Missä bileissä tokaluokkalainen voi käydä?
Siis alemman innoittamana kysyn. Mulla on kolme lasta ikähaitarilla 24 -9v, eikä yhdenkään kanssa ole alakoululaisilla ollut minkäänlaisia bileitä.
Paitsi silloin kun nyt 24v oli kuudennella, taisi olla joku koulun disco. Asuttiin silloin maalla. Mutta täällä suomalaisittain suuressa kaupungissa en ole tavnnut minkäänlaisia bileitä alakoululaisille.
-yläkoulun ope
Kommentit (7)
luokkaretkiin ja leirikouluun järjestämällä "discoja". Siellä tanssitaan, pelataan pleikalla, wiillä jne. ja myydään herkkuja. Ovat todella odotettuja tapahtumia ja hyvin harvat jättävät menemättä sinne.
luokkaretkiin ja leirikouluun järjestämällä "discoja". Siellä tanssitaan, pelataan pleikalla, wiillä jne. ja myydään herkkuja. Ovat todella odotettuja tapahtumia ja hyvin harvat jättävät menemättä sinne.
on eri asia tuonikäiset
tuossa ketjussa kyseessä oli 8v tokaluokkalainen
minä asun suomalaisistta suurehkossa kaupungissa (Tampere) ja meidän läheisellä nuorisotilalla on joka toinen viikko disko alakoululaisille ja joka toinen viikko yläkoululaisille. Omat lapset tosin kävi siellä noi nviiden-kuudesluokkalaisina, ei enää seiskalla ja aika harvoin 3-4-luokilla. Mutta joka toinen viikko siis olisi tarjolla.
Tämän lisäksi lapset tietenkin järjestävät itse erilaisia kekkereitä synttäreistä muuten vaan bileisiin. On meidänkin kesämökillä ja pihassa järjestetty jon jonkunlaista puutarhabilettä ja rapujuhlaa ja makkarafestivaalia - väkimäärä tietysti rajatumpi kuin nuorisotoimen järjestämissä bileissä, mutta kyllä näitä siis on. Miksei olisi? Missä umpioissa te oikein elätte?
ja nuoremmat käyvät niissä. En ymmärrä mitä te kohisette, jos 8 v. käy pitämässä kavereiden kanssa hauskaa.
oli kouluissa diskoja,kävin myös nuorena tyttönä diskoissa nuorisotalolla,aina jäin seinä ruusuksi,koskaan en päässyt hitaille :S
Mutta kun täytin 18 niin johan miehiä alkoi virtaamaan ja silloin pääsin ekoille hitaille,niin se vaan on ei lihavilla oo helppoa lapsena,mutta aikuisena kun kasvoin ja muutuin hoikemmaksi myös kropalta niin musta tuli kaunis,niin vientiä on ollut baareissa kuin muuallakin,miehet juoksivat perässäni kunnes löysin elämäni miehen ja vakiinnuin,sain lapsen ja eipä oo ollut enää vientiä,mutta ei tarvitsekaan kun oma mies rakastaa ja kehuu mua ja ps oon edelleen kaunis,mutta enpä jaksa kiinnittää enääö vastaantuleviin huomioo kun on varattu ja onnellinen äiti.
ja ala-asteella eli -80 ja -90 luvulla oli meidän ala-asteella 5 ja 6 luokkaisten järjestämiä discoja jonne sai tulla kaikki koulun lapset. Siellä sai kuunella musiikkia ja tanssia erikoisissa valoissa, juoksennella pitkin koulun käytäviä ja ostaa herkkuja. Hauskaa oli aina.
onko ihan oikeesti biletiä pienille lapsille ???
taitavat vaan provoilla ;)