69
asentona inhottaa jotenkin. Kaikki muu menee, muttei tuo. Eikä anaali tietenkään.
Mies saa oraalista ja minäkin, mutta omalla vuorollaan. Se on henkilökohtaista nauttimista silloin. En voi keskittyä mihinkään muuhun, kun olen nuoltavana.
Kommentit (4)
Ajatuksena kiva, mutta en osaa keskittyä yhtään nauttimaan, jos otan samalla suihin. Mieluummin erikseen. Mies tekee tavallaan ihan turhaa työtä, kun en siitä mitään saa. :/
Ajatuksena kiva, mutta en osaa keskittyä yhtään nauttimaan, jos otan samalla suihin. Mieluummin erikseen. Mies tekee tavallaan ihan turhaa työtä, kun en siitä mitään saa. :/
minä taas kiihotun entistä enemmän jos nainen imee kaluani päälläni ja on levittänyt haaransa auki minulle!!!!!
Toki kiihotun myös siitä että nainen saa keskittyä' vain omaan nautintoonsa. Oikeastaan saan eniten kicksejä siitä kun näen naisen nauttivan ja kiihottuvan.
asentona inhottaa jotenkin. Kaikki muu menee, muttei tuo. Eikä anaali tietenkään.
Mies saa oraalista ja minäkin, mutta omalla vuorollaan. Se on henkilökohtaista nauttimista silloin. En voi keskittyä mihinkään muuhun, kun olen nuoltavana.
ainakin naisen imu tuntuu parhaimmalta eli suora linja (nainen päällä) menee nieluun nätisti
taas 69 on hienointa mitä voi olla...toki sekin käy että voi keskittyä täysiun vain antamaan naiselle kieltä..mutta jotenkin minä saan enemmän kicksejä 69:stä.