät jotka näitä aloituksia tekee, he seuraavat selvästi silmä tarkkana muiden maksutapoja :D. Ja saavat sitten jotain tyydytystä siitä kun luulevat että juuri se toinen maksutapa tarkoittaa sitä että se toinen on köyhempi kuin itse on. Kyllä on köyhää elämää, noin siis muutenkin :D.
juurikin näin
Mä en edes kiinnitä huomiota muiden asiakkaiden maksuihin, keskityn omaani.ne on ne köyhät jotka näitä aloituksia tekee, he seuraavat selvästi silmä tarkkana muiden maksutapoja :D. Ja saavat sitten jotain tyydytystä siitä kun luulevat että juuri se toinen maksutapa tarkoittaa sitä että se toinen on köyhempi kuin itse on. Kyllä on köyhää elämää, noin siis muutenkin :D.
ja kuvittelee, että kukaan electronin omistaja ei sitä saisi.
molemmat pitää maksaa kuitenkin. Ei visalla ostaminen tarkoita luotolla ostamista, se on maksuaikakortti. Siinä ei siis saa mitään luottoa (=osamaksua), vaan se maksetaan ihan könttäsummana sitten kerralla koko lasku. Ja se voi olla useita tuhansia, köyhän hommaa vai?